شنبه 11 مهر 1394 - 12:48

یک فرصت ویژه برای داوطلبان تحصیلات تکمیلی کهگیلویه و بویراحمد(+ تصاویر و شرایط)

دو موسسه معتر کشور؛ پارسه و سنا در سال جاری با تخفیف بسیار ویژه در زمینه برگزاری کنکورهای آزمایشی، کلاس های آمادگی کنکور و جزوه های تالیفی از پویندگان دانش استقبال می کنند.

گروه فرهنگی؛ موسسه آموزشی پارسه و سنا شهر یاسوج در سال جاری با تخفیف ویژه به استقبال پویندگان دانش در تحصیلات تکمیلی رفتند.
به گزارش بویرنیوز، در همین رابطه دکتر قرائتی به خبرنگار ما گفت: دو موسسه معتر کشور؛ پارسه و سنا در سال جاری با تخفیف بسیار ویژه در زمینه برگزاری کنکورهای آزمایشی، کلاس های آمادگی کنکور و جزوه های تالیفی از پویندگان دانش استقبال می کنند.
وی گفت: موسسه پارسه در پوشش عمده رشته های مهندسی، مدیریت و حسابداری، علوم پایه، زبان و روانشناسی، فناوری های نوین و غیره به ارائه خدماتی از جمله کنکورهای آزمایشی استاندارد، کلاس های حضوری و مجازی و جزوات تالیفی از اساتید مطرح و طراح کنکورها می پردازد.

SONY DSC

قرائتی همچنین از حضور موسسه سنا برای زیرگروه های مربوط به علوم پزشکی خبر داد و بیان کرد: در زمینه کارشناسی ارشد و دکترای رشته هایی همچون پرستاری، مامایی، علوم آزمایشگاهی، فیزیک پزشکی، شیمی داروئی و غیره هم علاوه بر جزوه، آزمون و کتاب در صورت به حد نصاب رسیدن تعداد افراد، کلاس های حضوری در شهر یاسوج هم برگزار می شود.
مسئول موسسات پارسه و سنا در یاسوج گفت: از دیگر خدمات این مرکز ارائه مشاوره های رایگان در شهرستان و همچنین مشاوره با رتبه های برتر و تک رقمی هر رشته می باشد.
وی عنوان کرد: در سال جاری نگاه ما به ارائه خدمات در رشته هایی بوده که در آینده کارآفرینی داشته باشند و بعد از فارغ التحصیلی افراد سردرگم و بیکار نمانند.
قرائتی گفت: یکی دیگر از مواردی که شاید برای هر داوطلبی جالب باشد رثد کردن کارنامه قبول شدگان سال های قبل و دریافت اطلاعاتی از نحوه تاثیر هر درس در قبولی و اهمیت و ضرایب دروس مختلف در آزمون می باشد که با مراجعه به وب سایت های www.sanapezeshki.com وwww.parseh.ac.ir قابل مشاهده و دریافت می باشد.

SONY DSC
وی در پایان با اشاره به اینکه تمامی امکانات از بالاترین کیفیت آموزشی برخوردار است که قبولی های سالهای گذشته دلیل خوبی بر این مدعاست تصریح کرد: شعبه پارسه و سنا در یاسوج در گلستان 2 و در طبقه پنجم ساختمان راک واقع شده که داوطلبان گرامی می توانند از طریق مراجعه حضوری از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 20 هر روز و یا تماس با تلفن های 07433236436 و یا همراه 09107894823 نسبت به مشاوره رایگان و بهره مندی از خدمات ویژه موسسه تماس بگیرند.

SONY DSC

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=164398
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسین گفت:

    دکتر قرایتی واقعا ادم بزرگ و استاد با تجربه ای هستند …خدا حفظشون کنه …

دیدگاه شما