دوشنبه 13 مهر 1394 - 4:40

نماینده ی حامی مدیر ورزش؛ پاسخگوی مرگ ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمدی باشد!

مادامی که سیاسی کاری در حوزه ورزش بیداد کند نباید هم جز چنین حوادث تلخ و ناگواری انتظار داشت.

گروه ورزشی – خبر کوتاه بود و ناگوار؛ “مرگ مربی و دو نوجوان کونگ فو کار و مصدومیت شدید سه نوجوان دیگر در حادثه خونبار تصادف” که ظهر شنبه در مسیر یاسوج – سمیرم اتفاق افتاد.

به گزارش «بویر نیوز»، این ورزشکاران که سوار بر خودروی ناامن پراید که وسیله شخصی نیز بوده مسیر طولانی یاسوج – تهران را پیمودند تا به عشق و علاقه خود برسند و در مسابقات کشوری حضور یابند.

18150

اما شانس با این تیم ورزشی یار نبود و سه نفر جان باختند و سه تن دیگر در وضعیت وخیمی به سر می برند.

مرگ هر انسانی ناگوار است و مرگ ورزشکاران و نوجوانان بر غم این ضایعه افزوده است اما غم انگیزتر اینکه مدیریت ورزش کهگیلویه و بویراحمد از همان روزهای ابتدا مورد نقد شدید بود، هیچ توضیحی در این باره نداد که این ورزشکاران به چه مجوزی اینچنین راهی مسابقات کشوری شدند.

مادامی که سیاسی کاری در حوزه ورزش بیداد کند نباید هم جز چنین حوادث تلخ و ناگواری انتظار داشت.

3

وقتی هر سه نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی (زارعی – تاجگردون – بزرگواری) بخاطر شوی تبلیغاتی برای مدال آواران مراسم تجلیل می گیرند و با یک برگ لوح تقدیر و یک کارت هدیه ناچیز برای خودشان عکس یادگاری می گیرند و بگونه ای وانمود می کنند که گویی همه افتخارآفرینی های حوزه ورزش نتیجه تلاش ها و زحمات آنها بوده اما در قبال چنین فاجعه مصیب واری سکوت اختیار می کنند، باید هم در قبال این مصیبت چشم پوشی کنند!

تا زمانیکه مدیر ارشد ورزش استان به خود زحمت پیگیری خواسته ها و نیازهای ورزشکاران را نمی دهد و حتی زحمت حضور در جلسات استانداری را به خود نمی دهد و همه اقداماتش را به همراهی با نمایندگان و تمجید از آنها خلاصه می کند و استاندار نیز به بی تفاوتی وی کاری ندارد، چنین خبر دردناکی عجیب به نظر نمی رسد.

و وقتی که برای محروم ترین استان کشور مدیری انتخاب می شود که از سمت قبلی اش در یک شهرستان کوچک و آنهم در دولت گذشته با حکم مستقیم وزیر برکنار شد، نباید توقع داشت که مسئولیتی در قبال جان و فعالیت ورزشکارن داشته باشد و اکنون باید شاهد مرگ تلخ ایمان غلامپور، ایمان غضنفری و پیمان انصاری و حال وخیم حافظ ایروانی، رضا اشوغ و متین کارگر باشیم.

باید هم کهگیلویه و بویراحمد محروم بماند و جوانان این استان جان دهند و استعدادهایشان تلف شود تا شاید دری به تخته بخورد و مدیری برای خودش بنر تشکر نصب کند و یا مسئولی با ورزشکار و یا نخبه ای عکس یادگاری بگیرد.

3

عزل یا استعفای مسئولانی که در این حادثه ناگوار بی مسئولیتی خود را محرز کردند، کوچکترین مرهم بر دل داغدیده جامعه ورزشی کهگیلویه و بویراحمد و خانواده جان باختگان است و اگر چنین نشود حامیان مدیران بی کفایت هم در فردای قیامت باید پاسخگو باشند و هم از مردم و ورزشکاران در آینده ای نه چندان دور پاسخی محکم خواهند شنید.

چهار گزارش مرتبط «بویر نیوز» با حوزه ورزش و جوانان را بخوانید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=164633
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    یکی از جزئی ترین و کوچکترین عملکردهای ایزدپور نامتخصص و خودرآی در واگذاری اماکن ورزشی به مستآجرین را جهت اطلاع خوانندگان بعرض میرسانم
    استخر شنای شهر سی سخت را چندین سال پیاپی بدون برگذاری مزایده و صرفآ بدلیل خواست مدیر کل خودرآی ورزش استان به یک شخص چند شغله واگذار میکردند حال اینکه جریان واگذاری چگونه و با چه بی اخلاقی ها و قانون گریزی هایی صورت میپذیرفت بماند ولی جهت اطلاع یک مورد را معروض میدارم و آن اینکه طبق بخشنامه دولت واگذاری اماکن ورزشی به کارمندان دولت ممنوع است ولی این استخر را چندین سال پیاپی به یک کارمند دولت و عضو شورای شهر اجاره میدادند
    لیکن با توجه به اعتراضات گسترده امسال این مکان ورزشی با برگذاری مزایده عمومی واگذار گردید
    اما…. جالب اینجاست که امسال این استخر با قیمتی بالغ بر 6 برابر قیمت پارسال
    اجاره داده شده است . واضح تر آنکه پارسال به قیمت ماهانه 900 هزار تومان و سرجمع سالانه حدود 11 میلیون تومان واگذار گردید ولی امسال با قیمت ماهانه 5میلیون و 400 هزار تومان و سرجمع حدود 66 میلیون تومان واگذار گردیده است.
    حال آیا کسی هست که بپرسد
    آقای ایزدپور بهره شما از اینگونه واگذاری ها چه بوده است؟
    آقای ایزدپور چرا خودرآیی و کله شقی شما در واگذاری فقط این یک استخر 55 میلیون تومان برای ورزش شنای یک شهر کوچک خسارت در پی داشته است؟؟
    این در حالی است که با احتساب 4 الی 5 سال واگذاری به این یک شخص و احتساب نرخ تورم خسارت به مبالغی بالغ بر حداقل 150 الی 200میلیون می رسد
    و عمق فاجعه انگاه غم انگیز است که بدانیم در هر کدام از شهرستانهای 8 گانه استان حداقل 5 سالن و در سرجمع بالغ بر 40 سالن برای اجاره به اشخاص وجود دارد و هر ساله واگذار میگردند.
    آیا کسی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. خدایی گفت:

    واقعآ گل گفتی بویر:اصلا ای آقا چه کاره م قحطی مرد اومده قیافش و ایرانیل که نی خره آخ وبخت ای استان ( اگه دولت ونمایندگان حامی ایشانند پس مردم چه کار هستند و…….تا کی؟؟؟؟؟

  3. همشهری گفت:

    قحطی مرد اومده آخ وبخت مردم ای استان

  4. vi'bv گفت:

    ایا واقعا استاندار ما اینقدر ضعیفه که توان برخورد با مدیر فامیل گودرزی را ندارد

  5. سعید گفت:

    واقعا 3 تا نماینده استان باید خجالت بکشند.چرا اینهمه سیاسی کاری تو انتخاب ها و تو این مورد به نتیجه نرسیدن هر 3 نماینده و انتخاب فردی که نه ظاهرش و نه عملکردش ورزشی است برای استان عمق فاجعه رو به بار آوردند این مدیر کل خودش اگر مرد باید استعفا بده

  6. محمد گفت:

    جای سوال است چرا فرزندان دلبندمان چنین ناباورانه باید به کام مرگ فرو روند

  7. ناشناس گفت:

    ایزدپور انقدر خودرآی است که حتی در جلسات استانداری هم شرکت نمی کنه و کسی هم نمی تونه بهش بگه تو؟

  8. ورزش گفت:

    ایزدپور استعفا استعفا

  9. اصلاح طلبان دهدشت گفت:

    اقاي استاندارتاكي باايزدپورمداراميكنيد

  10. ناشناس گفت:

    ایزدپور خسته نباشی

    ایزدپور خداقوت واقعآ هیشکی نمی تونه مثل شما ورزش رو به گند بکشونه

  11. رضا گفت:

    در آخر متن صحبت از فردای قیامت شد ولی میبینیم در عمل علی رغم همه شعارها، همه مسئولین به این دنیا فکر میکنند…

  12. یه ورزشکار گفت:

    من یه جوان هستم متاسفانه هنوز بیست ساله نشده ام اما از شانزده سالگی بر اثر ورزش کردن گردنم اسیب دید و هیچ مسئولی درد مرا نفهمید و پیگیر نشد این درد روز به روز در حال بیشتر شدن است حدود پنج میلیون خرج کردم هیچ تغییری ندیدم این درد تا ابد همراه من خواهد بود اما هیچ مسئولی حاضر به این نشد که به من کوچکترین کمکی کند درد بی احترامی مسئولین از درد گردنم بیشتر هست هیچ کس در این استان به فکر ورزش و ورزشکار نیست البته نمک نشناسی نکنم اقای بهرامی چون از جنس ورزشکارانه بفکرشون بود اما صد حیف که…  

  13. ن- ص گفت:

    تا انجایی که نیروهای بومی مورد حملات تند حیثیتی و بی کفایتی و تعصبات قومی و قبیله ای وجناحی قرار می گیرند چنین سرنوشتی سزاوار این مردم می باشد خدا همه را هدایت کند والسلام

  14. ناشناس گفت:

    راستی ایزدپور توی یکی از بنرهاش نوشته بود “مهندس ایزدپور… ”
    . ایشون مهندسی چه رشته ای دارند و از کجا مدرک مهندسی شون رو گرفتن؟ آخه ما شنیده بودیم ایشون یه معلم حرفه و فن بودن و فامیل وزیر که حالا شدن مدیررررررررررررررررررر کل استان بدبخت ما

دیدگاه شما