جمعه 22 آبان 1394 - 23:49

فروش اقساطی ویژه کالا در کهگیلویه و بویراحمد/ وام 10 میلیونی با اقساط تا 60 ماه (+جزئیات)

گفتنی است خرید از این مرکز برای عموم هم استانی ها آزاد بوده و تا پایان آبان ماه خریدهای نقدی و قسطی از این فروشگاه ها تخفیف ویژه برخوردار میشود.

فروشگاه تاک وابسته به بانک انصار تا پایان آبان ماه با تخفیف ویژه به استقبال هم استانی ها رفته است.

به گزارش بویرنیوز، در شرایط کنونی با توجه به فشارهای اقتصادی و درآمد پایین خانوارها خرید اقساطی می تواند راه چاره ای برای جبران بخشی از این نارسایی ها در خرید لوازم مورد نیاز منزل، به خصوص برای جوانان باشد.

SONY DSC

در راستای بسته های حمایتی دولت و تدارک طرح هایی از قبیل کارت اعتباری و خرید های قسطی، بانک انصار هم هماهنگونه که پیش از این با ارائه وام های مناسب به عموم مردم و فراهم آوردن شرایط ویژه برای خرید کالاهای با کیفیت فعالیت میکرد، در سال جاری نیز اقدام به فروش اقساطی کالا، جهیزیه عروس و داماد و مواردی از این دست نموده است.

بر پایه این گزارش، شعبه جدید فروشگاه تاک واقع در خیابان فقیهی، نبش کوچه ثبت اسناد و املاک(روبروی دادگاه یاسوج) به ارائه جهیزیه عروس و داماد، ست کامل لوزام آشپزخانه، اجناس صوتی و تصویری، لوازم خانگی، فرش و … در اقساط بلند مدت ۱۲ تا ۶۰ ماهه می نمایند که هم استانی های عزیز در صبح ها از ۹ تا ۱۳ و عصرها از ۱۶ تا ۲۰ می توانند به این مرکز مراجعه و از اجناس دیدن فرمایند.

گفتنی است خرید از این مرکز برای عموم هم استانی ها آزاد بوده و تا پایان آبان ماه خریدهای نقدی و قسطی از این فروشگاه ها تخفیف ویژه برخوردار میشود.

نمایی از تصاویر و محصولات این فروشگاه را میتوانید در زیر ببینید:

SONY DSCSONY DSCSONY DSCSONY DSCSONY DSCSONY DSCSONY DSCSONY DSC

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=169068
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسام اکبری گفت:

    عالیه….. اگر فردا موقع قسط دادن نشه 20%

  2. نفس گفت:

    سلام
    آدرسش کجاست؟
    الانم میشه قسطی خرید کرد؟

  3. الینا گفت:

    ادرسش کجاست

  4. ناشناس گفت:

    لطفا ادرس دقیق بفریایید دادگاه قدیم یا جدید،یه شماره تلفن هم بزارید

دیدگاه شما