دوشنبه 13 مهر 1394 - 0:30

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش را اواخر مهر ماه سال جاری اعلام کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام استخدامی این دسته از افراد پس از اتمام یکسال دوره آموزشی در نظر گرفته شده، از مهر 95 صادر خواهد شد. به گفته بطحایی یکسال دوره آموزشی پذیرفته شدگان این آزمون جزو سنوات خدمت آنها محاسبه نمی‌ شود.
سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با فارس در پاسخ به این پرسش که آیا زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص شده است؟ اظهار داشت: بر اساس صحبت‌های انجام شده با سازمان سنجش و قرارداد منعقد شده، اواخر مهر ماه زمان اعلام نتایج است.
او افزود: سازمان سنجش به آموزش و پرورش اعلام کرد که اواخر مهر ماه حداکثر زمان برای مشخص شدن نتایج آزمون استخدامی است و در صورت امکان، این کار زودتر انجام می‌شود.
بطحایی ادامه داد: اگر نتایج سریع‌تر اعلام شود، کار مصاحبه و گزینش انجام خواهد شد تا دانشجویان پذیرفته شده، سال تحصیلی خود را سریع‌تر آغاز کنند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سریعاً به استخدام آموزش و پرورش در خواهند آمد؟ خاطرنشان کرد: خیر، احکام استخدامی این دسته از افراد پس از اتمام تحصیلات، یعنی از مهر 95 صادر خواهد شد.
بطحایی افزود: این یکسال که دوره آموزشی را سپری می‌کنند جز سنوات خدمت آنها محاسبه نمی‌شود و تعهد خدمت از آنها گرفته نمی‌شود و افرادی که این دوره آموزشی را با موفقیت سپری کنند به استخدام پیمانی آموزش و پرورش در خواهند آمد.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=164591
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما