شنبه 4 مهر 1394 - 1:14

تساوی پرگل استقلال و راه‌آهن در یک بازی پر اتفاق

دیدار دو تیم استقلال و راه آهن از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

نیمه نخست:

در نیمه نخست این دیدار راه آهن با برنامه تر نشان داد و تلاش داشت بیشتر با ارسال توپ پشت مدافعان استقلال صاحب فرصت شود که در این راه موفق هم بود و در سوی مقابل استقلالی ها بیشتر به بازی‌سازی کرار و ابراهیمی چشم داشتند که با توجه به تراکم بازیکنان راه آهن در میانه میدان، چندان در این راه موفق نبودند.

اولین فرصت بازی را استقلال در دقیقه ششم بدست آورد که ضربه شهباززاده به سمت دروازه راه آهن با اختلاف راهی اوت شد. در ادامه و در دقیقه 10 فرار مهرداد محمدی پشت مدافعان استقلال، او را صاحب موقعیت تک به تک با رحمتی کرد که رحمتی ضربه او را با پا به کرنر فرستاد.

در دقیقه 13 این دیدار، بهادر عبدی اولین گل بازی را برای راه آهن به ثمر رساند. پاس خوب مهرداد محمدی به او با ضربه دقیق عبدی همراه شد تا راه آهن به گل نخست برسد.

در دقیقه 19 این دیدار حرکت انفرادی کرار باعث شد تا فرصت شوت زنی مناسبی در داخل محوطه جریمه راه آهن بدست آورد اما شوت او را ننزیچ در آغوش گرفت.

تنها دو دقیقه بعد از این حنیف عمران زاده بعد از جا ماندن از سوی مهرداد محمدی مجبور شد روی او خطای پنالتی کند و این توپ را سباستین استر ندوال در دقیقه 22 به گل دوم راه آهن تبدیل کرد.

در دقیقه 29 این دیدار راه آهنی ها باز هم فرصت گلزنی به دست آوردند و ارسال یک توپ از جناح راست استقلال با ضربه سر مهرداد محمدی همراه شد اما توپ او به تیر افقی دروازه برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

در ادامه این دیدار و در دقیقه 34 شوت دیدنی منوچهری از پشت محوطه جریمه استقلال را رحمتی با واکنشی مناسب به کرنر فرستاد.

در دقیقه 36 این دیدار روی خطای ننزیچ بر روی شهباززاده، یک ضربه پنالتی اعلام شد که این توپ را ابراهیمی برای استقلال به گل رساند. پس از گل دوم استقلال، شاگردان مظلومی بر بازی سوار شدند و چند فرصت گلزنی را بدست آوردند اما این درگیری ننزیچ و میثم مجیدی بود که سرنوشت نیمه نخست را رقم زد. ضربه آرنج دروازه‌بان راه آهن به سینه مدافع استقلال کارت قرمز مستقیم داور را برای او به همراه داشت و زرگر داور مسابقه دومین پنالتی را هم برای استقلال گرفت تا امید ابراهیمی این بار در زاویه مخالف توپ را به گل مساوی تبدیل کند.

نیمه دوم:

در نیمه دوم این دیدار با توجه به 10 نفره بودن راه آهن این تیم بیشتر در کار دفاع بود و توپ و میدان را به استقلال داده بود و بیشتر چشم به ضد حملات داشت.

استقلالی ها در همان آغاز نیمه دوم و در دقیقه 46 فرصت داشتند تا نتیجه بازی را به سود خود کنند. ارسال حیدری برای شهباززاده با ضربه سر این بازیکن همراه شد ولی رمضانیان دروازه بان راه آهن با یک دست توپ را به کرنر فرستاد. در ادامه نیمه دوم باز هم استقلالی ها بر بازی سوار بودند اما دفاع چند لایه راه آهن مانع از گلزنی آبی ها شد.

در دقیقه 53 این دیدار، راه آهن روی یک ضد حمله صاحب موقعیت شد و فرشاد فرجی در زاویه نسبتا بسته با یک شوت موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند اما برتری راه آهنی ها دوامی نداشت و تنها یک دقیقه بعد بود که برهانی در شلوغی مقابل دروازه راه آهن موفق شد دروازه این تیم را باز کند و حساب کار سه بر سه شد.

در ادامه این دیدار بازی بازهم به روال قبلی خود برگشت و استقلالی ها بر بازی سوار شدند تا اینکه در دقیقه 68 مهرداد محمدی در یک ضد حمله در مصافی تک به تک با رحمتی قرار گرفت که توپ او با اختلافی ناچیز راهی اوت شد.

در دقیقه 71 این دیدار روی حرکت خوب کرار استقلال صاحب موقعیت خوبی شد که شوت جابر انصاری را رمضانیان راهی کرنر کرد. این بازیکن در دقیقه 82 بار دیگر صاحب موقعیت شد اما شوت او را بازهم رمضانیان به کرنر فرستاد.

در اواخر این دیدار راه آهنی ها در ضد حمله خطرناک نشان دادند اما موفق به گلزنی نشدند و در سوی مقابل هم استقلالی ها از فرصت هایشان با ارائه یک بازی احساسی سودی نبردند تا این دیدار پرحاشیه با تساوی سه بر سه به پایان برسد.

استقلال: مهدی رحمتی، میثم مجیدی، میلاد فخرالدینی، امین حاج محمدی، حنیف عمران‌زاده، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، کرار جاسم (پروپئیچ 77)، خسرو حیدری، آرش برهانی (جابر انصاری 61) و سجاد شهباززاده.

راه آهن: ایگور ننزیچ (اخراج)، ابراهیم کریمی، محسن ایران‌نژاد، فرشاد فرجی، بهادر عبدی (سید حسین کریمی 64)، سیامک کوهنورد، سباستین استر ندوال (محمدعلی رمضانیان 45)، میلاد محمدی، مهرداد محمدی، حمیدرضا دیوسالار و امین منوچهری(کاظم برجلو83)./ایسنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=163505
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما