چهارشنبه 15 مهر 1394 - 4:03

مرگ تلخ و زندگی بخش چهارمین ورزشکار یاسوجی (+عکس)

ورزشکاران یاسوجی در این سفر با خودروی شخصی به ر‌قا‌بت‌های استان البرز اعزام شده بودند.

گروه حوادث – تعداد جان‌باختگان حادثه رانندگی حامل ورزشکاران کونگ‌فوکار به 4 نفر رسید اما اهدای اعضای بدن کونگ‌فوکار 15 ساله که دچار مرگ مغزی شده بود، به پنج بیمار نیازمند سلامتی دوباره بخشید.

به گزارش بویرنیوز، دکتر پرویزیزدان پناه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: شامگاه سه شنبه 14 مهرماه اعضای بدن یک ورزشکار 15 ساله در یاسوج به نام متین کارگر از اهالی شیراز ساکن یاسوج به بیماران نیازمند اهدا و جان دوباره ای به آنان بخشید. این کونگ‌فوکار 15ساله به دلیل تصادف رانندگی و خونریزی شدید در ناحیه سر دچار مرگ مغزی شده و به مدت چند روز نیز در بخش آی.سی.یو (مراقبت های ویژه) بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری بود.

18236

وی بیان کرد: با پیشنهاد مسوولان واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و پس از رضایت خانواده مرحوم متین کارگر برداشت دو کلیه، کبد و قرنیه های وی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انجام و برای پیوند به بیماران نیازمند به بیمارستان نمازی شیراز انتقال یافت.

دکتر یزدان پناه در پایان ضمن ارج نهادن به این عمل خداپسندانه و طلب مغفرت برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای خانواده ایشان تصریح کرد: این شانزدهمین مورد اهدای عضو در کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۴ بوده است.

گفتنی است، خودروی شخصی پراید حامل کونگ‌فوکاران تیم یاسوج که روز شنبه یازدهم مهر ماه در راه برگشت از ر‌قا‌بت‌های هنرهای فردی قهرمانی کشور از تهران بود در کیلومتر 68 محور یاسوج – اصفهان با یک دستگاه اتوبوس اسکانیا برخورد می‌کند و طی آن دو نفر از ورزشکاران نوجوان یاسوجی به همراه مربی‌شان در جا کشته می‌شوند و سه نفر دیگر با مصدومیت شدید به بیمارستان منتقل می‌شوند.

متاسفانه این حادثه دلخراش موجب مرگ “ایمان غلامپور”، مربی 48 ساله تیم کونگ‌فوی یاسوج، به همراه پیمان انصاری و ایمان غضنفری دو ورزشکار نوجوان 13 ساله می‌شود و اعضای بدن متین کارگر نیز به دلیل مرگ مغزی به بیماران نیازمند اهدا شد.

ورزشکاران یاسوجی در این سفر با خودروی شخصی به ر‌قا‌بت‌های استان البرز اعزام شده بودند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=164825
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    خدا ….. ایزدپور

  2. مجيد گفت:

    آقاي ايزد پور ، تا دامنه قيامت بايد بكشي

  3. هم استانی گفت:

    خدا به خانواده اش صبر دهد و مسببان آن را عذاب دهد

  4. همشهری گفت:

    ورزشکاران یاسوجی در این سفر با خودروی شخصی به ر‌قا‌بت‌های استان البرز اعزام شده بودند
    …………..واقعا برای مدیرکل متاسفم.واقعا برای مدیرکل متاسفم.واقعا برای مدیرکل متاسفم.واقعا برای مدیرکل متاسفم

  5. پشیمان گفت:

    پیامبر
    دروغ کلید همه پلید هاست

  6. ناشناس گفت:

    تاکی خبر بد بشنويم تا کی گریه کنیم خواهش میکنم التماس میکنم اگر مسئولان به فکر نیستن خودمون مواظب بچه هامون باشیم تا وقتی به خواستمون رسیدگی نشده نزاریم بچه هامون توی مسابقات شرکت کنن

  7. سارا گفت:

    تاکی خبر بد بشنويم تا کی گریه کنیم خواهش میکنم التماس میکنم اگر مسئولان به فکر نیستن خودمون مواظب بچه هامون باشیم تا وقتی به خواستمون رسیدگی نشده نزاریم بچه هامون توی مسابقات شرکت کنن

  8. علی گفت:

    مرحوم غلام پور 26 ساله بوده.خدا رحمت کند و به بازماندگان بویژه پدر و مادر مرحوم صبر عنایت فرماید.امین

  9. ناشناس گفت:

    واقعا برامسولین متاسفم سزاواراست ورزشکاران وقهرمانانمون باپراید برن برامسابقه متاسفم متاسفم….

دیدگاه شما