یکشنبه 17 آبان 1394 - 19:30

تلفن همراه خود را در سریع ترین زمان شارژ کنید + آموزش

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام خارج شدن از خانه و درحالی که بسیار دیرتان شده است، متوجه شوید که گوشی هوشمندتان فقط ۵ درصد شارژ دارد. این مقدار شارژ اصلا برای یک روز کاری مناسب نیست. اما نگران نباشید؛ در ادامه با ترفندهایی که توضیح می دهیم می توانید گوشی خود را در سریع ترین زمان شارژ نمایید.
تلفن همراه خود را در سریع ترین زمان شارژ کنید + آموزش
۱-داشتن یک شارژر مناسب
استفاده کردن از یک شارژر مناسب که با گوشی سازگار باشد، بسیار مهم است. سعی کنید از پورت USB 3 به جای USB 2.0 استفاده کنید چرا که USB 3 میزان برق بیش تری را از خود عبور می دهد(حدود ۴٫۵ وات)؛ به همین دلیل گوشی سریع تر شارژ می شود. به علاوه هرگز از شارژ بدون سیم و یا همان وایرلس استفاده نکنید. چرا که شارژ وایرلس به اندازه شارژر کابلی نمی تواند کارایی داشته باشد. البته خود انتقال از طریق وایرلس نیز انرژی مصرف می کند که در ادامه به آن اشاره می کنیم.
تلفن همراه خود را در سریع ترین زمان شارژ کنید + آموزش
۲-گوشی را در حالت پرواز قرار بدهید
این نکته مهم را هرگز فراموش نکنید که در حین شارژ شدن هرچه گوشی کم تر کار کند، زودتر شارژ می شود. با توجه به همین موضوع اگر گوشی خود را در حالت پرواز قرار بدهید، به این علت که تمام امواج رادیویی به علاوه گزینه های وای فای و بلوتوث کاملا خاموش و غیرفعال می شوند، سخت افزار گوشی نیز کم تر فعالیت می کند و در نتیجه گوشی زودتر شارژ می شود. به علاوه در مواردی که احتیاجی به گوشی ندارید آن را خاموش کنید تا سریع تر شارژ بشود.
۳-غیر فعال کردن ویژگی های غیر ضروری
حتما در هنگام شارژ کردن ویژگی هایی مانند بلوتوث، وای فای، جی پی اس و یا ان اف سی را غیر فعال نمایید. همچنین تمام برنامه های در حال اجرا را ببندید.
تلفن همراه خود را در سریع ترین زمان شارژ کنید + آموزش
۴-صفحه نمایش گوشی را خاموش کنید
در هنگام انجام فرایند شارژ کردن، حتما سعی کنید صفحه نمایش گوشی خاموش بماند. زیرا صفحه نمایش بیش ترین سطح انرژی را مصرف می کند. اگر از گوشی هوشمندی استفاده می کنید که صفحه نمایش آن بزرگ است، این میزان مصرف انرژی قطعا بیش تر خواهد شد. باتوجه به همین موضوع نباید صفحه نمایش گوشی در هنگام شارژ روشن بماند.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=168737
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما