شنبه 11 مهر 1394 - 1:34

نتانیاهو کدام کتاب رهبری را درسازمان ملل نشان داد/پاسخ داغ مجری ایرانی به طرفدار سعودی/بلیت‌فروشی برای مراسم تشییع کاپیتان پرسپولیس/ادعای جدید درباره علت فاجعه منا/کنایه احمدی‌نژاد به مدعیان ولایتمداری!

نتانیاهو کدام کتاب را درسازمان ملل نشان داد 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که طی سال های گذشته در سخنرانی های خود در مجمع عمومی سازمان ملل نقشه و کاریکاتور ساختگی این رژیم را به نمایش در آورده است، اینبار در حالیکه کتابی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در باره فلسطین را در دست داشت به فرمایشات ایشان در باره رژیم صهیونیستی اشاره داشت.به گزارش خبرگزاری میزان ، بنیامین نتانیاهو روز گذشته در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی و در اظهاراتی جنگ طلبانه به برجام حمله کرد.وی که در کارنامه خود حرکات نمایشی زیادی دارد، این بار کتابی از مقام معظم رهبری را نشان داد و گفت که رهبری جمهوری اسلامی ایران گفته است که اسراییل تا 25 سال دیگر وجود نخواهد داشت.بنیامین نتانیاهو روز گذشته در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی و در اظهاراتی جنگ طلبانه به برجام حمله کرد. او که در کارنامه سابقه حرکات نمایشی زیادی دارد، این بار کتابی از مقام معظم رهبری را نشان داد و گفت که رهبری جمهوری اسلامی ایران گفته است که اسراییل تا بیست و پنج سال دیگر وجود نخواهد داشت.او ادعا کرد این سخنان رهبری تهدیدی علیه زندگی و امنیت شش میلیون یهودی ساکن اسراییل است و از نمایندگان کشورهای حاضر در مجمع خواست تا در مقابل این گونه مواضع ایران سکوت نکنند! او پس از بیان این حرف برای رساندن منظور خود بیش از ۴۰ ثانیه سکوت کرد!
پاسخ داغ مجری ایرانی به طرفدار سعودی
پاسخ دندان شکن مجری ایرانی به توهین استراتژیست عرب به ایران، وی را میخکوب کرد.
به گزارش خبرگزاری میزان، “محمد پیشگر” مجری شبکه العالم در یک برنامه زنده تلویزیونی از “فهد الشلیمی” استراتژیست کویتی طرفدار سعودی ها، پرسید: چرا عربستان، فیلم اصلی دوربین های کنترل و نظارت که از فاجعه منا ضبط شده است را منتشر نمی کند.”الشلیمی” به جای پاسخ به سوال مجری شبکه العالم، سعی کرد با فرافکنی، از پاسخ به سوال مجری شانه خالی کند، گفت: در این زمینه فیلم هایی (توسط مردم) گرفته شده و بر روی واتس آپ منتشر شده است، البته در صورتی که شما در ایران واتس آپ و تویتتر داشته باشید!مجری شبکه العالم با فراستی مثال زدنی گفت: نه تنها واتس آپ، بلکه تکنولوژی هسته ای هم داریم.استراتژیست عرب، که در مقابل این پاسخ دندان شکن درمانده شده بود، به ناچار و به تکرار گفت: بله خوب هست…! خوب هست…
بلیت‌فروشی برای مراسم تشییع کاپیتان پرسپولیس
رئیس سازمان لیگ گفت: بلیت‌فروشی برای مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی اگر صحت داشته باشد کار خوبی نبوده است.به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی تاج در حاشیه مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی در خصوص اینکه برای ورود هواداران به ورزشگاه بلیت‌فروشی صورت گرفته است، اظهار داشت: وقتی این خبر را شنیدم، واقعاً ناراحت شدم. اگر این مسئله صحت داشته باشد مسلماً موضوع را پیگیری خواهم کرد.
وهابی ها کاپیتان پرسپولیس را تکفیر کردند
به گزارش اویس، دیروز بود که خبر درگذشت ناگهانی هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس جامعه ورزشی و علاقه مندان فوتبال را شوکه کرد. اما وهابی ها این خبر را به روش خود در رسانه های خویش نقل کرده اند. یکی از رسانه های وابسته به آل سعود در خبر خویش اعلام کرد هادی نوروزی بازیکنی که باعث شد احمد الفریدی بازیکن تیم فوتبال النصر عربستان در دیدار پرسپولیس و النصر رباط صلیبی پاره کند از دنیا رفت.همین یادداشت سعودی ها کافی بود تا گروهی از وهابی ها با منتشر کردن کامنت هایی حقد خویش را نسبت به شیعیان نشان دهند و اعلام کند او به دلیل پرستش امام حسین!! وارد جهنم می شود.ناگفته نماند که این رسانه قبلا نیز یکی از علمای بزرگ اهل سنت منطقه زین العابدین الجفری را به دلیل مدح خواهی برای امام حسین(ع) مشرک معرفی کرده بودند
ادعای جدید درباره هدف فاجعه حج
حجت الاسلام حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عصر پنج‌شنبه در مراسم گرامیداشت عید غدیرخم گفته: حادثه منا یک اتفاق نبود بلکه سناریویی بود که آل سعود به کارگردانی استکبار جهانی در آن نقش ایفا کرد. آل سعود این حادثه را طراحی کرد تا بتواند در تحقق اهداف استکبار جهانی که راه اندازی جنگ نیابتی در منطقه است، کمک کرده باشد و دیگر این‌که می خواستند حساسیت جهان اسلام را بسنجند که متاسفانه به غیر از ایران، کشورهای جهان اسلام منفعلانه عمل کردند.
اولین اهداف حملات هوایی روسیه در سوریه
وزارت دفاع روسیه می‌گوید هواپیماهای جنگی این کشور مراکز فرماندهی و ارودگاه‌های آموزشی نیروهای گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) را در سوریه هدف قرار داده‌اند. به نوشته بی‌بی‌سی، به گفته یکی از سخنگویان وزارت دفاع روسیه این حملات که دیشب انجام گرفته، زیرساخت‌های داعش در این مناطق برای “آماده‌سازی تروریست‌ها” را کاملا منهدم کرده است.
در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده که هواپیماهای جنگی این کشور ۱۸ سورتی پرواز در سوریه انجام داده و ۱۲ هدف را بمباران کرده‌اند، از جمله یک پست فرماندهی و یک مرکز مخابراتی در استان حلب، یک اردوگاه منطقه‌ای در ادلب و یک پست فرماندهی در استان حما کاملا منهدم شده‌اند.
صدور مجوز پمپ بنزین‌های شل و توتال
به نوشته خبرگزاری مهر، اخیرا مجوزی به منظور احداث ۱۰۰ جایگاه جدید سوخت برای هر یک از شرکت‌های توتال فرانسه و شل انگلیس در تهران و سایر نقاط کشور صادر شده است. بیژن حاج محمدرضا رئیس انجمن جایگاهداران سوخت کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور مجوزهایی برای ساخت جایگاه های جدید سوخت در کشور، گفته: اخیرا مجوزی به منظور احداث ۱۰۰ جایگاه جدید سوخت برای هر یک از شرکت‌های توتال فرانسه و شل انگلیس در تهران و سایر نقاط کشور صادر شده است.
رئیس انجمن جایگاهداران سوخت کشور با اعلام اینکه هدف از واگذاری مجوز ساخت جایگاه جدید توط شرکت‌های بزرگ نفتی جهان همچون شل و توتال در ایران ایجاد برند در صنعت عرضه و توزیع فرآورده‌های نفتی در کشور است، تصریح کرد: علاوه بر این، در نشستی که با حضور مدیران ارشد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار شده، طرحی به منظور اجاره و یا فروش جایگاه‌های سوخت به پالایشگاه‌های نفت مطرح شده است.
آزادی 29 میلیارد دلار از اموال ایران تا 3 ماه دیگر
غلام‌علی کامیاب، معاون ارزی بانک مرکزی، روز جمعه در حاشیه یک کنفرانس سرمایه‌گذاری به بلومبرگ گفته که ۲۹ میلیارد دلار از پول‌های بلوکه‌شده ایران تا ماه ژانویه سال ۲۰۱۶ (دی و بهمن ۹۴) آزاد خواهند شد.کامیاب گفته که جمع مبلغ نگه‌داری شده در کشورهای مختلف، ۲۹ میلیارد دلار است که ۲۳ میلیارد دلار آن متعلق به بانک مرکزی و شش میلیارد دلار متعلق به دولت است.
آیت‌الله سبحانی خواستار برکناری معاون روحانی شد
آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید در دیدار پرویز فتاح رییس کمیته امداد و هیأت امنای این نهاد با انتقاد صریح از اظهارات اخیر شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان رییس جمهور به این سخنان واکنش نشان داد و ابراز داشته: اخیرا در روزنامه ها می نویسند که این افراد در صددهستند که این قانون را بگذرانند که زنان بتوانند بدون اذن شوهر مسافرت کنند.این مرجع تقلید ادامه داد: آیا ایشان فقیه یا حقوقدان است، کشور ایران کشوری اسلامی بوده و همه فقهای اسلام اعم از شیعه و سنی معتقد هستند که زن بدون اذن شوهر نمی تواند مسافرت کند؛ حتی اهل سنت نسبت به این مسأله سختگیر هستند و می گویند که محرمی بایدهمراه زن باشد. چرا ایشان چنین مسأله ای را مطرح می کند، گاهی می گویند که لباس زن باید تا کمر او باشد؛ این مسائل و این سخنان در شأن جمهوری اسلامی نیست، انتخاب این فرد برای این کار صحیح نیست، فردی باید انتخاب شود که فکر اسلامی داشته باشد.استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: بی دین ها به این مسأله راضی نمی شود و این گونه مسائل مقدمه ای برای موضوعات دیگر است، باید شخصیت و فکرها اسلامی باشد؛ این پیام را به گوش این خانم برسانید که اگر چنین چیزی را تکرار کرد ما هم تریبون داریم و در مسجد اعظم درس می گوییم که صدها نفر در آن حضور دارند و ما نیز یک روز در این باره سخن می گوییم. آنچنان نیست که بنده این مسأله را رها کنم نه تنها من بلکه دیگر آقایان نیز در این باره سخن می گویند.
کنایه احمدی‌نژاد به مدعیان ولایتمداری
محمود احمدی‌نژاد در بخشی از سخنرانی خود در بیرجند گفته: این سنت تاریخ است که همواره ملأ و همه مترفین و سلطه گران و فرعونیان، پیامبران و یاران حقیقی آنان را منحرف و خارج از دین آباء و اجدادی معرفی می کردند. به مردم می گفتند که اینان میخواهند شما را از دین آباء و اجدادی منحرف نمایند. هتک حرمت و زدن اتهام و توهین و افتراء را حق خود دانسته و با تکرار بهتان تلاش می کردند ذهنیت جامعه را نسبت به پیامبران و ائمه و پیروان آنان مخدوش نمایند. بیشترین خباثت ها و طراحی های تبلیغی و جنگ روانی و سخت گیریهای تاریخی علیه امامان و یاران و پیروان آنان اعمال شده است.
نگرانی علم‌الهدی از انحراف توده مردم در انتخابات
آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در نماز جمعه مشهد با اشاره انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفته: خطر توده در جریان انتخابات است. در دروازه‌ی مردم‌سالاری کشور است. جریان‌ها از دروازه مردم‌سالاری که مظهر انتخابات است، وارد می‌شوند و از اینجا مردم را جابه‌جا می‌کنند، توده را جابه‌جا می‌کنند و همین توده را در مقابل خدا، در مقابل قرآن، در مقابل پیامبر(ص) و در مقابل ولایت وامی‌دارند که یا بجنگد یا بی‌تفاوت بایستد. ما برای یک گروه، جریان و جناح خاصی حرف نمی‌زنیم. به ‌طور مطلق از هر جناح، جریان و گروه، اگر بنا شد عنصری بیاید در عرصه که با ولایت و رهبری زاویه داشته باشد و بتواند توده را این‌طرف و آن‌طرف کند، این خطر بزرگ سقیفه بنی‌ساعده برای ما هم پیش می‌آید.
مجادله عراقچی با وزیرخارجه عربستان
سیدعباس عراقچی معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه در نشست وزیران امور خارجه عضو سازمان همکاری های اسلامی در نیویورک گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال سیاسی کردن فاجعه منا نیست بلکه مسئولیت پذیری و شفافیت کامل در مورد این فاجعه را خواستار است.سید عباس عراقچی معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه که ریاست هیات ایرانی در این نشست را به عهده داشت در واکنش به سخنان وزیر خارجه عربستان که در این جلسه از سیاسی شدن حادثه مکه انتقاد کرده بود؛ ضمن ابراز تسلیت به جهان اسلام خطاب به وزیر امور خارجه عربستان گفت که در این حادثه تاسف آور جان هزاران نفر از حجاج از دست رفته است که 465 نفر از آنها ایرانی بوده اند. پس از گذشت 8 روز از این حادثه نزدیک به 200 نفر از حجاج ایرانی همچنان مفقود هستند و اطلاعاتی در مورد سرنوشت آنها در اختیار خانواده های آنها قرار نگرفته است، متاسفانه احتمال می رود همگی کشته شده باشند. جمهوری اسلامی ایران به دنبال سیاسی کردن این حادثه نبوده بلکه خواستار مسئولیت پذیری و شفافیت کامل در مورد این حادثه است و اینکه عربستان با قبول مسئولیت خود و عمل به تبعات این مسئولیت، اقدامات لازم را برای جلوگیری از چنین حوادثی در آینده اتخاد کند.
کشف چهار‌ و‌ نیم تن کله و پاچه فاسد در یک منزل مسکونی!
دادستان شاهرود از کشف چهار و نیم تن کله و پاچه و دل و جگر فاسد در یک منزل مسکونی در شاهرود خبر داد. «حسین رجبی» در گفت و گو با خبرگزاری میزان از کشف 137 کیلو و 190 گرم تریاک و 9 کیلو 840 گرم شیره تریاک در تاریخ 94.6.27 خبر داد. رجبی در ادامه از بازداشت 9 نفر در رابطه با کشف این مواد مخدر که قصد انتقال این حجم تریاک، از مسیر یزد به شاهرود را داشتند خبر داد و گفت: این پرونده در حال تحقیقات مقدماتی است. وی در ادامه از کشف چهار و نیم تن کله و پاچه و دل و جگر فاسد در یک منزل مسکونی در شاهرود خبر داد وگفت: دادستانی استاد شاهرود با دریافت گزارشی در خصوص ایجاد سرد خانه شخصی؛ در منزل فردی در شاهرود وخریداری مقادیر زیادی کله و پاچه و دل و جگر از کلیه قصابیهای شهر، توسط این شخص و نگهداری آنها در زیرزمین منزل مسکونی، در جریان این امر قرار گرفت.
ارائه متن دفاعیه جهانگیری در برابر شکایت احمدی نژاد
وکیل معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد: لایحه دفاعیه اسحاق جهانگیری در مهلت قانونی مقرر به مرجع قضایی ارائه گردیده است. مهدی مظاهری وکیل اسحاق جهانگیری درگفتگو با خبرنگارخبرگزاری جمهوری اسلامی و در پاسخ به اظهارات اخیر وکیل محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق مبنی برعدم ارسال لایحه دفاعیه به دادگاه درباب شکایت وی ازمعاون اول رئیس جمهور اعلام کرد:لایحه دفاعیه آقای اسحاق جهانگیری به عنوان شخص حقیقی در مهلت قانونی مقرر و در تاریخ 3/6/1394 یعنی بیش از یک ماه قبل به مرجع قضایی ذی صلاح ارائه شده است. وی اضافه کرد:این لایحه با توجه به متن شکوائیه و موارد مطروحه در آن که دوازده موضوع را شامل می شود از جایگاه شخص حقیقی تهیه و ارسال گردیده است.
ادعای ورود نیروهای ایران به سوریه تکذیب شد
یک مقام سیاسی ادعای یکی از رسانه های غربی در مورد ورود نیروهای ایرانی برای عملیات زمینی به سوریه را تکذیب کرد.روزنامه الشرق الاوسط ادعا کرد صدها نیروی ایرانی برای عملیات زمینی وارد خاک سوریه شده اند.یک مقام سیاسی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این ادعا را کذب محض خواند.
پس ازهشت سال کسی سخنرانی رئیس جمهور ایران را ترک نکرد
 ایسنا نوشت:یک عضو فراسکیون اصولگرایان رهروان ولایت با تشکر از رئیس جمهور، گفت: بالاخره پس از هشت سال رئیس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و اعضای مجمع جلسه را ترک نکردند و پروپاقرص سخنان ایشان را گوش کردند. یک عضو فراسکیون اصولگرایان رهروان ولایت با تشکر از رئیس جمهور، گفت: بنده این مسأله را به فال نیک می‌گیرم. غلامعلی جعفرزاده گفت: در حالی که برخی معتقدند در برابر عربستان باید با شدت بیشتری موضع‌گیری می‌شد رئیس جمهور با اقتدار و عقلانیت از مواضع جمهوری اسلامی ایران در محکومیت فاجعه منا دفاع کرد. تندروها از این مسأله غافل بودند که بیش از 60 هزار زائر ایرانی در اسارت دولت عربستان قرار دارند بنابراین نمی‌شود در چنین وضعیتی به دولت عربستان اعلام جنگ کرد.وی تأکید کرد: سخنرانی رئیس جمهور پس از دوران هاله نور بسیار عقلایی و باتدبیر بیان شد. نماینده مردم رشت تشکیل شورای بین‌المللی برای بررسی فاجعه منا را با توجه به نفوذ و جایگاه ایران در منطقه قابل تحقق دانست.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=164357
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما