شنبه 30 آبان 1394 - 20:53

خرید 21 هزار تن ذرت در شهرستان گچساران

رئیس سابق تعاون روستایی گچساران گفت: از خرداد ماه سال گذشته تاکنون افزون بر 21 هزار تن ذرت در شهرستان گچساران خریداری شده است.

به گزارش فارس، عباس رضازاده ظهر امروز در مراسم تودیع خود اظهار داشت: خوشحالم که به عنوان یک نیروی اصلاح‌طلب توانستم در مسئولیت خود در راستای خدمت به مردم و موفقیت دولت تدبیر و امید تلاش کنم.

رئیس سابق اداره تعاون روستایی گچساران گفت: از خرداد ماه سال گذشته تاکنون در اداره تعاون روستایی گچساران موفق به خریداری 21 هزار تن ذرت از گچساران برای استان کهگیلویه و بویراحمد و صدور 16 هزار و 500 تن از این مقدار را به 9 استان کشور شدیم.

رئیس سابق اداره تعاون روستایی گچساران با بیان اینکه در سال گذشته موفق به راه‌اندازی مرکز خرید گندم در خیرآباد شدیم، تصریح کرد: برای نخستین بار نیز موفق به خرید 17 هزار تن گندم شدیم.

رضازاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همیشه کارمندان یک اداره آرزوی ارتقاء و تصدی پست ریاست را دارند، افزود: اما تا زنده‌ام نصیحت و وصیت می‌کنم که کسی پست و مسئولیت قبول نکند زیرا پس از گذشت سال‌ها متوجه می‎شود که سال‎ها از خانواده خود بی‌خبر بوده است.

وی در پایان یادآور شد: علی‌رغم کوچک بودن اداره تعاون روستایی اما فعالیت‌های گسترده و زیادی در این اداره صورت گرفته است.

به گزارش فارس، در پایان  این مراسم آیت‌الله محمدی به عنوان رئیس جدید تعاون روستایی گچساران معرفی و از خدمات عباس رضازاده سرپرست سابق این اداره قدردانی شد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=170151
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما