پنجشنبه 9 مهر 1394 - 16:46

حاشیه ای در سفر زیلایی که باعث ناراحتی آیت الله ملک حسینی شد/ رسوایی پیمانکار جنجالی و سو استفاده های انتخاباتی

در روستای موشمی مجری برنامه دست به افشاگری زد و گفت پیمانکاری که در این منطقه 7 کیلومتر جاده را می خواهد آسفالت کند مردم را جمع کرد و گفت این جاده آسفالت نمی شود مگر اینکه قسم بخورید هرجا گفتم رای بدهید تا ظرف 20 روز آن را آسفالت کنم!

گروه اجتماعی – روز گذشته (چهارشنبه) آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه هیئتی از مسئولان استانی و شهرستانی از منطقه محروم زیلایی در دورترین نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد هم مرز با استان چهارمحال و بختیاری بازدید کرد.

13940709000089_PhotoL

به گزارش «بویر نیوز»، در این سفر که معاون عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان بویراحمد و تنی چند از مدیران کل و رؤسای سازمان‌ها نماینده ولی‌فقیه در استان را همراهی می‌کردند مردم مناطق مختلف زیلایی با شنیدن حضور نماینده ولی‌فقیه در استان خود را به وی رسانده و مشکلات را بیان کردند.

13940709000052_PhotoL

مردم زیلایی در این دیدار خواسته‌های خود را برخورداری از آب پایدار، راه مناسب، خطوط تلفن همراه و گازرسانی به روستاها برشمردند.

این سفر خیر و برکت زیادی برای مردم این منطقه در بر خواهد شد و پیگیری برای تسریع در روند پروژه های در دست اجرا یکی از مهمترین دستاوردهای این سفر بود که اهالی نیز این موضوع را تاکید کردند.

13940709000054_PhotoL

یکی از نکات مهم این سفر تکدر خاطر حضرت آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه از سو استفاده های انتخاباتی و بازی با احساسات مردم بود.

این استاد برجسته حوزه‌های علمیه در ادامه با اشاره به موضوع انتخابات و حضور مردم در انتخابات هم گفت: مردم شعور دارند و به هر کس که بخواهند رأی خواهند داد.

وی با انتقاد شدید از کسانی که به اسم رأی با احساسات مردم بازی می‌کنند، افزود: مردم اعم از دختران و پسران تحصیل کرده به پای صندوق‌های رأی می‌روند و اجازه نمی‌دهند کسی با احساسات آن‌ها بازی کند.

رسوایی پیمانکار جنجالی و رسانه هایی که کاسه های داغتر از آش شدند!

به گزارش «بویر نیوز»، در روستای موشمی مجری برنامه دست به افشاگری زد و گفت پیمانکاری که در این منطقه 7 کیلومتر جاده را می خواهد آسفالت کند مردم را جمع کرد و گفت این جاده آسفالت نمی شود مگر اینکه قسم بخورید هرجا گفتم رای بدهید تا ظرف 20 روز آن را آسفالت کنم!

پس از سخنان امیری مجری برنامه که در حضور آیت الله ملک حسینی و مسئولان انجام شد، مردم نیز با صدای بلند سخنان وی را تائید کردند که پیمانکار مورد خطاب مجبور به ترک محل شد.

این تمام ماجرا نبود و در روستای بردپهن، پیمانکار مورد حمله واقع شده به نزد مسئولان رفت و با صدای بلند فریاد عدالتخواهی و عدم تبعیض سر داد که این موضوع باعث ناراحتی و واکنش نماینده ولی فقیه شد.

در همین حال نیک اقبالی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و یاری پور فرماندار شهرستان بویراحمد با ارائه آمار از تحوه توزیع اعتبارات در شهرستان بویراحمد از توجه ویژه دولت به منطقه زیلایی و سهم بالای این منطقه در اعتبارات سخن گفتند.

گفتنی است؛ هفته گذشته پیمانکار یاد شده در گفت و گو با یکی از رسانه ها به تبعیض در نحوه توزیع اعتبارات ماده 180 سخن گفته بود و بشدت از فرماندار انتقاد کرده بود، اما پس از سه روز مدیرکل راه و شهرسازی در سخنانی به پروژه های راهسازی در زیلایی و پیشرفت آنان اشاره کرده بود که گویا سخنان فدایی با مزاج رسانه حامی پیمانکار جنجالی خوش نیامده بود و بشدت فدایی را مورد نقد و اتهام به سیاسی کاری قرار دارد.

در همین حال یک فعال رسانه ای از ارتباط این پیمانکار با برخی رسانه ها خبر داد و افشا کرد که در سفری که هفته قبل تعدادی از خبرنگاران به زیلایی داشته اند، برخی از خبرنگاران قول داده اند خبرها را به سمتی هدایت کنند که حق با پیمانکار است و وی هم حمایت رسانه ای را جبران خواهد کرد که با افشاگری امیری از اهداف انتخاباتی این پیمانکار و تائید اهالی، بنظر می رسد این سناریو با شکست مواجه شد.

قابل ذکر است؛ کاندیدای مورد نظر این پیمانکار از افرادیست که از وی به عناوین ارزشی و ولایت مدار یاد می شود و گویا متاسفانه چنین افرادی با نزدیکی به افراد هم چهره کاندیداها را خراب می کنند و هم زمینه بی اعتمادی مردم به سایر افراد ارزشی فراهم می نمایند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=164180
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. واقع بین گفت:

    باز هم انتخابات و بازهم سیاه نمایی های طرفداران هدایت خواه شروع شد تا با ترس و رعب از مردم امتیاز بگیرند . اما بدانید که مردم دیگر هیچ وقت به گذشته سیاه بویراحمد و دنا باز نخواهند گشت.

  2. ناشناس گفت:

    تا بوده همین بوده. این گرگ سالهاست که با گله اشناست. جاده زیلایی همیشه ابزاری برای رای اوری همه نماینده ها بود. شایعه ی دیگر این است که پایان اسفالت جاده را بگذارند برا اسفند ماه تا برخی کاندیدها استفاده ابزاری کنند

  3. ناشناس گفت:

    جان خم نماینده کنونی بیش از 400 رای در زیلایی ندارد البته به قول لیدرهاش اگه سیدباقرنیاد که اگه بیاد این 400 تا هم از ان سیدباقراست. میگی نه اسفند نزدیکه

  4. ناشناس گفت:

    من میگم پیمانکار درست میگه. اغاجان پول بش بدین تا کار رو تموم کنه. شما پول نمیدین انتظار دارید چیکار کنه

  5. پسران بویر احمدسفلی گفت:

    ما مردم بویر احمد سفلی دگر از حق خود دفاع خواهیم کرد و با این حرف ها فریب نخواهیم خورد ودر انتخابات فرد اصلح که امدنش به گوش میرسد انتخاب خواهم کرد نه ادم های که با ارای ما بالا رفتن و بزرگ ترین بی احترامی ها را به ما کردن

  6. هم استانی گفت:

    بنازم پیمانکار محترم را که هم از  نماینده کنونی حق سکوت گرفت وهم از نکاندید مورد نظرخود حمایت میکند درود بر آقای س.آ 

  7. نژندي گفت:

    مردم اذ عملكرد خوب اب و فاضلاب روستايي. در ابرساني به منطقه زيلايي تقدير و تشكر كردند

  8. ناشناس گفت:

    پیمانکار هم دنبال سود و منفعتشه و میخوتد با نام مردم زیلایی به اهدافش برسد

دیدگاه شما