شنبه 11 مهر 1394 - 13:24

برای کاسبان مرگ/ هادی نرفت تا شما از او سوء استفاده کنید!

یکی از طرف قراردادهای یك اپراتور‌ تلفن همراه هم دقایقی بعد از فوت هادی نوروزی، در اقدامی عجیب و البته پرسابقه، از این شرایط دردناک استفاده کرد. این شركت جزییات مرگ هادی نوروزی را در قالب پیامک‌هایی گران تر از حد معمول به کاربران خود می فروخت. اقدامی که البته خشم مردم در فضای مجازی را به همراه داشت.

البته نباید این جور فکر کرد که این شركت ها و مسئولان ورزشگاه‌ها چیزی جدای از مردم هستند. از بین مردمی که خود را به سختی ساعت ۸:۳۰ صبح به ورزشگاه آزادی رسانده بودند، عده‌ای بودند که نه برای خداحافظی با هادی نوروزی، بلکه برای سلام و احوال پرسی با ستاره‌های حاضر در مراسم یادبود آمده بودند. افرادی که آدم نمی‌داند دم خروسشان را باور کند، یا قسم حضرت عباس آن ها را. در فضای مجازی ستاره‌ها را فحش باران می‌کنند و در دنیای واقعی از سر و کول آن ها بالا می‌روند. افرادی که حتی حرمت مراسم تشییع هادی نوروزی را هم نگه نداشتند و به ستاره‌ها می‌چسبیدند تا با آن ها سلفی بگیرند. ستاره‌هایی که خودشان وضعیتی وخیم داشتند و بهت و حیرت در چهره‌شان آشکار بود. اما افرادی فورا دستشان را دراز می‌کردند تا یکی را دور گردن ستاره مغموم بیاندازند و با دست دیگر شاتر گوشی‌شان را فشار دهند. کاسب شده‌ایم. برای مرگ و عزای دیگران هم حرمتی قائل نیستیم .

ای کاش یاد بگیریم هر چیزی جایی دارد. این ستاره‌ها آن قدر هم انسان‌های دور از دسترسی نیستند. همه روزه در ورزشگاه درفشی فر یا کمپ ناصر حجازی بازیکنان قرمز و آبی تمرین می کنند و هواداران می‌توانند علاوه بر دیدن تمرین تیم محبوب‌‌شان، بعد از تمرین عکسی هم به یادگار با ستاره‌های دوست داشتنی‌شان بیاندازند. امروز چیزی نمانده بود تا چند تا از فوتبالیست‌های محبوب از کوره در بروند.

می‌بینید که همه کاسب مرگ شده‌ایم و می‌خواهیم از فوت شدن یک نفر نهایت بهره را برای خودمان ببریم، پارکینگ مجموعه ورزشی آزادی در یک روز حدود ۳۰ میلیونی به جیب زد. آن اپراتور هم با ارسال جزییات مرگ هادی نوروزی پول کلانی از طرف هواداران از همه جا بی خبر و نگران پرسپولیسی به جیب زد. یک تعداد هوادار نما هم در این بین کاسبی سلفی کردند و عکسی را در گالری خود ذخیره و در اینستاگرام آپلود کردند. جری بنستون هندوراسی از این که عده ای در چنین روزی از او درخواست سلفی دارند مغزش ارور داده بود و با بهت نگاه می‌کرد و می گفت: «الان؟ سلفی؟ واقعا؟»

در این بین عده‌ای هم شروع به شایعه پردازی کرده اند. افرادی که برای کلیک سایت‌های‌شان یا لایک صفحه‌شان هر چیزی که به ذهن‌شان می‌رسد را تایپ می کنند و به این فکر نمی‌کنند که این مرحوم خانواده هم داشته و دارد و الان وضعیت خوبی ندارند. زبان قاصر است از شرح وقایع این چند روز. روزهایی که عده‌ای هوادار متعصب تحملش را برای خانواده نوروزی با همراهی‌شان آسان تر کردند و عده‌ای نمک شدند بر زخم آن ها./الف

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=164427
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما