سه شنبه 14 مهر 1394 - 20:18

برنامه‌های ویژه شهرداری یاسوج در احداث پارک غدیر

شهردار یاسوج از اجرای برنامه‌های ویژه شهرداری یاسوج در احداث پارک غدیر این شهر خبر داد.

خبرگزاری فارس: برنامه‌های ویژه شهرداری یاسوج در احداث پارک غدیر

به گزارش بویرنیوز، محمدعلی جاوید ظهر امروز در بازدید از روند اجرایی پارک غدیر یاسوج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پارک غدیر که محل آن بعد از پل بشار شروع می‌شود به جایگاه نخاله‌‌ها و زباله‌های ساختمانی تبدیل شده بود.

وی گفت: سال گذشته تسطیح آن را شروع کردیم و طراحی با وسعت 14 هکتار انجام شد و اکنون عملیات آن شروع شده است.

شهردار یاسوج افزود: عملیات اجرایی در حد اجرای فضای سبز و کارهای نماسازی بوده و در ادامه این طرح حدود 80 هکتار زمین برای اجرای فازهای بعدی را داریم که تا پل مختار ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این 80 هکتار از زمین‌هایی است که در حاشیه رودخانه بشار واقع شده و مورد تعرض افراد و اشخاص سودجو قرار گرفته بود.

این مسئول گفت: با پیگیری‌هایی که از طریق استاندار و مدیرکل دادگستری و دادستان داشتیم از اداره آب منطقه‌ای و منابع طبیعی خواستیم که این زمین‌ها در اختیار شهرداری قرار داده شود.

وی افزود: هدف این بود جاده‌ای که در بالا دست پارک غدیر است را تا پل مختار ادامه دهیم و پایین‌تر از کمربندی نیز طرح ساخت پارک را اجرا کنیم که خوشبختانه این پیشنهاد شهرداری مورد موافقت قرار گرفت.

جاوید گفت: حدود یک ماه است که کار تسطیح و همچنین تملک زمین را انجام می‌دهیم و امیدواریم که بتوانیم جاده بالا دست این پارک را به جاده‌ای که از وسط پارک غدیر عبور می‌کند، وصل کنیم.

وی افزود: با این کار جاده کمربندی بسیار خوبی از پل بشار تا پل مختار برای شهر ایجاد می‌کنیم و همچنین امسال کار خط انتقال فضای سبز را انجام دهیم و اگر مقدور باشد با همکاری سایر دستگاه‌ها امسال روز درختکاری مانور بسیار خوبی داشته باشیم.

این مسئول گفت: امیدواریم که بتوانیم کل فضایی را که تسطیح کرده‌ایم درختکاری کرده تا انقلابی در بحث فضای سبز و درختکاری شهر یاسوج انجام شود./فارس

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=164765
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سجاد گفت:

    عالیه
    هی و ای کر

دیدگاه شما