چهارشنبه 22 مهر 1394 - 3:27

تخریب سیدباقر موسوی توسط تیم حامی بهرامی در شبکه های اجتماعی (+تصویر)

تلاش برای القای ردصلاحیت موسوی و منجی سازی بهرامی بود که با واکنش های تند اصلاح طلبان این گروه ها همراه شد تا پروژه دیگر از این جریان سازی ها با شکست همراه شود.

گروه سیاسی – شاید بتوان از محمد بهرامی به عنوان اولین کاندیدای انتخابات مجلس در کشور یاد کرد بطوریکه وی در اولین روزهای پس از انتخابات گذشته نشان داد که در تلاش برای کسب کرسی بهارستان است و در واقع از چهارسال پیش فعالیت های انتخاباتی خود را در حوزه بویراحمد و دنا از سر گرفت.

به گزارش «بویر نیوز»، در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی که میدان دست اصولگرایان بود، بهرامی پس از ابتدا احراز صلاحیت نشد و سپس تائید صلاحیت خود را گرفت چند روز مانده به انتخابات در کمال ناباوری اعلام کرد “جوهره من از اصلاح طلبی است.”

این سخن بهرامی با هیچ واکنشی از سوی اصلاح طلبان همراه نشد و علیرغم تلاش های زیاد ایشان و همراهانش، هیچکدام از چهره های اصلاح طلبی حاضر به حمایت از وی نشدند و فعالان سیاسی اصلاح طلب نیز برخی سکوت کردند و برخی دیگر نیز در ستاد یکی دیگر از کاندیداها فعالیت کردند.

هیچکدام از چهره های اصلاح طلب حتی حاضر نشد بهرامی را در زمره این طیف سیاسی قرار دهد و حتی تلویحا وی را نیروی اصولگرایان می دانستند، چه برسد به اینکه از وی حمایت هم کنند و تیم حامی بهرامی که خود را بی دفاع در جریان اصلاح طلبی می دید سناریوهای متعددی برای اصلاح طلب سازی بهرامی پیاده کردند.

با تغییر دولت و جان گرفتن دوباره جریان اصلاح طلب و حمایت بهرامی از عارف موجب شد تا وی اعلام کند، مسئول بنیاد امید ایرانیان در استان است، اما رئیس میز منطقه کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر جلسه ای با اصلاح طلبان استان برگزار کرد و اتفاقا بهرامی به آن نشست دعوت نشده بود در حالیکه اصلاح طلبان شناخته شده استان حضور داشتند و این مسئول در بنیاد عارف وجود نمایندگی یا دفتر این حزب در کهگیلویه و بویراحمد را قویا تکذیب کرد.

بهرامی یک بار اصلاح طلبی خود را متفاوت خواند، بار دیگر راه ندادنش را به جریان اصلاح طلبی تمامیت خواهی برخی اندک عنوان کرد و در ادامه این ماجراها حامیانش از وی به عنوان رهبر اصلاحات شهرستان نیز یاد کردند و باری هم برای نشان دادن خلوص اصلاحات در جوهره بهرامی، وی مدعی شد اگر سیدباقر بیاید دست از فعالیت می کشم.

اما در کما ناباوری خوشبینانه ترین پیش بینی سیاسی بهرامی که همانا عدم حضور سیدباقر بود غلط از آب درآمد، تا اینکه نوبت به بهرامی برسد تا ارادت خود را به سیدباقر نشان دهد و همانگونه که خود اعلام کرده بود کنار برود اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه عکس آن هم روی داد.

در همین حال خبر دیدار بهرامی با تاج گردون به رسانه ها درز کرد تا همه تلاش های اصلاح طلب سازی بهرامی توسط منتقدین سیاست های تاج گردون به باد انتقاد گرفته شود و حتی برخی از طرفدارانش نیز از وی دل بکنند.

تیم حامی بهرامی در ادامه سناریوهای خود دست به ابتکار عمل جدیدی زد و با ایجاد گروههای با نام و نشان اصلاح طلبی تلاش کرد چند محور را دنبال کند.

محور مهم این حرکت هماهنگ و گروه های همرهنگ در ابتدا این بود که انتقادات از سیدباقر شروع شود و وی را بخاطر برخی موضوعات مورد هجمه و انتقاد قرار دهند.

