یکشنبه 19 مهر 1394 - 11:08

رئیس شورای شهر پرده از تلاش برخی افراد برای زمین خورای بزرگ خبر داد

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج از پیگیری برخی دستگاه‌ها برای تصرف زمین‌های اطراف هتل آزادی یاسوج خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، امشب نشست شورای اسلامی شهر یاسوج با حضور اکثریت اعضا در حالی برگزار شد که در دوره جدید فعالیت‌های شورا با هیئت رئیسه جدید بنا بر حضور خبرنگاران در جلسات شورای اسلامی شورا گذاشته شد و به همین خاطر برخی رسانه‌ها در این نشست حضور داشتند.

در پایان این نشست هدایت‌الله امیری رئیس شورای شهر یاسوج با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها در شهر یاسوج به دنبال تصرف زمین‌های اطراف هتل آزادی یاسوج هستند، اظهار کرد: هر چند که واگذاری زمین‌ها در اطراف شهرها بر عهده راه و شهرسازی است اما در خصوص زمین‌های اطراف هتل آزادی یاسوج وضعیت تفاوت دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: در این زمین‌ها بحث تغییر کاربری مطرح است و کاربری آن‌ها فضای سبز و پارک است که با توجه به نیاز شهر یاسوج به فضای سبز نباید این زمین‌ها به ساخت و ساز ادارات و دستگاه‌هایی مانند سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تبدیل شوند.

امیری با انتقاد از این رویه و با بیان اینکه چنین کارهایی موجب می‌شود که شهر یاسوج نتواند در آینده نام پایتخت طبیعت ایران را به دنبال داشته باشد، افزود: چنین کارهایی موجب می‌شود که شهر یاسوج با چشم‌اندازی که دارد در سال‌های آینده شکل کنونی را از دست بدهد، بنابراین همه نسبت به حفظ این چهره وظیفه داریم.

وی با تأکید بر اینکه در همین زمینه نامه‌هایی با امضای اعضای شورای شهر یاسوج برای استاندار تنظیم خواهیم کرد، افزود: بهترین کار در این اراضی تبدیل به فضای سبز است.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=165227
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما