جمعه 17 مهر 1394 - 23:57

نماینده همه جامعه مهندسی خواهم بود

مهرداد موحدپور

منتخب رشته برق در انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان که از لحاظ تعدا آرا دومین رای را به خود اختصاص داد، با ارسال پیامی از جامعه مهندسی تقدیر کرد.

به گزارش بویر نیوز، متن پیام مهرداد موحدپور بدین شرح است:

باسمه تعالی
باسلام واحترام

مهرداد موحدپوربدینوسیله از حضور آگاهانه و پرشور جامعه مهندسی استان در انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تقدیر و تشکر نموده و ضمن سپاس فراوان از تمامی کسانی که بنده را مورد لطف وحمایت خویش قرار داده اند اعلام می دارم که با پایبندی به شعارها و وعده های انتخاباتی خود را نماینده قانونی تمامی مهندسین در همه رشته ها در جای جای استان دانسته و با توکل به خداوند بزرگ وحمایت شما بزرگواران تمامی تلاش و جدیت خود را در جهت اعتلای سازمان و جایگاه والای مهندسی استان و پیگیری مطالبات قانونی شما بزرگواران به کار خواهم بست و با مشاوره با پیشکسوتان ونخبگان استان باشفافیت، صداقت و رعایت عدالت نسبت به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت اقدام خواهم کرد بی تردید حضور شما فرهیختگان و نخبگان در این راه یاری گر و چاره ساز خواهد بود و لذا ضمن طلب استمداد، دست یاری همه شما بزرگواران را به گرمی خواهم فشرد.

در پایان با تشکر از حضور تمامی کاندیداها که باعث شور و نشاط این انتخابات شدند و تبریک به منتخبین امیدوارم هیات مدیره جدید در کمال آرامش و بدون راه انداختن جنگ های رشته ای و مرزبندی های سیاسی و جغرافیایی در جهت اعتلای حقوق جامعه مهندسی استان تمامی تلاش خود را به کار بندند.
باتقدیم احترام فراوان
مهرداد موحدپور منتخب رشته برق

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=165080
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مرادي راه و شهرسازي گفت:

    ضمن عرض تبريك به سيد بزرگوار و تشكر از محبت و حمايت مهندسان عزيز از انتخاب شايسته ي خود انشالله كه جناب اقاي موحد پور موجبات تحول در سيستم نظام مهندسي رو در برنامه كار خود قرار داده و رضايت مردم و جامعه مهنسي را در برنامه ي خود قرار دهند.انشاالله

  2. علی گفت:

    جناب مهندس تبریک میگم و امیدوارم در این عرصه نیز به موفقیتهای مورد انتظار دست یابید . پایداری تان در عرصه ی پر افتخار اصلاحات مستدام باد .

دیدگاه شما