پنجشنبه 16 مهر 1394 - 16:34

عکس: مرگ موتور سوار زیر چرخ های بونکر

رعایت نکردن اصول رانندگی، برخورد شدید یک دستگاه موتورسیکلت را با یک بونکر حامل بتن، و مرگ و مصدومیت سه سرنشین آن را در سه راه آذری در پی داشت.

به گزارش بویرنیوز: رعایت نکردن اصول رانندگی، برخورد شدید یک دستگاه موتورسیکلت را با یک بونکر حامل بتن، و مرگ و مصدومیت سه سرنشین آن را در سه راه آذری در پی داشت.

حسین قربانی افسرآماده منطقه 4 عملیات در این باره گفت: در این حادثه یک دستگاه بونکر حامل بار بتن در حال حرکت در این مسیر با یک دستگاه موتورسیکلت به همراه سه سرنشین آن برخورد کرده و شدت حادثه به حدی بود که هر سه سرنشین موتور، زیر لاستیک‌های کامیون محبوس شده بودند.

وی افزود: پس از بررسی بیشتر مشخص شد موتورسیکلت نیز به همراه سرنشینان به طور کامل، زیر کامیون رفته است که آتش نشانان به سرعت محل حادثه را ایمن سازی کردند وبا استفاده از جک‌های مخصوص و بالشتک های بادی کامیون را بلند کرده و هر سه نفر را از زیر چرخ های سنگین بیرون کشیدند.

قربانی با بیان اینکه هر سه سرنشین تحویل عوامل اورژانس شدند گفت: پس از بررسی علائم حیاتی مشخص شد که راکب موتور سوار که مردی حدود 40 ساله بود به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و همسر جوان وی به همراه مادرش به شدت مجروح شده‌اند.

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و انتقال موتورسیکلت و کامیون به محل امن، پس از تحویل محل به عوامل راهنمایی و رانندگی ساعت 20:40 به عملیات خود خاتمه دادند.

افسر آماده منطقه 4 عملیات تاکید کرد: متاسفانه در این گونه حوادث شهروندان همکاری لازم را با دستگاه های امدادی ندارند و با ازدحام در محل حادثه باعث بروز ترافیک سنگین و اخلال در عملیات و امداد رسانی به شهروندانی می شوند که نیازمند کمک هستند.

وی از شهروندان خواست در زمان بروز یک حادثه، این ثانیه‌ها هستند که سرنوشت سازند، از این رو اقداماتی نظیر آنچه که در صحنه این حادثه شاهد بودیم می‌تواند جان افراد حادثه دیده را به خطر بیاندازد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=164938
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما