شنبه 30 آبان 1394 - 20:52

حضور خوب کهگیلویه و بویراحمد در فستیوال ملی فوتبال دختران (+تصاویر)

 رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از استان‌های خوب در زمینه همکاری برای برگزاری اولین فستیوال ملی فوتبال پایه دختران بودیم که فدراسیون فوتبال از این حضور قدردانی به عمل آورد.
به گزارش بویر نیوز، سید پرویز موسوی با اشاره به موفقیت‌هایی که دو طول سال‌های اخیر برای حضور بانوان در تیم‌های ملی فوتبال از این استان داشته‌ایم، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد اکنون در سطح کشور استانی شناخته شده از نظر استعدادهای برتر فوتبالی و فوتسالی بانوان است.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به خوبی توانسته‌ایم در سطح ملی استعدادهای خوبی را معرفی کنیم و مؤید این موفقیت حضور خوب دختران هم استانی در اردوی تیم‌های ملی بوده است.

موسوی تصریح کرد: جالب است بگوییم این استعدادها معمولا با دست خالی و با کمترین هزینه‌ها به این مرحله رسیده‌اند که اگر از سوی مسئولان استانی حمایت شوند توانایی کسب موفقیت‌های بیشتر را دارند.

این مسئول در بخش دیگری از اظهارات خود راجع به موفقیت‌های بانوان هم‌استانی در رشته‌های ورزشی فوتبال و فوتسال گفت: در اولین دوره فستیوال ملی فوتبال پایه دختران زیر 12 سال شرکت کردیم.

وی با بیان اینکه فستیوال در روزهای 12 تا 14 آبان‌ماه امسال در استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: استان ما در این دوره از فستیوال دختران که اولین دوره هم به شمار می‌رفت حضور خوب و فعالی داشت و قدردانی کتبی فدراسیون فوتبال قرار گرفتیم.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد حضور این چنینی در مجامع فوتبالی را برای بانوان استان و رشد سطح رشته ورزشی فوتبال و فوتسال در کهگیلویه و بویراحمد بسیار مهم دانست و گفت: برگزیدگان ما برای حضور در اردوهای انتخابی تیم‌های ملی به صورت فعال در این اردوها شرکت می‌کنند و تاکنون تعداد زیادی از آن‌ها برای حضور در تیم‌های ملی پذیرفته شده‌اند.

وی گفت: در این فستیوال تیم‌های قزوین، کردستان و هرمزگان و مرکزی را شکست دادیم که نتایجی خوب برای استان ما به شمار می‌رود.

12 13 14

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=170143
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما