چهارشنبه 13 آبان 1394 - 21:56

ذوب آهن 2 – 0 پرسپولیس / داور پرسپولیس را حذف کرد!

عصرایران – 24 ساعت پس از جریمه 10 میلیون تومانی برانکو به خاطر مصاحبه علیه داوری ،داور دیدار پرسپولیس و ذوب آهن با اشتباه جبران ناپذیر عامل شکست تیم قرمزپوش شد. یدالله جهانبازی در این دیدار و در دقیقه 22  با سوت و خطای اشتباه دروازه بان پرسپولیس رااخراج و این تیم را 10 نفره کرد. اخراجی که جریان بازی را کامل تغییر دادو در نهایت منجر به گل خوردن قرمزها در وقت دوم اضافه شد.

این دیدار در حالی آغاز شد که پرسپولیس دوبازیکن خود ، مکانی و طارمی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت. قرمزها با این حال بازی را هجومی آغاز کردند حملات پرسپولیس و ضدحملات ذوب آهن دقایق اولیه مسابقه را تشکیل می داد. اما در دقیقه 22 مسابقه جهانبازی به چهره اول مسابقه تبدیل شد.
کاوه رضایی در ضدحمله با دروازه بان پرسپولیس تک به تک شد و به قصد عبور از دروازه بان بالای سر او انداخت که توپ با برخورد به سینه صادقی به میانه زمین بازگشت اما جهانبازی این برخورد توپ به سینه را خطای هند دید و دروازه قرمزها را اخراج کرد.
کم شدن یک بازی از میان بازیکنان پرسپولیس جریان مسابقه را کاملا تغییر داد. بازیکنان تیم قرمز پوش مجبور به دفاع بیشتر و هجوم در ضدحملات شدند. اتفاقی که سبب شد قرمزها موقعیت های بیشتری برای رسیدن به گل داشته باشند که تک به تک عالیشاه و شوت کامیابی نیا به تیر دروازه از جمله این موقعیت ها بود.
ذوب آهن 2 - 0 پرسپولیس / داور پرسپولیس را حذف کرد!
با این همه بازیکنان خسته پرسپولیس در نیمه دوم وقت اضافه در دقیقه 107 بازی یک گل و در دقیقه 115 یک گل دیگر دریافت کردند و بازی را بازنده شدند. بازی ای که مهمترین نقش آن به داور مسابقه مربوط می شد. پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر از اشتباهات داور ضررهای بسیاری دیده. ضررهایی که تاثیر مستقیم در رتبه پرسپولیس در لیگ برتر داشتند و همین سبب شده بود که درمسابقه قبل از دربی برانکو مصاحبه تندی علیه داوری داشته باشد. ان مصاحبه به جریمه 10 میلیون تومانی منجر شد اما دقیقا پس از این حکم این بار اشتباه داوری پرسپولیس را از جام حذفی کنار گذاشت.
پرسپولیس از شروع لیگ برتر 7 امتیاز را به خاطر اشتباهات تایید شده داوری در برنامه نود از دست داده است. امتیازاتی که فاصله این تیم را با صدرنشین به صفر می رساند. با این همه قرمزها به خاطر اشتباهات داوری در رتبه هفتم جدول هستند و از جام حذفی هم کنار رفتند. حالا مشخص نیست اعتراض احتمالی برانکو با چه برخوردی مواجه خواهدشد.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=168292
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما