یکشنبه 19 مهر 1394 - 19:28

برپایی نمایشگاه کتاب در یاسوج

مدیر فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری یاسوج از برپایی نمایشگاه کتاب با تخفیف 50 درصدی در این شهر خبر داد.

خبرگزاری فارس: برپایی نمایشگاه کتاب در یاسوج

به گزارش بویرنیوز مسعود نیک‌پی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برپایی نمایشگاه کتاب با تخفیف 50 درصدی در یاسوج خبر داد.

مدیر فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری یاسوج گفت: این نمایشگاه با همکاری انتشارات پیام مقدس قم در مکان ترمینال قدیم 13 آبان شهر یاسوج برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و افزود: متأسفانه سرانه‌ کتابخوانی در کشور ناچیز است و باید سعی شود که کتاب به هر بهانه‌ای وارد زندگی مردم شود و جزی از سبد کالای مصرفی خانواده‌ها قرار گیرد.

این مسئول ادامه داد: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی این فرصت را در اختیار شهروندان قرار می‌دهد تا کتاب‌های خاص خود را با قیمت مناسب از ناشرین مختلف تهیه کنند و این از دیگر اهداف مجموعه شهرداری یاسوج در برگزاری نمایشگاه‌های کتاب است.

مدیر فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری یاسوج افزود: کتاب کالایی نیست که کهنه شود و شاید رنگ و روی خود را از دست بدهد ولی محتوای آن باقی و آیندگان از آن بهره می‌برند و این از ویژگی‌های منحصربفرد یار مهربان است.

وی ترویج فرهنگ مطالعه به خصوص در بین کودکان، نوجوانان و جوانان را از ضروریات دانست و گفت: وظیفه همه دستگاه‌های فرهنگی اشاعه فرهنگ کتابخوانی است.

نیک‌پی در ادامه با اشاره به اینکه مکانی که جهت برپایی این نمایشگاه در نظر گرفته‌ایم با قول مساعد شهردار شهر یاسوج قرار است در آینده به فرهنگسرا تبدیل شود.

این مسئول در شهرداری یاسوج افزود: برپایی نمایشگاه کتاب فرصت خوبی است که شهروندان ضمن بازدید و تهیه کتاب‌های مورد نیاز با این مکان آشنا شوند.

وی از عرضه‌ کتب بیش از 100 ناشر جهت استفاده شهروندان اطلاع داد و ابراز داشت: انتشارات دارالفکر، طوبی محبت، دارالقرآن کریم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، پخش کتاب اسلامی، انتشارات جمال، رواق، پیام عدالت، بنیاد قرآن و عترت سپاه، مرکز تخصصی نماز و … از جمله ناشرینی هستند که کتب آنها در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

نیک‌پی از غرفه‌ اختصاصی کتب برنامه‌ سمت خدا خبر داد و افزود: در این نمایشگاه طرح تعویض قرآن‌های فرسوده شده با قرآن نو در قالب طرح اهدای قرآن با مشارکت بانک مهر اقتصاد انجام می‌گیرد.

مدیر فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری یاسوج کتب عرضه شده در این نمایشگاه را 4 هزار عنوان ذکر کرد و گفت: این کتاب‌ها جزو کتب پرفروش نمایشگاه‌های برتر کشور بوده که خود ناشرین با 20 درصد تخفیف این کتاب‌ها را عرضه می‌کردند ولی در این نمایشگاه همه‌ این کتب با 50 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کتب ارائه شده در این نمایشگاه شامل کتب مذهبی، علمی، ادبیات، تاریخی، روان‌شناسی کودک و نوجوان است که زمان و ساعت بازدید و خرید از روز دوشنبه 20 مهرماه به مدت 10 روز از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 22 در مکان ترمینال قدیم 13 آبان جهت علاقمندان به کتاب و کتابخوانی پیش‌بینی شده است.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=165369
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما