یکشنبه 19 مهر 1394 - 12:40

مهم ترین عامل مهاجرت بی رویه در کهگیلویه از زبان استاندار

شهرستان کهگیلویه با دارا بودن ظرفیت ها بسیار زیاد تا کنون حقش ادا نشده است و در بعضی موارد از امور عقب گرد داشته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فقدان اشتغال پایدار و عدم سرمایه‌گذاری به مهاجرت مردم شهرستان کهگیلویه به شهرهای بزرگ دامن می‌زند.

به گزارش بویرنیوز،  سید موسی خادمی عصر شنبه در سفر یک روزه به شهرستان کهگیلویه مشکلات شهر دهدشت  را مورد بررسی قرار داد و با اشاره به مشکل مهاجرت شهروندان این شهر، افزود: دولت تدبیر و امید، تمام تلاش خود برای توانمندسازی مردم و ایجاد اشتغال پایدار در شهرهای کوچک انجام خواهد داد.

وی با اشاره به خشکسالی و کمبود نزولات آسمانی گفت‌: برای رونق کشاورزی در کهگیلویه باید آب را برای اراضی کشاورزی این منطقه از سد های اطراف تامین کرد.

خادمی بیان کرد: مسئله اشتغال از مهمترین مسایل این شهر است و برای تولید شغل نیازمند‌ سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هستیم.

استاندار با اشاره به کاهش جمعیت در شهر دهدشت، اظهار داشت: نبود اشتغال پایدار و عدم سرمایه‌گذاری در این شهرستان دلیل اصلی مهاجرت مردم به شهرهای بزرگ است.

خادمی تصریح کرد: شهرستان کهگیلویه با دارا بودن ظرفیت ها بسیار زیاد تا کنون حقش ادا نشده است و در بعضی موارد از امور عقب گرد داشته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=165253
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سلام گفت:

    همشون اومدن ياسوج ديكه كي تو دهدشت مونده عاقبت بخيرها

    • سیدخوزستان گفت:

      اتفاقابیش از99درصدمهاجرین بیرون ازاستان هستند.درفارس تهران بوشهر خوزستان بندرعباس اصفهان ووووووشایددرصدکمی ازاینهاتویاسوجندگلم.2درصدهم نمیشه فدات شم.ضمن اینکه منظورشون کل استانه داداش

  2. بیکران گفت:

    اگه فقط 2 درصدش تشریف اوردن یاسوج ،لابد دهدشت حداقل 10 میلیون جمعیت داره…..

  3. ناشناس گفت:

    مردمان در طول تاریخ همواره در جستجوی نداشته های خود اقدام به مهاجرت کرده و از مکانی به مکان دیگر رفته اند تا شاید چیزهای را که ندارند بدست بیاورند.بنابراین اگر می بینید مردمان ما از روستا به سمت شهرها روی آورده اند دلیلش برآورده نشدن نیازهای است که به علل مختلف برای آنان ایجاد شده است.چون متعاقب هر نیازی رفتاری ظاهر می شود که باید برآورده شود و گرنه منجر به دیگر رفتارهای انطباقی می شود که ممکن است همانند مهاجرت بی رویه پیامدهای داشته خارج از کنترل باشد.

  4. گرگلا گفت:

    په اییان ایرو چه کنن

  5. سرزمین مادری گفت:

    شش عامل پیشرفت درکهگیلویه 1-سیمان سپو2-پتروشیمی دهدشت 3-کارخانه اجر4-سد مارون دودر منطقه اندرون که مستقیما اب را به دشتهای دهدشت سوق وچرام می رساند5-کارخانه اجر دهدشت6-جاده ملی دهدشت پاتاوه-قابل توجه مسولین استانی وملی

  6. سرزمین مادری گفت:

    پنج عامل پیشرفت در کهگیلویه 1-سیمان سپو 2- پتروشیمی دهدشت 3-کارخانه اجر 4-سد مارون دو که اب ان مستقیما به دشت های دهدشت سوق وچرام می اید5- جاده ملی دهدشت پاتاوه

  7. علی محمد گفت:

    ناکارامدی دولت مردان وانتخاب نادرست نمایندگان مجاس

دیدگاه شما