دوشنبه 20 مهر 1394 - 14:21

خط و نشان های دادستان مرکز استان برای مخلان نظم و امنیت

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برنامه‌های امنیتی ویژه ایام محرم در سطح استان اجرا می‌شود، گفت: اجازه نمی‌دهیم به هر قیمتی امنیت خدشه‌دار شود و با مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش بویرنیوز، مهرداد کرمی صبح امروز در جلسه پیشگیری از وقوع جرم کهگیلویه و بویراحمد که به منظور هماهنگی جهت برگزاری مراسمات ماه محرم با حضور فرماندهان انتظامی و دستگاه‌های متولی برگزار شد، اظهار کرد: دوام و بقای تشیع اسلامی به نوعی در دست شیعه اسلامی است.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه شیعه ایرانی باید در تمامی امور الگو باشد، گفت: باید الگویی ارائه دهیم که متناسب با جایگاه ائمه و اسلام باشد.

کرمی با تاکید بر اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد تماما شیعه هستند و این امر را در سطح کشوری و استانی بیان می‌کنیم، گفت: با توجه به در پیش بودن ایام حزن و اندوه ماه محرم و صفر عزاداری‌ها باید متناسب با رعایت شئونات اسلامی باشد.

وی تاکید کرد: برنامه‌های اجرایی ویژه ماه محرم به گونه‌ای نباشد که شئونات محرم زیر سوال برود از این رو هر کس که بخواهد امنیت جامعه را خدشه‌دار کند مطابق قانون با آن برخورد می‌شود.

13940623000849_PhotoAدادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ضمن تاکید به سازمان تبلیغات اسلامی مبنی بر ساماندهی هیئات‌ مذهبی در سطح استان اذعان کرد: همکاران قضایی و انتظامی در راستای تامین امنیت همکاری لازم را خواهند داشت.

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه برنامه‌ها و عزاداری‌های ماه محرم باید به صورت منظم و با برنامه‌ریزی مناسب اجرا شود، گفت: مداحان و مسئولان هیئت‌های مذهبی باید توجیه شوند و هیئت‌ها در تامین امنیت مشارکت و همکاری لازم را با نیروی انتظامی و دستگاه قضایی داشته باشند.

کرمی ساعات عزاداری هیئت‌های مذهبی، نظارت بر اشعار مداحان، تبادل اخبار و اطلاعات، رعایت شئونات اسلامی و همکاری مراکز بهداشتی و درمانی را از دیگر ضروریات در برگزاری مراسمات عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) عنوان کرد و گفت: هدف نهایی امام حسین (ع) فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود که باید از تمام ظرفیت‌ها برای تبیین این مهم استفاده کنیم.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد در پایان با بیان اینکه برنامه‌های امنیتی ویژه ایام محرم در سطح استان اجرا می‌شود، گفت: اجازه نمی‌دهیم به هر قیمتی امنیت خدشه‌دار شود و با مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد قانونی می‌شود./فارس

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=165438
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    شیرت کنم جناب کرمی ، لطفا داد ما را از مخلان امنیت بستان .

دیدگاه شما