سه شنبه 14 مهر 1394 - 20:25

تشییع دندان پزشک کهگیلویه و بویراحمدی جان‌باخته در حادثه مکه (+زمان و مکان)

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم تشییع پیکر پزشک کهگیلویه و بویراحمدی که در حادثه سقوط جرثقیل در مکه مکرمه جان خود را از دست داده بود در یاسوج برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم تشییع پیکر پزشک کهگیلویه و بویراحمدی که در حادثه سقوط جرثقیل در مکه مکرمه جان خود را از دست داده بود در یاسوج برگزار می‌شود.
به گزارش بویرنیوز، حجت‌الاسلام سید علی‌فتح میرمحمدی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع پیکر دکتر ابراهیم جبار‌ی‌فر که در حادثه سقوط جرثقیل در مکه مکرمه براثر شدت جراحات دارفانی را وداع گفت، اظهار کرد: مراسم حج امسال به دلیل بی‌کفایتی و سوء مدیریت آل‌سعود و کشته شدن بیش از ۴ هزار مسلمان بی‌گناه با تلخی به پایان رسید.
سید ابراهیم جباری فر
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حادثه منا حادثه تلخ و ناگواری بود و دل همه مسلمانان جهان و همه کسانی که به اقدامات بشر دوستانه توجه دارند را به درد آورد و موجب نگرانی امت اسلامی شده است.

وی تصریح کرد: رژیم آل‌سعود برنامه‌ریزی مناسبی برای برگزاری حج امسال نداشت و با وجود اینکه سال‌هاست که مراسم حج در این کشور برگزار می‌شود اما حوادث تلخ حج امسال هم در سقوط جرثیقل و هم حادثه تلخ منا می‌توان حساب کرد که عمدی باشد.

این مسئول عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری و اظهارات رئیس جمهور و سایر شخصیت‌ها کشوری باید کمیته حقیقت‌یاب در این خصوص تشکیل و علت دقیق این حادثه بررسی شود.

میرمحمدی در ادامه با اشاره به فوت دکتر ابراهیم جبار‌ی‌فر که در حادثه سقوط جرثقیل در مکه مکرمه که بر اثر شدت جراحات به دیدار معبود شتافت اظهار کرد: مراسم تشییع پیکر دکتر سید ابراهیم جبار‌ی‌فر فردا چهارشنبه ۱۵ مهر از مقابل کانون بسیج واقع در میدان امام حسین (ع) به سمت میدان هفت تیر برگزار می‌شود که بعد از سخنرانی و اقامه نماز پیکر مطهر وی به استان اصفهان منتقل و در گلزار شهدای شهر اصفهان به خاک سپرده می‌شود.

سید ابراهیم جباری‌فر از سادات روستای ده‌بر‌آفتاب کهگیلویه و بویراحمد، فوق تخصص دندان‌پزشکی، رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشیار و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی و فلوشیپ دندان‌پزشکی اجتماعی از استرالیا بود که در حادثه سقوط جرثقیل در مکه از ناحیه پا زخمی شد که به خاطر عفونت در عربستان جان خود را از دست داد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=164769
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    خدا رحمتشون کنه.یعنی یه ده برافتابی نمیتونه یه کامنت بذاره.جای تاسف داره.

دیدگاه شما