چهارشنبه 15 مهر 1394 - 4:29

اخذ هزینه خدمات جهادی توسط بنیاد مسکن!

نشست دهیاران، بخشداران و بنیاد مسکن شهرستان لنده برگزار شد.

به گزارش بویر نیوز، دهیاران و بخشداران شهرستان لنده از کیفیت کارهای انجام شده و کسر شدن هزینه خدمات جهادی توسط بنیاد مسکن در روستاها از دهیاری‌ها گلایه‌مند هستند.

عادل مرادی امروز در نشست دهیاران، بخشداران و بنیاد مسکن شهرستان لنده گفت: خدمات‌رسانی به مردم در سطح شهر و روستاها باید صداقت همراه با خدمات مطلوب را در خود گنجانده باشد.

وی با اشاره به لزوم انتقاد برای پیشرفت کار افزود: بازگو شدن معایب توسط دهیاران و یا بخشداران و حتی مردم عادی نباید باعث رنجش مسئولان شود بلکه باید زمینه‌ای برای بهبود وضعیت و رفع عیوب از کارها باشد.

دبیر شورای اداری شهرستان لنده تصریح کرد: بهسازی معابر روستایی انجام شده ولی باید برای مردم و دهیاران شفاف‌سازی لازم در خصوص چگونگی و اعتبارات آن انجام شود.

مرادی با اشاره به همکاری و همراهی مردم و مسئولان شهرستان لنده با عوامل اجرایی خدمات جهادی بنیاد مسکن در روستاها افزود: زیرسازی‌های انجام شده از وضعیت نامطلوب و نامناسبی برخوردار هستند و عوامل اجرایی در این خصوص هیچ‌گونه همکاری با بخشداران و دهیاران نداشته‌اند.

وی با بیان اینکه کیفیت خدمات انجام شده در روستاها بسیار پائین است خاطر نشان کرد: قرار بود در خصوص این اقدامات بنیاد در سطح شهرستان هیچ اعتباری از دهیاری‌ها کم نشود ولی عملاً خلاف آن ثابت شده و از اعتبار دهیاری‌ها کسر گردیده است.

دبیر شورای اداری شهرستان لنده در ادامه گفت: طبق توافقات گذشته قرار نبود از هزینه‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای اقدامات جهادی بنیاد مسکن هزینه‌ای کسر شود ولی حالا غیر از آن انجام شده و همین امر باعث نارضایتی دهیاران و بخشداران می‌باشد.

* برخی روستاهای شهرستان لنده در کالبد گذشته خویش مانده‌اند

موسی محتشم رئیس شورای اداری موگرمون نیز در این نشست ضمن تقدیر از گازرسانی به شش روستای بخش موگرمون گفت: با همت و تلاش مسئولان و مشارکت و همراهی مردم  عملیات گازرسانی به ۶ روستای دم تنگ، بنه لوط، تراب، کهناب، گوردالو  و آبرزگه با موفقیت به پایان رسیده است.

وی به مشکلات روشنایی معابر در روستاها اشاره کرد و افزود: در خصوص تعمیر و نگهداری خطوط فرسوده اقدامات لازم توسط اداره برق شهرستان انجام شده و به دنبال نصب پایه‌های برق و یک ترانس جدید در روستای مونه هستیم.

رئیس شورای اداری موگرمون در ادامه به وضعیت روستاها بعد از ۳۶ سال از بهار انقلاب اشاره کرد و گفت: برخی از روستاها شهرستان هنوز عمران و آبادانی لازم را پیدا نکرده و در کالبد گذشته خویش مانده‌اند.

محتشم افزود: با ارائه خدمات و بهسازی جاده‌های ارتباطی امید به زندگی در روستاها افزایش خواهد یافت و این مستلزم آن است که کمیت جای خود را به کیفیت بدهد.

وی در ادامه تعداد دهیاری‌های بخش موگرمون اشاره یادآور شد: در طی ماه‌های اخیر سه دهیاری جدید به بخش موگرمون اضافه شده که خدمات‌رسانی به مردم را آسان‌تر خواهد کرد./ فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=164847
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما