شنبه 11 مهر 1394 - 13:03

بحرین از ایران شکایت کرد

بحرین در ادامه ادعاهای خود علیه ایران در حاشیه نشست های مجمع عمومی سازمان ملل، علیه آنچه که دخالت ایران در امور داخلی خود دانست، شکایت کرد.
بحرین از ایران شکایت کرد

به گزارش بویرنیوز، خالد بن احمد بن محمد آل خلیفه شکایت از ایران را در جریان دیدار با بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد در اختیار وی قرار داد.

وزیر خارجه بحرین مدعی شد: دلیل این شکایت ادامه دخالت های ایران در امور داخلی بحرین است. روز گذشته نیز بحرین از کاردار ایران به عنوان عنصر نامطلوب یاد کرد و به وی ۷۲ ساعت فرصت داد تا خاک این کشور را ترک کند و سفیر خود در تهران را نیز فراخواند.

منامه به خاطر عدم توانایی در کنترل اعتراضات مردمی که از سال ۲۰۱۱ خواهان اصلاحات سیاسی در این کشور هستند، تهران را به دخالت در امور داخلی این کشور و حمایت از رهبران شیعی متهم می کند.

این اولین باری نیست که مسئولان بحرین مدعی بازداشت افراد مظنون به ارتباط با تهران می شوند، ادعاهای واهی که تا کنون اثبات نشده است. حملات هماهنگ بحرین و عربستان علیه ایران، پس از یک هفته انتقاد سخت و تحت فشار قرار دادن مقامات سعودی از سوی ایران به علت فاجعه «منا» صورت می‌ گیرد.

این حملات در حالی علیه ایران انجام می گیرد که عربستان به صورت علنی به بحرین لشکرکشی کرده و اعترضات مردمی این کشور را سرکوب کرده است و مانع از انجام هر گونه اصلاحات در راستای تحقق خواسته های مردم این کشور می شود./مهر

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=164414
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما