شنبه 11 مهر 1394 - 13:07

حمله امارات به ایران در سازمان ملل

«عبدالله بن زیاد» وزیر خارجه امارات سخنان خود در مجمع عمومی سازمان ملل را با حمله به ایران‌ آغاز کرد و مدعی شد که ایران به خاطر اقداماتش در منطقه، نمی‌تواند از عربستان به خاطر حادثه «منا» انتقاد کند.
حمله امارات به ایران در سازمان ملل

به گزارش بویرنیوز، «عبدالله بن زاید» وزیر خارجه امارات در سخنرانی امسال خود در مجمع عمومی سازمان ملل، با حمله به ایران گفت: اقدامات ایران در منطقه ثابت کرده است که این کشور صلاحیت انتقاد از عربستان در حادثه «منا» را ندارد.

وزیر خارجه امارات با تکرار انتقادات وزیر خارجه بحرین از ایران گفت: دخالت ایران در کشورهای همسایه را رد می‌کنیم و با آن مقابله خواهیم کرد.

«عبدالله بن زاید» افزود: نسبت به افزایش درگیری‌ها در منطقه نگرانیم و اقدامات تروریستی را محکوم می‌کنیم.

وی در مورد مصر نیز گفت: همه کشورها را برای حمایت از مصر در راستای مبارزه با تروریسم دعوت می‌کنیم و ثبات مصر به ثبات کل منطقه کمک خواهد کرد.

«عبدالله بن زاید» در مورد یمن و حضور نظامی امارات در این کشور نیز گفت: همه تلاش‌هایمان را برای بازگردانی ثبات در یمن به کار خواهیم گرفت و تا کنون ۲۰۰ میلیون دلار برای این کار اختصاص داده‌ایم.

وی همچنین مدعی شد: امارات در راه مبارزه با تروریسم تلاش بسیاری کرده و ما با تلاش‌هایمان در این راه سهم بزرگی داریم./فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=164420
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    سوسمارخور

  2. ناشناس گفت:

    اى خدا,اين سوسمار خور با جمعيت ى مليونيش ايران رو تهديد ميکنه
    تفو چرخ گردون تفو

  3. ناشناس گفت:

    تو دیگه عددی نیستی . که شاخ وشونه برای ایران مقتدربکشی .

  4. ناشناس گفت:

    برو گم شو

  5. رسول گفت:

    تو هیچی نیستی… 70 تا 80 تا مگس داری… هواپیماها تو قدرت تو هستند اما قدرت ما  قدرت هماورد  ما در میادین واقعی و با دشمنان احمقی مثل شما نیست بلکه با دشمنان دانا مثل آمریکا. ..تو عددی نیستی
    واقعا خدا میدونه آگه شما قدرت ایران را داشتید چه می کردید

  6. سردار گفت:

    کاش فرمانده کل قو دستور به رءیس ستاد بده تا آن موقع دنیا ببینه هر سوسمار خوری سوراخ موش میخره به هر قیمتی . داستان این صلح و سازش و مدارا من یاد قضیه پاوه میندازه که آقایون دایعه حاکمیت داشتند و با پیک صلح کوتاه نیومدند و فرمانده کل قوا ارتش وژاندارمری و سپاه و بسیج را همه را مامور تو دهنی زدن به آقایون شدند عده در رفتند عده ای هم زیر آتش کباب شدند حالا اینها هم حوس سرب داغ کردن ما داریم حجت را تمام میکنیم به وقتش درس خوبی بهشون میدیم.

  7. ناشناس گفت:

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

دیدگاه شما