یکشنبه 12 مهر 1394 - 19:42

استاد دانشگاه یاسوج در میان پنچ محقق برتر ایرانی

گروه دانشگاه – پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (RICeST)،پنچ محقق برتر ایرانی را  از  در پایگاه استنادی ISI  معرفی کرد.

بر اساس این گزارش عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج در میان 5 محقق برتر ایرانی قرار گرفت.

در این گزارش نام مهراورنگ قائدی استاد دانشگاه یاسوج در رشته مهندسی شیمی نیز به عنوان محقق برتر ذکر شده است.

به گزارش بویر نیوز، دکتر داود دومیری گنجی از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در رشته مهندسی، دکتر مجید عشقی گردجی از دانشگاه سمنان در رشته ریاضیات، دکترمهدی دهقان از دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دو رشته مهندسی و ریاضیات، دکتر مهراورنگ قائدی از دانشگاه یاسوج در رشته مهندسی و دکتر سعید عباس بندی از دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در رشته ریاضیات توسط پایگاه استنادی iSi به عنوان برترین محققان دنیا معرفی شدند.
بر اساس این گزارش ،مبنای اصلی این انتخاب میزان تاثیرگذاری علمی این محققان در دنیای علم است که این تاثیرگذاری بر مبنای تعداد استنادهای  انجام گرفته به مقالات آنها محاسبه شده است.
پایگاه استنادی تامسون رویترز (ISI) در سال 2015 اقدام به معرفی 2950 محقق برتر بین المللی كرده که این معرفی بر اساس فعالیت های پژوهشگران دنیا در دوره زمانی 2013-2003 میلادی صورت گرفته و تنها محققانی معرفی شدند که تولید علم آنها در زمره تولیدات علمی یک درصد برتر دنیا قرار گرفته است

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=164587
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما