شنبه 18 مهر 1394 - 0:21

تغییر نظر مدیر با تماس تلفنی نماینده در کهگیلویه و بویراحمد!/ آیا هدف خدمت رسانی است؟

گروه سیاسی – سیاوش آذر: فضای مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از حد متاثر از نظر نمایندگان است و همین باعث شد تا هر روز شاهد بدعت های جدید و البته ناپسند تازه ای باشیم.

به گزارش «بویر نیوز»، اگر گزارش ها و حاشیه نگاری رسانه های مختلف از جلسات را دنبال کنید متوجه تغییر مواضع برخی مدیران و اظهارات متناقضشان در جلسات می شوید.

اخیرا مشاهده می شود در صورتی که نظرکارشناسی یک مدیر با موضوعی که به حوزه انتخابیه تاج گردون مربوط باشد، مخالفت با روند کار باشد، فورا توسط مسئولان دستگاههای دیگر موضوع به نماینده مجلس گزارش داده می شود و وی هم در اولین فرصت و اکثرا مواقع در همان لحظه با مدیر مذکور تماس می گیرد و فورا نظر مدیران را عوض می کند.

شکی در این نیست که آقای تاج گردون دوست دارد کارها هر چه سریعتر پیش برود و برای مردم منطقه اش عمران و آبادانی کند، اما باید از آندسته مدیرانی که در جلسات بصورت آنی و پس از یک تماس نظرشان را تغییر می دهند باید پرسید هدف شما چیست؟

واقعا ایندسته از مدیران و مسئولان که برای نظر فنی خودشان هم احترام قائل نیستند و در لحظه ای آن را تغییر می دهند به فکر خدمت هستند؟ اگر نظر کارشناسی خود را قبول دارند پس بروی آن بمانند و در صورت لزوم برای مردم شفاف سازی کنند که مثلا بخاطر فلان نقیصه نمی شود فلان کار را انجام داد ولی اگر نظرشان آنقدر بی اعتبار است که با یک مکالمه تلفنی تغییر می کند پس وای بحال مدیریت در دستگاههای استان که از عدم تخصص رنج می برد.

از طرفی این نقد بر نمایندگان بخصوص آقای تاج گردون وارد است که نباید برای همه دستگاهها و مدیران بخواهند خودشان تصمیم بگیرند و که اگر قرار این بود مدیرکل و رئیس برای چه بود و اگر هم نظرشان آنقدر بی اعتبار است که با یک تماس رنگ عوض می کند پس چه انتظاری باید از عملکردشان داشته باشیم؟

ای کاش این تاکیدات برای تسریع پروژه ها به کیفیت آنها لطمه نزند و هدف نمایندگان محترم فقط کارکردن انتخاباتی نباشد و مدیران محترم هم بدانند نباید کیفیت پروژه ها را فدای صندلی خود کنند چرا که در قبال مردم مسئولند نه نمایندگان!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=165085
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احتمال گفت:

    حالت دیگر / مدیر منتظر تماس نماینده میماند/تا امتیازی از نماینده بگیرد

  2. علی یوسفی گفت:

    واقعا عوض کردن مدیران از روی قاعده نبوده و سلیقه ای است

  3. ناشناس گفت:

    مصداق این معضل در بویراحمد و دنا غوغا میکند

  4. ناشناس گفت:

    جناب تاجگردون برای رضای خدا کار کنید حقوق مستحقین را ارج بگذارید سابقه خودتان را با سفارشات بی مورد خراب نکنید این پست برای خداست اخیراحرفهای زیادی از این دست دنبال شما است

  5. ناشناس گفت:

    مراسم یادبود زنده یاد حاج سید علی صالح فروزنده پدر بزرگوار مهندس فروزنده مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان روز دوشنبه مورخ 94/7/20  ساعت 3 الی 5 بعداز ظهر در حسینییه ثارالله یاسوج برگزار میشود.

دیدگاه شما