چهارشنبه 15 مهر 1394 - 20:55

دومین نامزد انتخابات نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد استعفا کرد

یکی دیگر از نامزدهای انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی از ادامه روند انتخابات کناره گیری کرد.

به گزارش بویرنیوز، پس از انصراف یکی از نامزدهای رشته مکانیک، ابوالحسن عباسی نامزد رشته برق هیئت مدیره نظام مهندسی نیز از ادامه روند انتخابات کناره گیری کرد و آنطور که شنیده می شود تعداد دیگری از کاندیداها از ادامه حضور در انتخابات نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد کناره گیری خواهند کرد.

یادداشت انصرافی این کاندید رشته برق در ادامه می آید:

 

الهی یاریمان کن تا ارزش والای مهندسی را بدانیم و تواناییمان ده تا نگاهبان آن باشیم؛

احتراماً؛ ضمن تشکر از زحمات هیأت محترم اجرایی هفتمین دوره انتخابات هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد و نیز تشکر از کلیه مهندسین محترم که در جهت ارتقاء و تعالی سازمان در کسوت کاندیدا یا رأی دهنده در این عرصه شرکت می نمایند، به اطلاع می رساند اینجانب ابوالحسن عباسی کاندیدای رشته برق به دلیل مشغله های کاری و مسائل شخصی انصراف خود را اعلام نموده و برای سایر کاندیداها و اعضای محترم سازمان آرزوی توفیق و سربلندی می نمایم.

در پایان ضمن سپاس ویژه از زحمات کلیه عزیزانی که اینجانب را مورد لطف و حمایت خویش قرار داده اند، تأکید می نمایم که این انصراف فقط به دلایل فوق بوده و به نفع شخص خاصی صورت نگرفته است. امید است مهندسین فرهیخته و گرامی، جهت اعتلای جایگاه نظام مهندسی، شایسته سالاری را در دستور کار خود قرار داده و ضمن رعایت اخلاق انتخاباتی، تلاش جمعی و هدفمند را برای انتخاب هیأت مدیره ای جوان، شایسته و کارآمد مدنظر داشته باشند.

با احترام

ابوالحسن عباسی

مهرماه 1394

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=164877
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهندس گفت:

    انشالله اين هيات مديره منتخب اين دوره بتوانند جوابگوي مطالبات به حق مهندسين عزيز باشند. با آرزوي موفقيت براي مهندس عباسي كه از مهندسين بي حاشيه و با اخلاق نظام مهندسي هستند.

  2. ناشناس گفت:

    اگر مي موندي خيلي خوب بود

دیدگاه شما