سه شنبه 7 مهر 1394 - 4:43

راه‌اندازی نمایشگاه نقاشی روی شیشه در یاسوج

مسئول مرکز اطلاع‌رسانی ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی نمایشگاه نقاشی روی شیشه در یاسوج خبر داد.

به گزارش بویر نیوز، سید مجید بایگانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت از هنرمندان را در زمینه‌های مختلف انجام می‌دهد، اظهار کرد: یکی از راه‌های حمایت از جامعه هنرمندان این است که بتوان در محیطی امن و آرام همه توانمندی‌های آن‌ها را در معرض دید عموم قرار داد.

این مسئول در فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارشاد اسلامی با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف هنری در استان و در شهرستان‌های مختلف این آثار هنرمندان هم استانی را به نمایش می‌گذارد تا ذره‌ای از تلاش‌ها و فعالیت‌های آن‌ها در معرض دید عموم قرار گرفته و هنرمندان بتوانند فعالیت‌های مبتکرانه خود را به جامعه نشان دهند.

وی عنوان کرد: رویکرد مسئولان ارشاد در استان حمایت مادی و معنوی از هنرمندان است که یکی از آن‌ها در برپایی همین نمایشگاه‌ها متجلی می‌شود.

این مسئول در فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به برخی ابتکارات هنرمندان هم استانی اشاره کرد و گفت: کارهایی نو و بدیع توسط هنرمندان صورت می‌گیرد که وظیفه داریم در قالب نمایشگاه‌ها آنها را به جامعه معرفی کنیم که اهداف زیادی با برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها محقق می‌شود.

بایگانی افزود: نمایشگاه نقاشی روی شیشه در نگارخانه باران اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

وی توضیح داد: در این نمایشگاه آثار خانم محبوبه بخشی که تحصیل‌کرده رشته نقاشی از شیراز است به نمایش و فروش گذاشته می‌شود.

این مسئول در فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از 7 تا 11 مهرماه در نگارخانه باران پذیرای علاقمندان خواهد بود.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=163885
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هم ولایتی گفت:

    باسلام خدمتت همه هنرمندان استان اگه شماها راست میگید به فکر هنرمندا هستید اول اون زمین های که درسال 82 خریداری شدند تکلیفشونو مشخص کنید آخه ما چه گناهی کردیم که این بلاها باید سرمون بیاد چراکسی کمکمون نمی کنه از مدیرکل محترم ارشاد تقاضا مندیم به ما هنرمندان که دراین چندسال مورد ظلم قرار گرفتیم خواهشا ازمون دفاع کنید چون این زمین ها به اسم ارشاد وهنرمندان در آن زمان خریداری شدند لطفا توججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججه کنید ..

دیدگاه شما