پنجشنبه 9 مهر 1394 - 17:11

زمان احتمالی بازگشت پیکر جان باختگان

قائم مقام وزیر بهداشت از آمار 464 نفری به عنوان آمار قطعی جان باختگان فاجعه منا خبر داد و افزود: امیدواریم اولین گروه پیکر جان باختگان این فاجعه امشب وارد کشورمان شود.

محمدهادی ایازی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: تا جایی که اطلاع دارم تعداد جانباختگان به صورت قطعی 464 نفر اعلام شده است و شب گذشته با تماسی که با همکارانم در جده، مکه و تهران داشتم امیدواریم امشب اولین گروه پیکر جان باختگان به کشورمان انتقال پیدا کند.

وی افزود: همه مسئولین دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت کشور، استانداری تهران، شهرداری تهران و وزارت بهداشت و درمان در حال طراحی ساز و کاری هستند که پس از انتقال پیکر جان باختگان در کمترین زمان ممکن پیکرها برای تدفین در اختیار خانواده‌ها قرار گیرد.

ایازی در پاسخ به سوالی مبنی بر پیش بینی زمان انتقال کامل پیکر جان باختگان به کشور گفت: افرادی که شناسایی شده‌اند در مرحله اول به کشور منتقل می‌شوند و پیکرهایی که شناسایی نشده‌اند برابر توافقی که انجام شده به طور کلی ایرانی‌ها شناسایی و پیکرشان به کشور منتقل می شود و کار شناسایی به وسیله انگشت نگاری یا DNA در ایران انجام می‌شود. امیدواریم این مرحله نیز هرچه زودتر انجام شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=164226
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما