یکشنبه 19 مهر 1394 - 13:18

آغاز فاز اول گازرسانی به دیشموک و قلعه‌رئیسی

 فرماندار کهگیلویه از اجرای فاز اول گازرسانی به دیشموک و قلعه‌رئیسی با هشت هزارو 612 متر خط تغذیه 10 اینچ در مدت 210 روز با اعتبار 30 میلیارد تومان خبر داد.
خبرگزاری فارس: آغاز فاز اول گازرسانی به دیشموک و قلعه‌رئیسی با اعتبار 30 میلیارد تومان

 علی پوزش در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: گازرسانی به مناطق دیشموک و چاروسا از آرزوهای دیرینه مردم این مناطق بود که با همت و تلاش مسئولان تحقق یافت و این پروژه مهمترین و سنگین‌ترین پروژه در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

وی در ادامه گفت: استفاده از گاز حق مردم این مناطق بود و در جلوگیری از قطع طبیعت تاثیرات زیادی خواهد داشت و امیدوارم که با شروع گازرسانی به این مناطق مسئولان در پیگیری فاز دوم این پروژه کم‌کاری نکنند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد:مردم باید قدر دولت و ملت را بدانند که امروزه این پروژه مهم گازرسانی از طرف دولت تحقق یافت و ما باید بدانیم که این پیشرفت‌ها همه از برکات انقلاب خواهند بود و یکی از آرزو‌های دیرینه مردم مناطق دیشموک و چاروسا تحقق یافت.

وی تصریح کرد: با شروع این پروژه 50 هزار نفر جمعیت از این نعمت برخوردار خواهند شد و این مردم باید قدر این نعمت را بدانند که این خود یکی از خدمات دولت تدبیر و امید بود که بعد از 37 سال که از پیروزی انقلاب می‌گذرد به دست همین خدمت‌گزاران خدوم شروع خواهد شد.

پوزش گفت: این پروژه با 8 هزارو ششصد و دوازده متر خط تغذیه 10 اینچ شروع خواهد شد که مدت زمان اجرای این پروژه 210 روز با اعتبار 30 میلیارد تومان خواهد بود.

وی تاکید کرد: از همه مردم و مسئولان می‌خواهم که از سنگ‌اندازی و ایجاد مزاحمت در خصوص اجرای این پروژه خودداری کنند و با همکاری و تعامل در خصوص پیشرفت این پروژه تلاش کنند.

وی متذکر شد: ما باید یار و همکار یکدیگر باشیم و در اجرای این پروژه مهم و سنگین که از مهم‌ترین پروژه‌های استانی است در اجرای این پروژه با مسئولان و شرکت ملی گاز همکاری کنیم.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=165293
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما