سه شنبه 14 مهر 1394 - 2:36

علت اصلی ترک جلسه کمیسیون برجام توسط تاجگردون برملا شد

با ناراحتی جلسه را ترک کرد و متاسفانه این ادعای نادرست را مجددا در مصاحبه ها و بعدا بیانیه پنج نفره شان تکرار کرد.

مهرداد بذرپاش علت ترک جلسه کمیسیون ویژه بررسی برجام توسط تاجگردون را تشریح کرد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از تسنیم، مهرداد بذرپاش عضو هیات رییسه مجلس در گفتگو با خبرنگاران گفت: در نشست قبل از ظهر روز شنبه یعنی آخرین جلسه کمیسیون برجام، آقای تاجگردون ادعا کرد که تمام محتوای پیش نویس گزارش براساس سخنان تیم سابق مذاکرات هسته ای در جلسات استماع نگارش شده است و خواستار بیان یک مثال نقض از سوی رئیس کمیسیون شد.

عضو کمیسیون برجام مجلس افزود: پس از این ادعا، دکتر زاکانی رئیس جلسه نیز تنها برای نمونه به وی یادآور شد که برداشته شدن تحریم سوئیفت در روز اجرای برجام با توجه به سخنان دولت و کارشناسان مستقل و مسلط به مساله تحریم، محقق خواهد شد و این مساله در پیش نویس گزارش آمده است و البته هنوز تصویب نشده است.

نماینده مردم تهران اضافه کرد: باتوجه به اینکه متن پیش نویس گزارش از روز چهارشنبه تا شنبه در اختیار همه اعضای کمیسیون قرار گرفته بود، ظاهرا آقای تاجگردون زحمت نکشیده بود حتی یک بار هم متن پیش نویس گزارش را به طور کامل بخواند لذا وقتی این حربه از دست وی خارج شد، با ناراحتی جلسه را ترک کرد و متاسفانه این ادعای نادرست را مجددا در مصاحبه ها و بعدا بیانیه پنج نفره شان تکرار کرد.

بذرپاش در پایان با تاکید براینکه سایر دلایل عنوان شده دوستان برای ترک جلسه باتوجه به آیین نامه داخلی کمیسیون برجام بلاوجه بود اضافه کرد: در نوبت عصر جلسه کمیسیون ویژه برجام، این بند از گزارش ـ باوجود مخالفت برخی از اعضای کمیسیون ـ همسو با نظر دولت به تصویب رسید که نقش رئیس کمیسیون در آن بارز بود: “با بررسی های صورت گرفته در کمیسیون معلوم شد که تحریم سوئیفت در خصوص نهادهای خارج شده از لیست انسداد دارایی ها مرتفع شده و این محدودیت از نهادهای اصلی کشور مثل بانک مرکزی، بانک ملت، بانک تجارت و برخی دیگر بانک ها در روز اجرا رفع خواهد شد که موضوع بسیار مثبتی ارزیابی می شود”.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=164709
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    گفتم یجای کار میلنگه! پس بازم فیلم بوده! خدایی از دکتر تاج گردون خرده نگیرید بنده خدا عادت کرده!

    • بی طرف گفت:

      شما رو ارجاع میدم به «پاسخ اینستاگرامی تاجگردون به بذرپاش». توی سایت بویرنیوز هم هست.

  2. همشهری گفت:

    دروکن ری درو کن سه ار یه بی.تمام مردم میدانند که زاکانی و دوستانش در تلاشند که بر جام را بد جلو ه بدهند و یه چیزای الکی و ابکی نوشتند تاجگردون هم تایید نکرد حالا دیدید که معلوم شد که تاجگردون درست گفته و کمیسیون امنیت ملی یعنی بروجردی که اعتراض کرده بود رسیدگی نهایی را انجام دادند

  3. محسن گفت:

    آقای تاجگردون…خجالت داره…هوچی گری تا کی؟! شمام مثل حسن روحانی به جای ارائه پیشنهاد برای حل بنیادی مسائل روی آوردین به هوچی گری و داد و بیداد!

    • دوست گفت:

      همه شما رو ارجاع میدم به «پاسخ اینستاگرامی تاجگردون به بذرپاش». توی سایت بویرنیوز هم هست.

  4. دستور گفت:

    از واژه‌هایی استفاده کنید که در شان انسان باشه نه در شان …..ضمن تشکر از زحمات دکتر تاجگردون که افتخار استان وکشور است شما را به پشتیبانی وحمایت از وی هوشیار میکنم.

  5. ناشناس گفت:

    اقای تاج گردون

    مردم دیگه هشیار شدن.بسه دیگه

  6. ناشناس گفت:

    تاج در این مورد هم فقط و فقط دنبال منافع شخص خودش بوده. شک نکنید

  7. ناشناس گفت:

    تاج در این مورد هم فقط و فقط دنبال منافع شخص خودش بوده. شک نکنید اگر شجاع بود یکبار مثل علی مطهری در طول این چهار سال اظهار نظر می کرد.

  8. منصف گفت:

    اخه عزیزانی که مخالفیدتاجگردون مگه نماینده نباشه فکرمی کنیددیگه جایی نداره بخداالتماسش می کنن بیاییدقدرخودوفرزندان پرتلاشمون روبدونیم

دیدگاه شما