یکشنبه 19 مهر 1394 - 19:39

خدمات شهرداری یاسوج الکترونیک می شود/ مهلت مراجعه برای الکترونیکی کردن اسناد شهروندان یاسوجی

شهرداری یاسوج در نظر دارد نسبت به صدور الکترونیکی انواع مجوزها ساخت املاک سطح شهر اقدام کند.

به گزارش بویرنیوز، اسلام محمودی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای خدمات‌دهی بهتر به مردم هر دستگاه و اداره‌ای باید خدمات خود را به سوی الکترونیکی شدن پیش ببرد، اظهار کرد: یکی از دستگاه‌هایی که بیش از سایر ادارات و دستگاه‌ها نیاز به الکترونیکی شدن خدمات دارد به دلیل گستردگی کار شهرداری است.

این مسئول در شهرداری یاسوج گفت: یکی از دلایل کندی در خدمات‌دهی به شهروندان در شهرداری‌ها انجام کارها و ارائه خدمات به صورت دستی است که شهرداری یاسوج در نظر دارد در پروسه زمانی بسیار کمی همه خدمات را به سمت الکترونیکی شدن پیش ببرد.

مسئول آمار و اطلاعات شهرداری یاسوج افزود: شهرداری یاسوج در نظر دارد نسبت به صدور الکترونیکی انواع مجوزها ساخت املاک سطح شهر اقدام کند.

محمودی بیان کرد: لذا از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی تقاضا می‌شود هر چه سریع‌تر با در دست داشتن اصل و تصویر مدارک مالکیت اعم از سند ثبتی یا قولنامه‌ای، پروانه و پایان کار ساختمان و بر اساس برنامه زمانبندی مشخص شده به حوزه مدیریت شهرسازی مراجعه و نسبت به ثبت املاک خود در سامانه نرم‌افزاری شهرداری اقدام و مجوزهای خود را به صورت الکترونیکی دریافت کنند.

مسئول آمار و اطلاعات شهرداری یاسوج تصریح کرد: بر اساس تدابیر اتخاذ شده بعد از پایان عملیات جانمایی املاک بر روی نقشه شهر یاسوج کلیه خدمات شهرداری از قبیل صدور و تمدید پروانه ساخت، پایان کار، انواع گواهی‌ها و استعلامات و… طی فازهای مختلف به دفاتر خصوصی سطح شهر واگذار می‌شود.

وی گفت: بعد از زمان تعیین شده، شهرداری تعهدی در خصوص ثبت املاک در سامانه مورد نظر نداشته و مالکین موظف به پرداخت هزینه‌های تعیین شده به دفاتر خواهند شد.

این مسئول به زمان‌بندی این اقدام شهرداری یاسوج اشاره کرد و گفت: مالکانی که حرف اول نام خانوادگی آن‌ها الف ـ ب ـ پ ـ ت ـ ث ـ ج ـ چ ـ ح است از تاریخ 5 مهر تا 15 آبان برای الکترونیکی کردن اسناد خود وقت دارند.

محمودی بیان کرد: مالکانی که حرف اول نام خانوادگی آن‌ها خ ـ د ـ ذ ـ ر ـ ز ـ ژ ـ س ـ ش است از 16 آبان تا 15 آذر فرصت این کار را دارند.

وی گفت: مالکانی که حرف اول نام خانوادگی آن‌ها ص ـ ض ـ ط ـ ظ ـ ع ـ غ ـ ف ـ ق است از تاریخ 16 آذر تا 15 دی برای الکترونیکی کردن اسناد خود وقت دارند.

محمودی خاطرنشان کرد: اما مالکانی که اول نام خانوادگی آن‌ها حرف ک ـ گ ـ ل ـ م ـ ن ـ و ـ ه ـ ی است از 16 دی تا 15 بهمن امسال برای الکترونیکی کردن اسناد خود وقت دارند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=165373
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما