دوشنبه 20 مهر 1394 - 7:01

واکنش مطهری به تهدید صالحی: مایه تاسف است تهدید کننده با لباس روحانیت است!

علی مطهری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در صفحه اینستاگرام خود برخی اتفاقات روز یکشنبه مجلس را «ناگوار» و «مایه تاسف» دانست.

به گزارش بویر نیوز، علی مطهری در متنی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، آورده است:

« اتفاقات امروز مجلس برای همه ناگوار بود. اینکه عده‌ای برای نیل به هدف‌شان حتی از تهدید یک مقام عالی رتبه کشور به مرگ دریغ نمی کنند تا در روحیه و نطق او اثر بگذارند مایه تاسف است. خصوصا زمانی که آن تهدیدکننده فردی با لباس روحانیت باشد.»

علی اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی ، امروز در سخنان خود در صحن علنی مجلس گفته بود:‌ برخی دوستان امروز برای من آرزوی مرگ کردند و خود را در جایگاه خدا قرار دادند.

پس از این سخنان مجید انصاری، معاون پارلمانی رییس جمهور ، نیز به تشریح موضوع در جمع خبرنگاران پرداخت و با اشاره به تهدید صالحی از سوی یکی از نمایندگان گفت:به این تهدیدها عادت داریم.

مجید انصاری ادامه داد:متاسفانه یکی از نمایندگان آمد و دکتر صالحی و ظریف را به اعدام تهدید کرد و گفت: شما را اعدام می‌کنیم و در راکتور اراک دفن می‌کنیم و رویتان سیمان می‌ریزیم.

خبرنگار ایسنا در ادامه برای روشن تر شدن موضوع سراغ یک عضو فراکسیون رهروان ولایت رفت و او نیز در تشریح جزییات این موضوع گفت: روح الله حسینیان آقای صالحی را تهدید کرد که اگر برجام به فرجام برسد سیمان رویش می‌ریزیم و او را می‌کشیم.

کمال الدین پیرموذن گفت: امروز در صحن علنی آقای حسینیان پیش آقای صالحی رفت و با کمال تاسف گفت که اگر برجام به فرجام برسد تو را می کشیم و سیمان رویت می‌ریزیم. در واقع حسینیان صالحی را تهدید کرده است. در همان زمان بنده پیش آقای صالحی رفتم و ایشان گفت که حسینیان او را تهدید کرده و می‌خواهد روشنگری کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=165409
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    آقاي حسيني بايد هم اين حرفا را بزنيد شماهايي كه با رأي مردم رفتين مجلس حالا چيزي را كه حساب نمي كنيد مردمه . ولي ايندفعه جوابتونو مي گيريد

  2. هموطن گفت:

    روح الله حسینیان کیست ؟ ایشان . آسیب دیده از برداشتن تحریمها . تهدید کننده شخصیت علمی وسیاسی کشور ووووووووو درود بر علی مطهری که واقعا فردی شجاع . نترس . عادل 

  3. ن گفت:

    اگه کسی هم کاسه کوزه من را بهم بریزد ناراحت میشم اصلاح طلبان
    مایعات تو چال موری نریزید تا نیشتان نزند

  4. سردار بسیجی گفت:

    حرف حق را بایدم از علی مطهری و دکتر علی پزشکیان شنید این عزیزان مریدشون صاحب اصلی اسمشون فقط وفقط راه و روش علی ابن ابی طالب ( ع)را دنبال کردن براشون مهمه چپ و راست این حرفها برای این عزیزان معنی نداره.

دیدگاه شما