محور بعدی وانمود کردن نزدیکی تفکر موسوی و بهرامی بود بگونه ای که تفاوتی میان این دو نیست در حالی که در برخی پیام های خصوصی رد و بدل شده میان این تیم عملا با نام ” موسوی ها” از حامیان موسوی یاد شد که خود نشان از عمق اختلاف فکری میان این دو است، غافل قیاس این دو فرد از لحاظ سیاسی شوخی تلخی با موسوی بیش نیست.

123

اما با آب رفتن این تحرکات بازی جدید این تیم در گروههای که نام اصلاحات و عکس سیدباقر بر آن نقش بسته بود، تلاش برای القای ردصلاحیت موسوی و منجی سازی بهرامی بود که با واکنش های تند اصلاح طلبان این گروه ها همراه شد تا پروژه دیگر از این جریان سازی ها با شکست همراه شود.

1233

یکی از چندصد پیام منتظر شده در این گروهها تفسیر جالبی داشت که نوشته بود: متاسفانه اخلاق آنقدر کمرنگ شده است که با نام و عکس سیدباقر موسوی برای ردصلاحیت وی تلاش می کنند و برای خودشان می خواهند برندسازی کنند. 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=165625
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دنای سرافراز گفت:

    واقعیت این است که جوهره آقای بهرامی اصلاح طلبی نیست . جوهره ایشان اصولگرایی هم نیست !!!! چون هم اصلاح طلبان و هم اصولگرایان تعریف ، حدو مرز ، استراتژی و ساز و کار خاصی برای ایده فکری و بینش سیاسی خود دارند . آقای بهرامی بدون کمترین پشتوانه فکری و سیاسی در ابتدا به عنوان همراه مرحوم مفتح در سال 1378 و برعلیه سید باقر موسوی جهان آباد فعالیت کردند و وقتی هیچ موفقیتی به دست نیاوردند به همراه حاج سید مسعود حسینی ، مرحوم مفتح ، حاج افضل دهرابپور ، مرحوم حسن زاده ، حاج صفر پور ، و…. دیگر اصولگرایان و دیگر سران شتناخته شده جناح راست و در بحبوحه ای که سید باقر موسوی جهان آباد نماینده محبوب و شناخته شده وقت بویراحمد و دنا و دکتر علی مندنی پور یکی دیگر از چهره های خوشنام و مردمدار اصلاحات رد صلاحیت شدند با عجله و شتابان جلسه ای را در بلهزار و در منزل شخص بهرامی برگزار کردند و استارات ورود حاج ستار هدایت خواه به مجلس را زدند . با راه یافتن هدایت خواه به مجلس بهرامی با توصیه و لابی بزرگان اصولگرا به معاونت شهرداری یاسوج رسیدند و سپس معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد را در زمان نمایندگی هدایت خواه به دست آوردند و در نهایت به شهردار ییاسوج رسیدند . بهرامی تا سال 90 هرگز نگفته بود اصلاح طلب است . یعنی در 8 سالی کخه یار غار هدایت خواه و حاج مسعود حسینی بود خود را در پیله دوستان اصولگرا تنیده بود و با تمام توان در راه برنامه ها و اهدافشان تلاش میکرد . با کاندیدا شدن بهرامی در سال 1390و نمایان شده نشانهای شکست هدایت خواه از حاج زارعی بهرامی در یک تغیر مسیر نمایان و مشمئز کننده ادعای اصلاح طلبی کرد که هیچ فرد فکری جناح اصلاحات این ادعای سبک را نپذیرفت . حال سوال اینجاست : جناب بهرامی :: مگر میشود به اصلاح طلبان بد گفت و آنها و سید باقر موسوی را در ….. دان تاریخ فرستاد آنگاه ادعای اصلاح طلبی نمود ؟؟؟؟ مگر میشود یار غار هدایت خواه مرید حاج مسعود حسینی و دیگر بزرگان اصولگرا بود و آنگاه بیرق اصلاحات را بر بالای بام ادعاهایتان نصب کرد .؟؟ به خاطر خودتان و آینده فکریتان از این ادعاها دست برداید و بیش از این خودتان را بد نام نکنید .

دیدگاه شما