یکشنبه 12 مهر 1394 - 14:28

کدام نمایندگان جلسه کمیسیون برجام را ترک کردند؟

«عباسعلی منصوری»، «مسعود پزشکیان» و «غلامرضا تاجگردون» اعضای کمیسیون ویژه برجام، در اعتراض به تدوین گزارش کمیسیون خلاف قرار قبلی، نشست کمیسیون را ترک کردند.

به گزارش بویر نیوز به نقل از کاشان نیوز ،نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در گزارش مختصری از نشست شنبه ۱۱مهرماه کمیسیون برجام در اینستاگرام خود نوشت: «امروز شنبه یازدهم مهرماه در کمیسیون برجام برخلاف قاعده‌اى که قرار بود گزارش تدوین شود و مبناى آن کمیته‌ها بودند، یک مرتبه گزارشى تدوین‌شده با ادبیات مشخص ارائه شد. من و آقایان پزشکیان و تاجگردون به اعتراض جلسه را ترک کردیم. چون هر چه‌قدر هم تغییرات ایجاد مى‌شد، با بررسی‌ها و دیدگاهى که به برجام داشتیم. خیلى فاصله داشت.

منصوری

منصوری با بیان این جمله که «خداوندا به تو پناه می‌برم و از تو مدد می‌‌طلبم» اضافه کرد: « انشا ا… و در صورت موافقت دوستانم، طى بیانیه‌اى ثبت خواهیم کرد که چه گذشت و در فرصت دیگر خواهیم گفت که معاملات سیاسى بین جریانات سیاسى چگونه انجام مى‌شود.»

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=164506
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هموطن گفت:

    چون این چند نماینده به نتیجه رسیده بودند که هدف شکست برجام است جلسه را ترک کردند . آیا نمایندگانی که دنبال شکست برجام هستند بیچارگی . جهیزیه دختر دم بخت . جوان تحصیل کرده بیکار . پرپر شدن دلبندشان بعلت فقر در هزینه درمان ووووووووو را چقدر از نزدیک لمس کرده اند ؟ وجدان داشته باشید 

  2. ناشناس گفت:

    تناجگردون وپزشکیان که وکیل مردم نیستند وکیل دولتند

دیدگاه شما