چهارشنبه 15 مهر 1394 - 19:37

تشییع پیکر حاجی کهگیلویه و بویراحمدی (+عکس)

مراسم تشییع پیکر پزشک کهگیلویه و بویراحمدی که در حادثه سقوط جرثقیل در مکه مکرمه جان خود را از دست داده بود، با حضور باشکوه نماینده ولی فقیه در استان، استاندار برخی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در یاسوج برگزار ‌شد.

پیکر دکتر سید ابراهیم جباری فرد پزشک و حاجی جان باخته کهگیلویه وبویراحمد که در حادثه سقوط جرثقیل در مسجد الحرام و سرزمین مکه مکرمه دار فانی را وداع گفت امروز در مراسم باشکوهی با حضور مسوولان، مردم ، خانواده و بستگان آن مرحوم در یاسوج تشییع شد.

مردم کهگیلویه وبویراحمد پیکر مطهر این حاجی جان باخته را از کانون بسیج تا میدان هفت تیر یاسوج تشیع کردند.
این پزشک و حاجی جان باخته پس از تشییع و بدرقه باشکوه مردم مومن، قدرشناس و ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد برای خاک سپاری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به این شهر انتقال داده شد.
تشییع کنندگان نیز در مراسم بدرقه و تشییع این پزشک «جان باخته» مکه مکرمه، شعارهای «حسین حسین شعار ماست»، «شهادت افتخار ماست»، «این گل پرپر از کجا آمده، از سفر «حج» و «منا» آمده، آل سعود خائن بازیچه آمریکاست، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سردادند.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، سید موسی خادمی استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسوولان و مدیران اجرایی کهگیلویه وبویراحمد نیز همراه با مردم مومن و قدرشناس در آیین تشییع پیکر این حاجی جان باخته شرکت داشتند.
دکتر حاج سید ابراهیم جباری فرد، فوق تخصص دندان پزشکی اطفال، دانشیار و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و فلوشیپ دندانپزشکی اجتماعی از استرالیا از طریق استان اصفهان به مکه مکرمه مشرف شده بود.
به گفته خانواده این حاجی «جان باخته» وی در حادثه سقوط جرثقیل در مسجد الحرام دچار مصدودمیت شدید شده بود و پس از مدتی در سرزمین منا نیز جان باخت.
ایشان از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد و اهل روستای ده برآفتاب بویراحمد است.
در اثر سقوط جرثقیل در مسجد الحرام تعداد هشت نفر از هموطنانمان در این حادثه مرگبار جان باختند.
در حادثه خونین و مرگبار دیگر در سرزمین «منا» با سوء مدیریت و سهل انگاری مسوولان رژیم آل سعود نیز شمار زیادی از حاجیان و مسلمانان نیز در مراسم «رمی‌جمرات» و در اثر ازدحام جمعیت جان باختند.
فاجعه «منا» دوم مهر ماه امسال همزمان با روز عید قربان حین رمی جمرات رخ داد و ۴۶۴ زائر ایرانی کشته شدند.
بر اساس گزارش ها، بیش از چهار هزار زائر از کشورهای مختلف نیز در فاجعه منا جان خود را از دست دادند.
تاکنون پیکرهای ۳۴۸ تن از حجاج ایرانی جانباخته در فاجعه «منا» شناسایی و پیکرهای ۳۰۸ تن از آنان در سه مرحله وارد کشور شده است.
۱۲۴ زائر استان کهگیلویه وبویراحمد به سرزمین وحی نیز از این حادثه در امان ماندند.

۲۰۲۲

۲۳۲۴۲۵۲۱


 

تصاویر زیر از (عیسی فتحی)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=164874
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    روحشان شاد. 
    در عجیجم…  همه این فاجعه زیر سر عربای وهابی سعودی بوده ولی همه نوشته های تو دست جمعیت مرگ بر آمریکا و اسرائیل هست!!!! 
    مرگ بر سعودی کثیف. 

    • ناشناس گفت:

      این تابلوها مال قدیم بوده بدون مصرف مونده قصدبدی نداشتن بنده گان خدا عادته دیگه

  2. ًً گفت:

    واقعاً مرگ بر آل سعود  وهابی های کثیف  نامرد های بی شرف دزدان ناموس خیانت کاران مفسد لجن های لجنزار  بی حرمت های حرمت شکن 

  3. حاجي گفت:

    سركرده همه این جنایت ها اسرائیل غاصب است دیگه باید از خدا برای اسرائیل مرگ خواست

دیدگاه شما