شنبه 11 مهر 1394 - 19:48

پیام خانواده داغدار پزشک کهگیلویه و بویراحمدی در خصوص مراسم

خانواده داغدار پزشک استان کهگیلویه و بویراحمد که در حادثه مکه دچار مصدومیت شده بود و در نهایت جان خود را از دست، پیامی در خصوص مراسم ترحیم و خاکسپاری آن مرحوم انتشار داد که از منظر شما خوانندگان گرامی می‌گذرد.

به گزارش بویر نیوز، متن این پیام بدین شرح است:jbarifar

«و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله»

با عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و نیز به رهبر دلسوخته و داغدارامان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و به پیشگاه ملت شریف و بزرگ ایران و خانواده‌های تمامی جان باختگان فاجعه غمبار مکه و منا و ضمن اعلام انزجار از بی‌کفایتی مسئولان آل سعود در اداره امور مربوط به حرمین شرفین، به حکم ادب و حق‌شناسی و ابراز ارادت، لازم دانستم از ابراز محب و همدردی علماء، مسئولین و مدیران عالی کشوری و لشکری، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران و کارکنان ادارات، نهادها، سازمان‌ها؛ نیروهای نظامی و انتظامی، دانشگاهیان و قاطبه مردم شریف در مصیبت از دست دادن فرزند دلبندی از خطه قهرمان پرور استان کهگیلویه و بویراحمد مهاجر الی الله، مرحوم دکتر حاج سیدابراهیم جباری‌فر که در حادثه مکه مکرمه مصدوم و بعد از انجام اعمال حج تمتع در منا به لقاء الله پیوست، تقدیر و تشکر و سپاسگزاری نموده، برای همگان از خداوند سبحان، سلامت و سعادت و برای گذشتگان طلب مغفرت و برای خانواده مرحوم، توفیق جبران بخشی از این محبت‌ها را در شادی‌ها درخواست و مسألت می‌نماییم.

بدینوسیله اعلام می‌نماییم به منظور استقبال از همسر داغدار آن مهاجر الی الله در سفر معنوی حج ابراهیمی در شهر اصفهان، زمان و مکان تدفین و مراسم خاکسپاری و ترحیم عمومی پس از تعیین تکلیف و تحویل پیکر مطهر انسان اعلام می‌گردد.

خانواده داغدار دکتر سیدابراهیم جباری‌فر و بستگان

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=164448
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. روذشتیان گفت:

    خدا رحمت کند بزرگانی چون دکتر عزیز که در بهترین و عزیزترین جای این زمین دار فانی را وداع گفت.تسلیت به همه وابستگان و دوستداران این عزیز از دست رفته و به تمام دانش اموختگان این استاد بزرگ دانشگاه.

  2. نوری پور گفت:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    حادثه تلخ و تاسف بار سرزمین منا که‌ درگذشت خیل عظیمی از حجاج بیت الله الحرام و آسیب بسیاری دیگر از مهمانان حریم الهی در روز عید عزیز و عظیم قربان را سبب شد، موجبات حزن و اندوه را در میان تمام مسلمین جهان فراهم آورد.
    اینجانب ضمن تسلیت این مصیبت بزرگ به هموطنان و به ویژه خانواده معظم جباری فر، از خداوند متعال علو درجات برای‌ آن مرحوم، صبرجزیل برای بازماندگان و شفای عاجل برای مجروحین حادثه مسئلت دارد.

دیدگاه شما