چهارشنبه 25 شهریور 1394 - 17:09

سرباز جدید مورد علاقه کی روش+عکس

مربیان تیم ملی که دوشنبه به تمرین تراکتورسازی رفته بودند، پیگیر وضعیت سروش رفیعی بودند؛ بازیکنی که کارلوس کروش علاقه زیادی به سبک بازی اش دارد.
سرباز جدید مورد علاقه کی روش+عکس

به گزارش بویرنیوز، رفیعی از جمله بازیکنانی است که در کنار چهره هایی چون بختیار رحمانی، آرش افشین، حسین ماهینی و… از تیم ملی دورمانده است. قصه سروش با دیگران بازیکنان از همان روز اول متفاوت بود. او از همان روزهای نخستین گفت تخلفی نکرده چراکه در سال ۸۹ به خاطر کفالت پدرش که مدارک آن هم موجود است، کارت معافیت خود را گرفت.


سروش رفیعی ۵ سال در فجرسپاسی بود و حال سوالی که پیش می آید این است؛ چطور در آن ۵ سال سربازی اش را نگذراند؟ قصه رفیعی این بود که در سال ۸۹، با توجه بیماری سخت پدرش و همینطور شرایط خانواده اش که تحت نظر کمیته امداد امام خمینی (ره) بودند، کفالتش را در مرداد ۸۹ گرفت. او یک سال و نیم پس از گرفتن معافیت در فجرسپاسی ماند و توپ زد تا در نهایت ۷ میلیون تومان بگیرد. او سال ۹۰ به فولاد پیوست. در ماجرای ابطال کارت های معافیت، کارت رفیعی هم ابطال شد اما او پرونده به دست راهی سازمان نظام وظیفه و همینطور دیوان عدالت اداری شد.

با آنکه دیوان به نفع سروش رای داد اما این بازیکن به نتیجه ای نرسید. گفته می شد در ماجرای ابطال کارت او فردی ناشناس از شیراز با فدراسیون فوتبال تماس گرفت و اطلاعاتی داد که از نظر رفیعی تمام آنها اشتباه بود. در همان روزها سروش به دنبال آن بود که بتواند بی گناهی اش را اثبات کند. در نهایت وقتی او دید نمی تواند بدین شکل به تیم ملی برگردد، پذیرفت که به یک تیم سرباز ملحق شود. یکی از مسئولان تیم ملی در این باره می گوید: «سروش به تراکتور رفت تا ما بتوانیم او را به تیم ملی برگردانیم. رفیعی هافبک نفوذی خوبی است و ما در این پست کمبود داریم.

به هر حال آقای کروش هم نظرش روی او بسیار مثبت است.»
اما حالا رفیعی هم اجازه حضور در تیم ملی را ندارد. با آنکه به نظر می رسد پرونده او با فوتبالیست های جاعل متفاوت بوده اما شامل قانونی شده که آنها را هم از تیم ملی دور کرده است. در همین حال غلامحسین پیروانی و جعفری مدیرعامل سابق این باشگاه هم می گویند از وضعیت زندگی رفیعی در آن زمان و همچنین نحوه معافیتش با خبر بودند. باید دید آیا اتفاقی درباره وضعیت این بازیکن می افتد یا نه./خبرآنلاین

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=162432
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ممسنی گفت:

    سروش رفیعی یکی از بهترین هافبکهای حال حاضر آسیا است

دیدگاه شما