پنجشنبه 2 مهر 1394 - 14:20

چند راهکار برای افزایش سرعت iOS 9

برای اینکه سرعت کارکرد دستگاه با iOS 9 را افزایش دهید سه راهکار ساده وجود دارد. اولین راه، غیر فعال کردن شفافیت و انیمیشن های حرکتی است.

اپل در کمال خوشحالی اعلام کرد در بین روزهای 16 تا 19 سپتامبر (25 تا 28 شهریور ماه) بیش از 50 درصد از دستگاه های اپلی این کمپانی به iOS 9 بروزرسانی شده اند و به این ترتیب رکورد سریع ترین بروزرسانی برای سیستم عامل iOS حالا در اختیار نسخه نهم از این سیستم عامل است. به گفته فیل شیلر سرعت دانلود iOS 9 سریعتر از تمام نرم افزارهای تاریخ اپل بوده است.

چند راهکار برای افزایش سرعت iOS 9

اما از این داستان های شیرین گذشته، بسیاری از کاربرانی که به نسخه جدید بروزرسانی کرده اند از آن ناراضی بوده اند. قبلا هم گفته شده بود که در آزمایش انجام شده روی دستگاه های مختلف آیفون، سیستم عامل iOS 9 اندکی کند تر از iOS 8.4.1 است. اگر شما هم به iOS 9 بروز رسانی کرده اید و دستگاهتان با کندی و لگ های گاه و بیگاه مواجه شده در ادامه با ما همراه باشید تا چند راهکار برای افزایش سرعت این سیستم عامل در اختیارتان قرار دهیم.

برای اینکه سرعت کارکرد دستگاه با iOS 9 را افزایش دهید سه راهکار ساده وجود دارد. اولین راه، غیر فعال کردن شفافیت و انیمیشن های حرکتی است. برای این کار باید به منوی Settings رفته و سپس به مسیر General و بعد Accessibility بروید. در این قسمت، Increase Contrast را پیدا کنید و روی Reduce Transparency تپ کنید. همچنین در قسمت Accessibility می توانید بخش Reduce Motion را نیز پیدا کنید و بعد آن را هم فعال نمایید. کار دیگری که می توانید انجام دهید، غیر فعال کردن رفرش نرم افزارهای پس زمینه است. برای این کار هم باید به مسیر Settings و سپس General رفته و بعد Background App Refresh را پیدا کنید. در نهایت باید این گزینه را خاموش کنید. آخرین راهکار در دسترس هم غیر فعال کردن پیشنهادات سیری است. برای این کار به مسیر General، سپس Spotlight Suggestions رفته و در نهایت گزینه Siri Suggestions را خاموش کنید. البته این مورد آخر جزو جدیدترین ویژگی های اضافه شده به iOS 9 است و شاید خیلی از کاربران بخواهند آن را فعال نگه دارند. در هر صورت خاموش کردن پیشنهادات سیری یکی از راه های افزایش سرعت سیستم عامل خواهد بود.

البته یک گزینه دیگر هم وجود دارد که اگر هیچ کدام از موارد بالا پاسخگو نبود می توانید از آن استفاده کنید. این راه بازگشت مجدد به iOS 8.4.1 است که البته درد سر های خودش را هم دارد. اما می توانید پس از این کار از نسخه سریعتری از iOS استفادع کنید و منتظر عرضه بروزرسانی های بعدی اپل برای داشتن یک سیستم عامل پایدارتر و بدون مشکلات قبلی باشید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=163345
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما