چهارشنبه 15 مهر 1394 - 4:23

کنایه سنگین ستار هدایت خواه به تاجگردون؛ معلوم می شود کی خیانت کرده!

به گزارش بویرنیوز،  ستار هدایت خواه به برخی انتقادها از سوی برخی نمایندگان و ترک جلسه آنان در زمان قرائت گزارش ویژه برجام اشاره کرد و افزود: مبنای این آقایان در مورد برجام مبنای کار گروهی و همه جانبه نیست ،بلکه مبنای حزبی و سیاسی است.

گزارش برجام دقیق ترین و کلی ترین گزارش در طول عمر مجلس بود

وی ابراز کرد: گزارشی که از برجام در مجلس شورای اسلامی قرائت شد، یکی از دقیق ترین گزارش های کارشناسی شده و بدون اغماض در طول عمر مجلس است که مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

مگر دموکراسی را قبول ندارید

 عضو جبهه پایداری با انتقاد از برخی کج اندیشی ها از سوی برخی مخالفین طرح برجام و خارج شدن آنها از مجلس در هنگام قرائت این گزارش گفت: خروج چند نفر معدود در موقع قرائت این گزارش از مجلس از یک طرف نشان دهنده منافع شخصی آنها است و از طرفی دیگر بیانگر سخنان خلاف واقع این آقایان در مورد اصول دموکراسی است.

هدایت خواه تصریح کرد: وقتی نمایندگان مجلس با تمام صراحت رأی به چنین کمیسیونی(برجام) می دهند و از دوطیف در این کمیسیون استفاده می کنند،باید پایبند به آن بود نه در آخر آن را مورد حمله قرار داد.

برخی رسانه های اصلاح طلب به دنبال از بین بردن تنویر افکار عمومی در مورد برجام هستند

وی با بیان اینکه این آقایان در تصویب چنین موضوعات مهمی که اصل امنیت و اقتدار کشور را در بر دارد مبانی فکری و توجه به افکار سیاسی را پیشه گرفته اند،گفت: از طرف دیگر فضا سازی برخی رسانه های وابسته به جریان اصلاح طلب در مورد این موضوع مهم نشان دهنده فضا سازی برخلاف واقع و از بین بردن تنویر افکار عمومی در مورد برجام از سوی مردم است.

نماینده پیشین مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برجام باید به صورت گروهی و بدون اغماض و در صلاح امنیت نظام مورد بررسی قرار گیرد، گفت: متأسفانه برخی منافع سیاسی را برای این موضوع پیشه گرفته اند.

هدایت خواه ابراز کرد: برخی حاضرند برای پیشبرد منافع سیاسی و حزبی خود، پیشرفت علمی، هسته ای، اجتماعی و فرهنگی کشور را نادیده بگیرند

مردم باید این آقایان را بشناسند

وی با بیان اینکه این قبیل تحرکات و رفتارها از سوی این افراد پشت پا زدن به منافع ملی و گروهی است، بیان کرد: مردم باید این آقایان را که منافع ملی را ارزان به منافع شخصی و حزبی می فروشند، بشناسند.

برخی دچار وادادگی به دولت شده اند

عضو جبهه پایداری با انتقاد از رویکرد برخی از نمایندگان که خود را نماینده دولت می دانند تا نماینده ملت، گفت: اینها همه نشان از وادادگی این قبیل افراد به دولت و منافع حزبی آنهاست.

هدایت خواه بیات کرد: اگر دولتی داشته باشیم که همگام با مردم باشد و برای مردم تلاش کند و کاری به منافع حزبی و گروهی خود نداشته باشد، از طرفداری نمایندگان به آن دولت استقبال می کنیم ولی در غیر این صورت حمایت از چنین دولتی خیانت به ملت خواهد بود.

بررسی دقیق برجام مطالبه عمومی است

وی با بیان اینکه مطالبه عمومی مردم از نمایندگان، بررسی دقیق برجام و تصمیم گیری درست بر پایه عزمت مندی کشور است، گفت: این رفتاری که برخی از آقایان هنگام قرائت گزارش برجام از خود نشان دادند،با منافع ملی سازگار نبود.

تاریخ نشان خواهد داد که چه کسانی خیانت کردند

عضوجبهه پایداری تاریخ را قضاوت کننده آیندگان دانست و افزود: تاریخ قضاوت خواهد کرد که چه کسانی خدمتگذار بودند و چه کسانی حاضر بودند با نادیده گرفتن حقوق مردم و توجه به احزاب سیاسی خود، عزت را از مردم سلب کردند.

بویرخبر

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=164843
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ایرج گفت:

    جناب دکتر هدایتخواه عزیز دکتر تاجگردون با برجام مخالف نیست بلکه یکی طرفداران پرو پا قرص برجام هستند.اما متن بر جام یک شبه از بیرون توسط کسان دیگه نوشته شده بود که تاجگردون مخالفت کردند

    • ناشناس گفت:

      اولا اقای تاجگردون نتوانست در خصوص برجام نظر معقولی بدهد علتش را خودش می داند هر نوع مخالفت به دلایل خاص شخصی و جناحی است که با این موضع گیری از محبوبیت خودش را کاست

  2. ناشناس گفت:

    هدایت خواه افراطی… 
    جوابت رو هم اسفند 90 و هم خرداد 92 از مردم گرفتی. 
    زنده باد تاج.  زنده باد ظریف. 

    • ناشناس گفت:

      اولا ادب را رعایت بکن اقای دکتر هدایت خواه یک سرمایه ملی و افتخاری بی نظیر برای استان می باشد

  3. ناشناس گفت:

    اقای هدایتخواه، فرمودی مردم………….عجب ؟

  4. رضا گفت:

    چرا در مورد اختلاس ها و دزدی های چند هزار میلیاردی موضع گیری نکردی ؟؟ تو هستی که بخاطر منافع شخصی و حزبیت ، منافع ملی رونادیده میگیری

  5. منصف گفت:

    این مردمی که این اقا از ان حرف میزند کیا هستند در کل کشور سه میلیون با تفکر متحجرانه این اقایان موافق نیستند

  6. ص گفت:

    سلام مسء ل بویرنیوز لطفاً مثل بعضی ازسايت هایکطرفه نباش ع/ تاجگردون دنبال خودنمایی هست

  7. ناشناس گفت:

    افرین بر عملکرد عالی تاجگردون

  8. ناشناس گفت:

    درود بر استاد هدايت خواه

  9. گنجه ای جهان آباد گفت:

    جناب هدایت خواه من یک بویراحمدی هستم .8 سال شاهد حضور شما در مجلس بودم . در زمان شما کدام راه و کارخانه و زیر ساخت مطلوب ایجاد شد . شما چه ایده اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی مطلوبی برای حوزه انتخابیه خود داشتید . شما در حالی به مجلس راه یافتید که فاقد یک تیم منسجم و کاربردی برای توسعه بویراحمد و دنا بودید . شما در دوران طلایی درآمد های نفتی نماینده بویراحمد و دنا بودید اما کم ترین اثر بخشی را برای استان داشتید . مردم داری و ارتباط شما با مردم بسیار ضعیف و از موضع تکبر و غرور کاذب بود . خدا وکیلی دانش شما از اقتصاد و رابط بین الملل چه بود و چه هست ؟

  10. مرتضی گفت:

    اصلا ربطی به دکتر تاجگردون نداشت ا

  11. ناشناس گفت:

    هدايت جان خودت دست از سر مردم بردار

  12. سجاد گفت:

    درود بر تحلیل استاد هدایتخواه که بجا و درست در مورد مسائل اظهار نظر میکنند
    از مدیر محترم سایت تقاضا دارم گزینشی عمل نکنند و نظرات عامه مردم را بر روی سایت بگذارند

  13. محسن گفت:

    ما شعور داریم و شخصیت…به کسی توهین نمی کنیم…به قول دکتر هدایت خواه…تاریخ خائنان را به مردم می شناساند…نیاز به فحش و توهین هم نیست…منتظر می مونیم!

  14. حسین گفت:

    استادهدایتخواه منقی فرموده انداینده مشخص خواهدشد…مردم به بدبختی توی این دوسال خودشونوگرفتن باوعده ها100روزه و1000روزه…

  15. نا شناس گفت:

    والا نونیم چه بگیم کی راس ایگه وکی درو ایکنه

  16. 125 گفت:

    اگر زمان دولت دکتر احمدی نژاد به غنی سازی 20درصد نمی رسیدیم حالا خبری از برجام یا فرجام نبود اصلا غرب مارا عددی حساب نمی کرد و حق هسته ای به ما نمیدادند ابروی ایرانی در زمان دولت شیخ حسن با کلیدش وشیب ملایمش رفت

  17. حسن گفت:

    شما برای مردم احترام قایل هستیید/

  18. سيد گفت:

    چرا نقطه نظرات را نميزني برادر اشكال ازكجاست مگر خيلي ناراحت مشي

  19. احمد گفت:

    جناب  دکتر یادمه بچگی که قهر میکردیم خودمونه عقب می کشیدیم میگفتیم ای کاش یه بار دیگه به مون می گفتن بیا حالا شما رابه یاد ان موقعام میندازه برای کاندید شدن  

  20. محمد گفت:

    هدایت خواه مردمیدانهای سخت است بعدازهدابت خواه نام بوبراحمددرایران گمنام وفراموش شدتاجگردون که معلوم نیست ازکدوم طرف است درمجلس اصولگراست دراستان اصلاح طلب اینومیگن منفعت طلب

  21. اکبر گفت:

    چرادرمورد  اختلاسهای دولت قبل  با مردم صحبت نمیکنی تا هم مردم هم تاریخ قضاوت کند جناب دکتر 

  22. فرجی گفت:

    احسنت بر جناب آقای دکتر

  23. ناشناس گفت:

    عنوان دکتر هر دوتاشون الکی هست. ملت خوبه که اینها را بشناسن.

  24. رحمان گفت:

    اصلا پورآرام نونم سی چه سانسور ایکنی مردمه؟ یعنی ایقد ایما بدبختیم که واقعیتل و روز روسن تره هم باید سانیور کنی؟؟؟ خداوکیلی احمدی نژاد چه ظلمی نکه ؟

  25. ناشناس گفت:

     دقیقا به خال زدی خود شما هم نماینده دولت بودی نه نماینده ملت

  26. ناشناس گفت:

    باردیگر هم درمقابل زارعی کم می اورد

دیدگاه شما