چهارشنبه 15 مهر 1394 - 20:58

امکان دادن رای با کارت ملی در انتخابات نظام مهندسی/ نیازی به تمدید کارت عضویت نیست (زمان و مکان رای گیری در کهگیلویه و بویراحمد)

وی افزود: صرفا همراه داشتن کارت عضویت و کارت ملی جهت مشارکت اعضا کفایت می‌کند و با این راهکار مهندسانی که حق عضویت خود را نپرداخته اند نیز می توانند درفرآیند رای دهی مشارکت داشت باشند.

به منظور افزایش مشارکت حداکثری جامعه مهندسی در هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی، اعضاء نظام مهندسی صرفا با دارا بودن کارت ملی می توانند دراین انتخابات شرکت کنند.

به گزارش بویر نیوز، حامد مظاهریان ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت: در جهت حضور حداکثری مهندسان در انتخابات سازمان نظام مهندسی، مقرر شد هر کس که عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان است بتواند در انتخابات شرکت کند.

وی افزود:  صرفا همراه داشتن کارت عضویت و کارت ملی جهت مشارکت اعضا کفایت می‌کند و با این راهکار مهندسانی که حق عضویت خود را نپرداخته اند نیز می توانند درفرآیند رای دهی مشارکت داشت باشند.

وی با اشاره به اینکه راهکار مذکور سبب افزایش حضور حداکثری مهندسان درعرصه انتخابات این سازمان می شود گفت: عصر امروز این مهم از سوی هیات‌های اجرایی به سازمان های نظام مهندسی ابلاغ خواهد شد.

زمان و مکان شرکت در انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد:

پنج شنبه مورخ 1394/7/16 در محل های زیر :
یاسوج – بلوار مطهری – خ راهداران – ساختمان شماره ۲ اداره کل راه وشهرسازی
گچساران – اداره راه وشهرسازی
دهدشت – اداره راه وشهرسازی

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=164884
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما