یکشنبه 19 مهر 1394 - 14:36

ترور ناکام رهبر گروه مقاومت نزدیک به ایران

گروه مقاومت فلسطینی “صابرین” در غزه که گفته می شود نزدیک به ایران است  اعلام کرده که رهبرش از ترور جان سالم به در برده است.

به گزارش عصر ایران، سایت روزنامه القدس العربی چاپ لندن نوشت: جنبش صابرین از جنبش های نزدیک به ایران در غزه در بیانیه ای اعلام کرد: “هشام سالم” دبیر کل این گروه به هنگام برگزاری راهپیمایی اعتراض آمیز در نزدیکی مناطق مرزی غزه با اسراییل، در معرض یک حمله تروریستی شکست خورده از سوی اسراییل قرار گرفت.

به نوشته این بیانیه، “هشام سالم” در حالی که با یکی از شبکه های ماهواره ای مصاحبه برگزار می کرد هدف ضربه چاقوی یک شخص ناشناس قرار گرفت.
جنبش صابرین، اسراییل و عوامل آن را عامل اصلی این ترور معرفی کرد.

ترور ناکام رهبر گروه مقاومت نزدیک به ایران در غزه

در بخش دیگری از بیانیه، از سیستم های امنیتی غزه که زیر نظر حماس اداره می شوند خواسته شد تا عامل این حمله را شناسایی کند.
منابع پزشکی یادآور شدند که وضع جسمی هشام سالم خوب است.

جنبش صابرین یک جنبش جنجال بر انگیز در کرانه غزه است به طوریکه برخی آن را به پیروی از ایران و ترویج مذهب تشیع متهم می کنند.

اما جنبش با نفی چنین اتهاماتی بر روی سایت اینترنتی خود، خود را ” یک جنبش مقاومت” معرفی کرد که هدف از آن آزادی فلسطین است.

جنبش صابرین نفوذ زیادی در غزه ندارد و اغلب در مناطق شمالی غزه گسترش یافته ، علاوه بر آن گزارش های خبری حاکی از آن است که اعضای آن، ضدجنبش “جهاد اسلامی” هستند.

رسانه های مطبوعاتی فلسطین در مدت اخیر،  از صدور تصمیم هایی در مورد ممنوعیت فعالیت این جنبش  توسط وزارت کشور غزه ( توسط حماس اداره می شود) خبر دادند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=165327
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همشهری گفت:

    اگر فقط 2 درصد جمعیت شهرستان کهگیلویه به یاسوج مهاجرت کرده لابداین شهرستان 10 میلیون جمعیت داره .در صورتی که اگر به مشکلات ساختاری در شهرستانها بیشتر توجه شود و زمینه اشتغال زایی فراهم گردد،مطمئنا تاثیر بسزایی در کاهش مهاجرت خواهد داشت.دهدشت بهترین قابلیت را در زمینه باغداری مرکبات و صیفی جات دارد که اگر تسهیلات قابل ملاحظه ای از سوی دولت به کشاورزان داده شود و فرایند مکانیزه کردن روش باغداری آموزش داده شود قطع یقین در امر اشتغال مثمر ثمر خواهد بوده و یکی از هزار روش کاهش مهاجرت خواهد بود.

دیدگاه شما