شنبه 30 آبان 1394 - 1:35

حواشی داغ نشست جوانان اصلاح طلب با سیدباقر/ حاشیه های علیه تاجگردون، زارعی و بهرامی

در این نشست که لیدرهای سایر کاندیداها حضور پررنگی داشتند و در اجرای این مراسم نیز ایفای نقش می کردند، بسیار جالب توجه بود.

گروه سیاسی – ظهر امروز (جمعه) نشست جوانان اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد با سیدباقر موسوی نماینده اسبق مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در یاسوج برگزار شد.

به گزارش «بویر نیوز»، در این نشست که لیدرهای سایر کاندیداها حضور پررنگی داشتند و در اجرای این مراسم نیز ایفای نقش می کردند، بسیار جالب توجه بود و تعدادی از جوانان به نمایندگی از جوانان اصلاح طلب استان به موضوعات انتخاباتی و طرح سوال پرداختند.

عده ای معلوم الحال برای تضعیف نماینده بویراحمد از تاجگردون دیو ساختند

رحمان وفانژاد از فعالان اصلاح طلب استان که خود نیز یکی از دست اندرکاران برگزاری این نشست بود در سخنانی انتقادی گفت: عده ای معلوم الحال برای تضعیف نماینده بویراحمد از تاجگردون دیو ساختند.1 (3)

وفانژاد با تاکید بر اینکه مردم باید درباره عملکرد نماینده قضاوت کنند، بیان داشت: با بت سازی از تاجگردون منافع آن عده معلوم الحال که موضع گیری کافی و شایسته اصلاح طلبی در گذشته تاکنون نداشته اند، تامین شده است.

وی با گریزی به ماهیت اندیشه جریان اصلاح طلبی خاطرنشان کرد: عده ای که مشخص نیست در گذشته کجا بودند و موضع گیری اصلاح طلبی نداشته اند به دنبال کاندیداهای منفعل خودشان هستند.

رحمان وفانژاد با اشاره به دغدغه جوانان اصلاح طلب مبنی بر تائید صلاحیت سیدباقر موسوی بیان داشت: بنظر می رسد تائید صلاحیت ایشان قطعی است و در این باره نگرانی وجود ندارد.

وی همچنین از موسوی خواست تا از این جوانان در کمیته های مختلف انتخابات بهره ببرد.

جوان اصلاح طلب: انتخاب هدایت خواه بهتر از انتخاب زارعی بود!

بهزاد کاظمی یکی دیگر از فعالان اصلاح طلب استان خطاب به سید باقر موسوی گفت: کسانی هستند که آرزو دارند شما وارد صحنه نشوید و دستان پنهانی بر علیه بویراحمد در کار است.

وی با انتقاد از برخی اظهارنظرها گفت: هنوز افرادی هستند که بویراحمدی های گرمسیری را دهدشتی می نامند.

کاظمی با بیان اینکه غلامرضای تاجگردون تهدیدی برای بویراحمد نیست اظهار داشت: نگرانی ما این است که کوتوله های سیاسی جای مردان بزرگی مثل شما را گرفته اند.

این فعال سیاسی افزود: باید مرد بزرگی مثل شما در کنار تاجگردون بایستد.

وی با بیان اینکه سید باقر موسوی احتیاج به تبلیغ برای ورود به مجلس شورای اسلامی ندارد گفت: خواسته جوانان از سید باقر موسوی این است که درصورت ردصلاحیت از فیلتر شورای نگهبان همه توان و انرژی خود را پشت یک نیروی اصلاح طلب بگذارد.

کاظمی به انتخابات دوره پیش مجلس شورای اسلامی در شهرستان بویراحمد اشاره کرد و افزود: همان موقع درخصوص تبعات انتخاب زارعی به عنوان نماینده هشدار دادیم و مشخص بود انتخاب هدایت خواه بهتر از انتخاب زارعی بود.

تلاش ناکام اعضای ستاد تاجگردون برای به حاشیه بردن جلسه

همچنین در این نشست عزیزی، بنام و خانم احمدی نیز سخن گفتند اما وقتی نام اکبرپور قرائت شد تا به نمایندگی از جوانان حوزه انتخابیه گچساران و باشت سخن بگوید، وی از این کار امتناع کرد و دلیل آنرا خطاب به حسین روحانی مقدم مجری برنامه گفت: با توجه به اینکه نام نماینده گچساران در انتهای نام سخنرانان نوشته شده است این اقدام را تبعیض میان سخنرانان می داند و از سخنرانی صرفنظر کرده است که البته روحانی نیز با هوشیاری بیان داشت دو سخنران دیگر مانده است و نام نفرات بعدی را قرائت کرد.

1 (25)

وقت لیدر تاجگردون به لیدر بهرامی رسید!

همچنین به سفارش یکی از جوانان اصلاح طلب گچسارانی وقت اکبرپور به ارجمند رسید تا وی در نیز به ایراد سخن بپردازد.

ارجمند در جملاتی کوتاه از حاشیه های پیش آمده ابراز نگرانی کرد و گفت: به وجود تاجگردون افتخار می کنیم.

واکنش تند بانوی عضو ستاد بهرامی به کوتوله سیاسی خواندن این کاندیدا!

یکی از بانوان عضو ستاد بهرامی در پایان برنامه و پس از سخنان سیدباقر موسوی نتوانست جلوی نگرانی و انتقاد صریح خود از برخی سخنرانان نشست را بگیرد و با اصرار پشت تریبون رفت.

خانم آذرپیوند که با لحنی نه چندان دوستانه سخن می گفت روی انتقادات خود را متوجه برخی سخنرانان نشست کرد و از آن ها خواست تا از بردن برخی الفاظ و کلمات همچون کوتوله های سیاسی پرهیز کنند.

وی افزود: ما اصلاح طلبیم و قرار نیست پدری اینجا داشته باشد و بگوید اینجا کسی فرزند من است یا فرزند من نیست.

اوی با بیان این که سید باقر موسوی افتخار ما هستند ابراز داشت: ما خواستار آن هستیم که اجماع بین اصلاح طلبان ایجاد و یک نفر به عنوان کاندیدای واحد انتخاب شود.

آذرپیوند افزود: هدف از ایجاد مرزها برقراری نظم بود ولی شده یارگیری و نمونه های بارز این مرزبندی ها این شده که هواپیمای وزیر کشور در گچساران می نشیند و این یک بی حرمتی به استان است چرا که یاسوج به عنوان مرکز استان متعلق به همه مردم استان است و اکنون این را چطوری باید توجیه کنیم؟

به گزارش «بویر نیوز»، این نشست که قرار بود ساعت 10 صبح برگزار شود، با یکساعت تاخیر برگزار شد و ساعت 2 به پایان رسید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=170090
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. باران گفت:

    متاسفم دوستان اصلاحاتی چرا نمی خواهید دکتر بهرامی را به عنوان یک اصلاحاتی بپذیرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر هم قبلا اصلاح طلب نبود آلان که هست دیگه باهاش لج نکنید

  2. اصلاحات گفت:

    رای دادن آزاد و من بهدرارع رای میدم البته به عملکرد ایشون

  3. ناشناس گفت:

    ما اگه راست میگیم که مرز بندی وجود ندارد پس چکار داریم که وزیر اول رفته کجا مگه گچساران از این استان نیست . چرا بر طبل تفرقه میکوبید.به خدا این حرفهاتون باعث شکست این استان میشه .همین وزیر دهدشت نرفت /چرا دهدشتیها هیچی نمیگن.

  4. بی طرف گفت:

    اول سید باقر اگه نشد زارعی

  5. ناله گفت:

    اونی  که  گفته  هدایتخواه  بهتر  از  زارعی  بود  ..در دوران  کدامیک  از  این  دو  نفر  جریان  اصلاح  طلب  که  رو  به  نابودی  بو  احیا  شد  آقای  کاظمی   

  6. شهروند گفت:

    متاسفم که بین مردان این جلسه ، توجهی به “نشستن هوایپیمای وزیر کار این دولت در فرودگاه شهرستانی غیراز مرکز استان” نشد و این بی حرمتی به اصل مرکزیت شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج مورد توجه واقع نگردید ، برنامه ریزان شهرستان گچساران ، یاسوج را به عنوان مرکز استان به رسمیت نمیشناسند ، و من متاسفم که در این جمع مردان ، هیچکدام به موضوع توجه نداشتند و خوشحالم از اینکه فقط یک شیرزن این مطلب را متوجه و متذکر شدند.
    شاید علت عدم سفر هیئت دولت به استان ما ناشی از این نوع نگاه و این نوع برنامه ریزی در مدیریت کلان استان باشد.

  7. شهروند گفت:

    فقط دکتر نیکبخت

  8. چويل تامر گفت:

    زارعي چه عملکردي داشته 

  9. پیوند اصل گفت:

    با او همه گلی که داخل شهرداری کاشتی انتظار احترام و رای نداشته بو اقای بهرامی

  10. ناشناس گفت:

    یا زارع یا باقر

  11. واقع بین گفت:

    تا حاج زارع هست فقط خودش رای خواهد آورد. خادم بویراحمد فقط حاج زارعی

  12. حق گفت:

    عملکرد زارع خیلی خوبه مگه تو شهر نیستیاز وقتی که ایشون اومده هم پل ساخته شده هم بیمارستان ساخته شده هم ابشار یاسوجو هم……ایشون برشش تو مجلس زیاده خوب بودجه میگره

  13. دوست گفت:

    سید باقر موسوی دیگه پیر شده دیگه ول کنه بزاره جوونا بیان تو میدوون. مگه دورای قبلی چیکار کرد آآآآخ ملت کی بیدار می شوید اینا فقط و فقط بخاطر خودشون میرن مجلس نه بخاطر من و تو ………

  14. مهم نیست گفت:

    بحث رو اینه که اگه یه وقت موسوی رد صلاحیت بشه کی باید به عنوان کاندید اصلاحات معرفی بشه????? دوستان اصلاحاتی همه احتمالات رو در نظر بگیرید تا خدای نکرده بازی رو نبازید…

  15. کشاورزشوشتی گفت:

    متاسفم از این اصلاحطلبان که داعیه وحدت طلبی را اشتباه گرفته اند باتفرق ودو دستگی کار به جایی نمی رسد هواپیما کجانشست ایا درداستان هم این است بابا باشعار علیه تاجگردون وزارع وبهرامی ایا راه به جایی میبرید اشتباه نکنید این طریق مبارزه نمی باشد دربویراحمد پیش بینی می شودبا این تفرق اصلاح طلبان بعنوان کسی که بیرون از گود میباشد وامور انتخابات رارسد می کندبرد اصولگرایان قطعی میدانم مگر اینکه به وحدت برگردیم وهمدیگر راتحمل کنیم برتاجگردون تاختن درد بویراحمد را دوا نمی کند بارها به دوستان گفته ام بیایید کسی هم وزن تاجگردون بسازید اما گوش شنوا وجود ندارد فقط اختلاف واختلاف خدا عاقباتمان را به خیر بگرداند

  16. گرمسیری ساکن بویراحمد گفت:

    بهزاد کاظمی چرت و پرت گفتن که هزینه نداره

دیدگاه شما