شنبه 11 مهر 1394 - 15:23

عزیزی: تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به اشتغالزایی در دنا رونق بخشید

در سال ۱۳۹۴ تاکنون تعداد ۲۵ فقره تسهیلات به مبلغ ۹/۳۷۰/۰۰۰/۰۰۰ریال که اکثرا در حوزه کارفرمایی می باشند پرداخت گردید

مدیر صندوق کارآفرینی امید شهرستان دنا به تشریح عملکرد پرداخت وگفت: از ویژ گیهای صندوق کار آفرینی امید حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک است با وجود اینکه اهم برنامه های دولت رونق اقتصادی و اشتغالزایی می باشد صندوق می تواند نقش موثر و مفیدی را در این خصوص ایفا کند.

عزیزیبه گزارش بویر نیوز، عزیزی افزود: برنامه های دولت نقش اساسی در رونق اقتصادی و اشتغالزایی دارند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید صندوق کارآفرینی امید در زمینه پرداخت تسهیلات در بخش های خویش فرمایی، خانگی ، کارفرمایی پشتیبان و برند فعالیت می کند و این شهرستان با وجود ظرفیت ها و پتانسیلهائی که در زمینه گردشگری، گیاهان دارویی، سردخانه و بسته بندی محصولات دارد می تواند اشتغال خوبی را در این خصوص ایجاد نماید، لذا به همین منظور تسهیلاتی در سالهای ۹۳و ۹۴ به متقاضیان پرداخت گردید.

مدیر صندوق کارآفرینی امید شهرستان دنا تصریح کرد: در سال ۱۳۹۳ تعداد ۶۰ فقره تسهیلات اشتغال به مبلغ ۱۱/۹۲۰/۰۰۰/۰۰۰ریال می باشد ۱۵فقره تسهیلات ضروری به مبلغ ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ریال و تعداد ۶۹ فقره تسهیلات از منابع داخلی صندوق به مبلغ ۴/۶۳۵/۰۰۰/۰۰۰ریال نیز به مردم شریف شهرستان دنا پرداخت گردید.

عزیزی ادامه داد: در سال ۱۳۹۴ تاکنون تعداد ۲۵ فقره تسهیلات به مبلغ ۹/۳۷۰/۰۰۰/۰۰۰ریال که اکثرا در حوزه کارفرمایی می باشند پرداخت گردیده که منجر به اشتغال مفیدی نیز گردیده است و تعداد ۷۵ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ ۲،۴۹۰/۰۰۰/۰۰۰ریال پرداخت گردید که امید واریم این عدد به ارقام بالاتری نیز برسد.

عزیزی بازگشت منابع بانکی را یکی از اهداف و حمایت از تولید کنندکان دانست و گفت : امیدواریم با همکاری مردم گرامی شهرستان دنا و حمایت های فرماندار محترم و مدیریت صندوق کار افرینی امید استان بتوانیم تسهیلات بیشتری را در حوزه اشتغال پرداخت نماییم ، لذا با توجه به اینکه تخصیص اعتبار در هر شهرستان منوط به بازگشت منابع می باشد از مردم شریف شهرستان دنا که از تسهیلات استفاده کرده اند خواهشمند است نسبت به واریز به موقع اقساط خود اقدام نمایند تا انشاالله شرمنده متقاضیانی که در نوبت تسهیلات هستند نباشیم.

ایشان از مردم شریف شهرستان خصوصا فرماندار محترم و همکاران زحمتکش در صندوق ستاد که نهایت همکاری را در جهت پیشبرد اهداف صندوق کارافرینی امید داشتند نهایت تشکر و قدردانی نمودند.
وی پایان بخش سخنانش را به ذکر حدیثی از امام صادق (ع) اختصاص که داد که آن حضرت فرمودند “بدان که هر عمل کریمانه و کار پسند ه ای که که درباره یکی از بندگان خدا انجام داده ای در واقع به شخص خود احترام نمو.ده ای و شرف خویشتن را زیبا ساخته ای.”

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=164440
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند ساده گفت:

    هر وقت مراجعه کردم به این صندوق فقط وفقط جواب سر بالا شنیدم ، بنده حقیر غیر از خدا کسی  را ندارم . به این صندوق هیچ امیدی نیست .

دیدگاه شما