سه شنبه 21 مهر 1394 - 20:35

برگشت اساتید ممنوع‌التدریس پیام‌نور دهدشت

رئیس سابق دانشگاه پیام نور دهدشت در جلسه تودیع خود گفت: دوستانی که در دوره گذشته از طریق حراست دانشگاه ممنوع‌التدریس شده بودند را با نامه رسمی دعوت به کار کرده و وارد دانشگاه کردم.

باقر کارگر در آیین تودیع و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور دهدشت با ابراز نگرانی از این تغییر مدیریتی، این ناراحتی را ناشی از جدا شدن از جمع صمیمی دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: از این جهت که این تغییر می‌تواند باعث رشد دانشگاه پیام نور و سبک شدن بار مسئولیتم شود خوشحال هستم.

رئیس سابق دانشگاه پیام نور دهدشت با اشاره به سابقه ۴۷ ترم تدریس و همکاری با مراکز علمی کهگیلویه و بویراحمد به تلاش‌های خود برای رونق گرفتن این دانشگاه اشاره کرد و با اشاره به میسر نشدن عضویت در هیئت علمی دانشگاه این تلاش را برای نشر زکات علم دانست و با بیان اینکه همه کسانی‌ که برای به نتیجه نرسیدن این درخواست تلاش کردند را بخشیدم و این امر را تقدیر الهی می‌دانم.

وی با بیان اینکه در تکریم ارباب رجوع تلاشم بر این بود همه بزرگان را خارج از مسایل سیاسی و جناح‌بندی و مسایل قومیتی محترم بشمارم افزود: دوستانی که در دوره گذشته از طریق حراست دانشگاه ممنوع‌التدریس شده بودند را با نامه رسمی دعوت به کار کرده و وارد دانشگاه کردم.

کارگر خاطرنشان کرد: در اوج قدرت دولت احمدی‌نژاد با این عقیده که انسان توانمندی که با اصول و نظام حاشیه نداشته باشد باید از وی استفاده شود را به دانشگاه برگردانده و مشغول به تدریس کردم.

رئیس سابق دانشگاه پیام نور دهدشت افزود: در دو سال از دوران مدیریتم در دولت گذشته و در دو سال اخیر همواره فراجناحی کار کردم و نیروهای طیف مخالف دولت را در کار پذیرفتم.

کارگر تصریح کرد: توانستم در سایه مدیریت خود ۶ نفر از پرسنل این دانشگاه را به رده مدیریتی در سطح بالاتر ارتقا دهم.

وی در تشریح بخشی از عملکرد خود در پیام نور دهدشت با بیان اینکه در قالب رایزنی و تعامل بالغ بر ۲ میلیارد تومان هزینه رایگان جذب دانشگاه پیام نور کردم افزود: با همکاری شورای اسلامی سابق و شهردار سابق جاده دانشگاه با برآورد هزینه ۳۵۰ میلیون تومانی با ۶۰ میلیون تومان آسفالت انجام شد.

کارگر روشنایی مسیر دانشگاه با هزینه ۱۵۰ میلیون تومان و آسفالت محوطه سایت جدید با هزینه ۷۰۰ میلیون تومان را از دیگر اقدامات انجام شده در این دانشگاه برشمرد و یادآور شد: گرفتن امتیاز برگزاری کنکور سراسری در دهدشت، تجهیز فضاهای دانشگاهی به سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و خرید و راه‌اندازی لابراتوار ۲۸ دستگاهی نمونه‌هایی از خدمات تقدیم شده به دانشجویان است.

به گفته کارگر، پیام نور دهدشت در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، برگزاری کارگاه‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی و نیز اجرای به موقع کلاس‌ها رتبه برتر استان را در بخش‌های فرهنگی و آموزشی از آن خود کرده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=165603
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما