شنبه 30 آبان 1394 - 18:16

افزایش سرقت خودرو در یاسوج به دلیل کمبود پارکینگ

علی‌شیر زهرایی ظهر امروز در نشست ساماندهی ایستگاه‌های مسافربری شهر یاسوج که به ریاست شهردار یاسوج و با حضور سایر دستگاه‌های مربوطه برگزار شد، اظهار کرد: برخی دستگاها برای ساماندهی ایستگاه‌ها و سایر کارها ساز مخالف می‌زنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد بیان کرد: این کارها برای شهر یاسوج لازم است اما قبل از این که ساماندهی انجام شود باید اطلاع‌رسانی گسترده از اقدامات وجود داشته باشد تا با مشکلی روبرو نشویم.

زهرایی در ادامه گفت: برای ساماندهی ایستگاه‌های پر ازدحام شهری مانند ایستگاه مادوان و بلهزار و مهریان باید اطلاع‌رسانی کاملی صورت گیرد زیرا در این چنین کارهایی با مردم سر و کار داریم و باید قبل از هر کاری مردم را در جریان امور قرار دهیم.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: باید برای ساماندهی سایر معضلات دیگر هم اطلاع‌رسانی دقیقی وجود داشته باشد تا مردم با مشکل روبرو نشوند.

وی گفت: یکی دیگر از مشکلاتی را که اکنون در شهر یاسوج با آن مواجهیم به مناطقی برمی‌گردد که روشنایی در آن‌ها وجود ندارد لذا باید اداره برق نسبت به تأمین روشنایی معابر شهر یاسوج برای جلوگیری از هرگونه ناامنی اقدام کند.

این فرمانده انتظامی در پایان خطاب به شهردار یاسوج در خصوص لزوم گسترش پارکینگ برای خودروها تأکید کرد و گفت: وقتی می‌بینیم که سرقت خودرو در شهر یاسوج افزایش یافته به دلیل نبود پارکینگ در این شهر است که باید فکری به حال این نقیصه کرد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=170138
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما