یکشنبه 12 مهر 1394 - 12:13

ورزشکاران حادثه‌دیده خردسال یاسوجی + تصاویر

ورزشکاران کونگ‌فو‌کار مصدوم کهگیلویه و بویراحمدی که از حادثه خونبار تصادف نیمه جان به در برده‌اند اکنون در وضعیت وخیمی قرار دارند.

 2

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، امروز گزارشی مبنی بر تصادف خونین در محور پاتاوه به یاسوج داشتیم که در این حادثه متأسفانه دو نوجوان ورزشکار به همراه مربی خود جان سپردند.

اما سه سرنشین دیگر هم وضعیت مناسبی نداشته و مرگ و زندگی آن‌ها در دست تقدیر است.

به همین منظور و برای اطلاع از آخرین وضعیت مصدومان حادثه و به دلیل عدم پاسخگویی مسئولان به خصوص مسئول سبک کونگ‌فو با پدر یکی از مصدومان گفت‌وگویی انجام دادیم.

جانباز آشوغ در همین خصوص به فارس گفت: طبق آنچه که از مسئولان بیمارستان شنیده‌ایم متین کارگر یکی از مصدومان عمل باز مغزی داشته و همچنان در کما به سر می‌برد.

وی ادامه داد: نفر دوم نیز که حافظ ایروانی نام دارد در کما بوده و رضا آشوغ نیز در حال انجام معاینات پزشکی است.

پدر رضا آشوغ با قدردانی از حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنوز کسی از ورزش به دیدار مصدومان حادثه نیامده‌اند.

3

وی با قدردانی از مسئولان بیمارستان که با جدیت در حال رسیدگی به وضعیت مصدومان این حادثه هستند، افزود: از مسئولان ورزش و به خصوص سبک کونگ‌فو انتظار داریم که پاسخگوی این حادثه باشند.

آشوغ گفت: تاکنون کسی زیر بار این حادثه نرفته و نمی‌دانیم که چه کسی باید پاسخگو باشد.

در همین خصوص مسئول سبک در گفت‌وگوی کوتاه با فارس تنها به این سخن بسنده کرد که ما ساعت 5 عصر از ماجرا خبردار شدیم و پس از آن با قطع کردن موبایل خود دیگر پاسخگوی خبرنگار ما نشد.

حال باید مسئولان جوابگو باشند که این عده ورزشکار نونهال با چه مجوزی و چگونه با خودروی شخصی مربی خود به مسابقات اعزام شده‌اند و چه کسی باید پاسخگوی این واقعه دردناک باشد.

1

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=164498
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. م گفت:

    ضمن ابراز تاسف بعنوان کسی که در یکی دو رشته ورزشی فعال هستم و تا حد مربی گری ورزش می کنم باید بگویم که متاسفانه اکثر هیات های ورزشی استانمان مدتهاست که به جهت سوء مدیریت رها شده و هیچ یک از مسئولین مربوطه از آنان پشتیبانی و حمایت نمیکنند . و اگر می بینید عده ای نوجوان ورزشکار در یک حادثه دلخراش جان خود را از دست می دهند بدون تردید یکی از دلایل آن می تواند عدم پشتیبانی مالی و مدیریتی اداره ورزش و جوانان استان بوده باشد که براحتی در اعزام ورزشکاران به میادین ورزشی کوتاهی کرده و توپ را به میدان مربیان و روسای هیات ها می اندازند. اگر می بینید رئیس این هیات با ماشین شخصی خود اقدام به اعزام این ورزشکاران کرده است قطعا از یک طرف از روی ناچاری بوده واز طرف دیگر بدلیل عشق و علاقه به حضور این جوانان در میادین ورزشی بوده است که با هزینه شخصی خود این ورزشکاران را اعزام کرده است.

  2. شهروند گفت:

    خیلی ناراحت کننده هست.خدا شفا دهد انشاءالله.واقعا به ورزشکاران نمی رسند

  3. ناشناس گفت:

    ایزدپور باید جوابگو باشه

  4. ناشناس گفت:

    ایزدپور استعفا استعفا

  5. همشهری گفت:

    مسولین محترم شمارا بخدا باید ورزشکاران را با پراید به مسابقه بفرستن خودتان را جای پدر ومادر انها قرار دهید….

    • ناشناس گفت:

      حالا دیگه باید خیابانها را با بنر ایزدپور خدا قوت ، ایزدپور خسته نباشی …….. تزیین کنند

  6. مالونگ گفت:

    واقعا برای ورزش این استان که فقط پشت سر هم مدیر کل عوض میکنند و فقط میان میگم چند صدم درصد سرانه ورزش اضافه شد.اما این ورزش با سی و هشت هزار ورزشکار یک عدد مینی بوس ندارد.وا اسفا .وا مصیبت
    تمامی مسابقات قهرمانی تنیس روی میز را ما با هزینه شخصی و ماشین شخصی رفتیم به قزوین و اصفهان و هیچ کس به فکر ورزشکار و مربی نیست.اصلا اسم اداره رو بزاریم اداره مدیریت سوله ها
    چون تمام ذکر و فکر اهالی ساکن در این اداره قیمت سوله ها شده و ورزش و اعزام و قهرمان پروری و سلامت هیچ متولی نداره
    رئیس هیئت ما دو سال هست که سالن نیومد و راهش رو بلد نیست .حتی ریالی هم خرج نکرده
    آیا کسی نیست که از وی بپرسه مگر ایمان نداری
    اگه نمیتونی یا وقت نداری یا نمیتونی پول برا اعزام بگیری ، چرا استعفا نمی دی که آبرو و ایمانت خدشه دار نشه 

  7. رامیان.س گفت:

    این از بی عرضگی مسئولان ورزشی استان ماست که قهرمانان ما باید با پراید قاتل و جانی عازم مسابقات به این مهمی بشن. همینه که ورزش استان ما و به خصوص حوزه سردسیر هیچ پیشرفتی نمیکنه 

  8. همشهری گفت:

    حالا پراید این پراید چندسر نشین داشت؟سه تا فوت سه تا هم مجروح .بخدا ما غیرت نداریم

  9. ناشناس گفت:

    واقعا تاسف داره واسه مسئولان ورزش.
    استعفا فایده نداره. o_O
    باید رئیس هیت به صورت اکید جوابگو مردم باشه

دیدگاه شما