یکشنبه 19 مهر 1394 - 13:26

واکنش ترکان به کمپین نخریدن خودروی صفر

مشاور عالی رییس جمهور با اشاره به کمپین نخریدن خودروی صفر داخلی گفت: در این‌باره حق با مردم و مشتریان است اما از مصرف کنندگان تقاضا داریم به خودروسازان فرصت دهند.

اکبر ترکان در گفت وگو با ایلنا با بیان اینکه باید بپذیریم همیشه حق با مشتری است، ادامه داد: باید به خواسته‌ی مشتریان توجه و خودمان را متناسب با تکنولوژی و نیازهای روز اصلاح کنیم.

وی تاکید کرد: بنابراین با این اصل که حق با مشتری است؛ باید به سراغ مساله رفت و از مردم می‌خواهیم به صنعت ما فرصت دهند تا خود را بسازد.

مشاور عالی رییس جمهور با اشاره به عملکرد دو ساله‌ی صنعت خودروسازی کشور گفت: در یکی دو سال گذشته وزارت صنعت تلاش کرده تولید را راه‌اندازی کند اما نتوانسته به تکنولوژی، ارتقای فناوری و به افزایش کیفیت به اندازه کافی رسیدگی کند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد با بیان اینکه مردم به این صنعت باید مهلت دهند، ادامه داد: باید به خودروسازان و وزارت صنعت مهلت دهیم تا زمانی که تحریم‌ها لغو شود، به روزرسانی صنعت خودرو را شروع کند. خودروسازان باید هم مدل‌های تولید، هم تکنولوژی تولید، صادرات و کیفیت را ارتقا دهند.

ترکان تاکید کرد: با اینکه حق با مردم و مشتری است اما از مردم می‌خواهیم به خودروسازان فرصت دهند تا این صنعت با یک برنامه منظم و متناسب با خواست مشتریان، تکنولوژی و کیفیت تولید خود را ارتقا دهد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=165297
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    ها… به خودروساز فرصت بدیم تا دوباره بیاد تیغمون بزنه…
    بیاد پراید 3 تومانی رو بهمون بچپونه با منت 22 میلیون…
    نه… نه عامو. خودروی ایرانی صفر نمیخریم. 

  2. ناشناس گفت:

    قیمت خودرو باید 50درصد پایین بیاد

  3. ارش گفت:

    سی سال فرصت  دلسوزان نظام اندکی از طمع ورزی دست بکشند  خودرو ارزان میشود همه مردم میدانند که عده ای از این دو شرکت بدون هیچ گونه زحمتی پول های کلانی به دست می اورند وجور انها را مردم باید بکشد البته همه میدانند عدهای از اقایان سهام دار این دو شرکت هستند وترجیحا باید دفاع کنند زیرا ضرر خواهند کرد

  4. ایرانی گفت:

    جناب مشاور
    شما ماشین شخصی تون چیه؟؟؟
    خون شما از خون ملت رنگی تر نیست
    سی ساله بدون هیچگونه رقیبی دارن ارابه مرگ تولید میکنن
    “ما خودروی صفر ایرانی نمیخریم”

  5. میخواهم تو جاده ها امنیت داشته باشم گفت:

    مردم فهمیده شدند آقا…

    آمار کشته های یک هفته پراید برابری میکنه با فاجعه منا…با این تفاوت که کسی نیست بداد مردم برسه و یا بار تو رسانه ها این آمار بده…حالاتی شما باید فرصت. چقدر فرصت چقد باید خانواده ها داغدار بشن دیکه…بسه دیگه کلاه گذاشتن سر مردم…

  6. محمد گفت:

    آقای عزیز، ملت ایران را چی فرض میکنید؟ما سی چهل سال قول شما رو خوردیم کافیه،دیگه حرفاتون خیلی اثر شده است نمیخرم نمیخاد نمیخاد تمام

  7. تالو گفت:

    بنده متوجه نشدم که باید مردم به خودرو سازها فرصت بدهند یعنی چه؟اگر منظورتون این است که فعلا خودروی آشغال بی کیفیت وگران را بخریم تا خودروسازها در آینده افتخار بدهند وتغیری در کیفیت خودروها ایجاد کنند ، کور خوندی عمو مردم دیگه آگاه شدند وگول حرفهای شما آدمهای شیاد وسهامدار را نخواهند خورد وبه فضل الهی تا آخرین لحظه جهت در هم شکستن قیمت کاذب خودرو وبه منظور ایجاد تعهد در یک مشت آدمهای بی تعهداستخدام شده در این دو شرکت انحصاری کوتاه نخواهند آمد وهیچ برنامه حاشیه ای که در این مملکت بوجود میایدنخواهد توانست کمپین نخریدن خودرو صفر بی کیفیت وگران به دست فراموشی سپرده شود

  8. مهدی گفت:

    سی سال کافی نبودیم’مردم علاوه بر خودروی داخلی خودروی خارجی هم نباید بخرند چون دارن ۳سه برابر قیمت به مردم میفروشن

  9. مهدی گفت:

    سی سال کافی نبود’مردم علاوه بر خودروی داخلی خودروی خارجی هم نباید بخرند چون دارن ۳سه برابر قیمت به مردم میفروشن

  10. جمال گفت:

    من که شخصا به خودرو سازان تاقیامت فرصت میدم … ولی ترجیح میدم پیاده باشم تا بیشتر عمر کنم و ببینم که چجوری به خاک سیاه میشینین ….

  11. ناشناس گفت:

    شما از سهم ملت وام بهشون بدين کاری به کار مردم نداشته باشين واقعا شعار تدبیر بهتون مياد
    متاسفم
    خرید خودرو صفر ممنوع

  12. یا حق گفت:

    هر وقت که خودرو های آقایون مثل مردم پراید شد و البته خودروی اصلیشون که باهاش مسافرت هم برن.ما هم یه نیم نگاهی به شما مفت خور ها و برده های چینی ها میکنیم.خوشحالم که به گریه افتادید.

  13. ابی گفت:

    واقعا که یعنی کلا قدرت تفکرت همین حده؟مرحبا به کمالاتت

دیدگاه شما