دوشنبه 23 شهریور 1394 - 5:08

انتقاد شدید فرزند آیت الله طالقانی به غرضی و فرزندان هاشمی/ تولد تضمینی 8000 کودک به شرط تامین اعتبار/ شوخی با گاف تاریخی ادعای استقلالی‌ها/ راهکار اصلاح طلبان در صورت رد صلاحیت کاندیداها/ جنجال جدید در انتظار گلشیفته/ ترور بابک زنجانی در زندان؟

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

به گزارش بویرنیوز موضوع کمپین نخریدن خودرو صفر و همچنین فساده های اقتصادی در دولت گذشته در کانون توجه رسانه ها بوده است. با این حال کشمکش میان اصولگرایان و اصلاحطلبان برای ائتلاف از دیگر موضوعات مهم رسانه ها بوده است

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

تلاش رسانه ای وزیرخارجه ای که تا لحظه آخر یار غار احمدی نژاد بود

چندی است منوچهر متکی که در تا آخرین لحظات جزء یاران احمدی نژاد محسوب می شد، اقداماتی در عرصه رسانه انجام می دهد. منوچهر متکی که در دو دولت نهم و دهم وزیر امورخارجه بود و حتی بعد از اعتراض یازده وزیر احمدی نژاد نسبت به حضور مشایی بازهم در دولت احمدی نژاد باقی ماند؛ مدتی است با حضور در شبکه های اجتماعی به دنبال تبلیغات سیاسی است. برخی از کارشناسان معتقدند که اقدامات متکی در این روزها بیشتر به تبلیغات انتخاباتی شبیه است. حال باید دید که آیا منوچهر متکی به دنبال شرکت در انتخابات می باشد یا خیر؟!

انتقاد شدید سردار نقدی به صنعت خودرو

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست صاحب نظران اقتصادی با موضوع اقتصاد مقاومتی که در پادگان شهید برونسی برگزار شد، اظهار کرد: اگر غربی‌ها وارد اقتصاد ایران شوند اقتصاد مصرفی را ارائه خواهند کرد نه اقتصاد تولیدی و شروع به ساخت مراکز خرید می‌کنند و هرگز برای راه اندازی صنایع و توسعه علم تلاش نخواهند کرد، بلکه هدف آنها پارو کردن پول و سرمایه ما و ترویج فرهنگ فساد و سبک زندگی غربی است.وی با اشاره به اینکه اگر آنها را تحت فشار نیز قرار دهیم تکنولوژی قدیمی خود را به ما خواهند داد و نه فناوری روزشان، ادامه داد: نمونه بارز آن را می‌توانیم در سرنوشت غم انگیز صنعت وابسته خودرو سازی شاهد باشیم که پس از ۵۰ سال هنوز به هیچ وجه توان رقابت با قدرت‌های خارجی را ندارد و با کوچیکترین تنش متوقف می‌شود و زمین می‌خورد و این مایه عبرت است و این نتیجه یک اقتصاد عاریتی است.نقدی با اشاره به آثار اقتصاد مقاومتی گفت : امروزه وقتی شما به صنعت هوایی کشور نگاه می‌کنید می‌بینید که از زیر سطح تا ماورا جو انواع تسلیحات و تجهیزات را در داخل می‌سازیم و خودمان در اغلب موارد حتی به مرحله طراحی رسیده‌ایم و دلیل آن این است که تحریم بودیم و اراده کردیم که در مقابل آنها مقاومت کنیم و ظرفیت‌های داخلی را فعال نماییم و این از ثمرات اقتصاد مقاومتی است.

جزییاتی از آخرین جلسه حزب کارگزاران

در جلسه شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در مورد چگونگی مواجهه روحانی با انتخابات مجلس و همچنین انحصارطلبی برخی نزدیکان رییس جمهور ابراز نگرانی شده است.یک عضو کمیته اقتصادی حزب کارگزاران سازندگی بخش های از تصمیمات جدید و بحث های صورت گرفته در این گروه نزدیک به هاشمی رفسنجانی را در اختیار خبرنگار «پارس» قرار داد.در آخرین جلسه شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در مورد موارد زیر بحث و بررسی قرار گرفته است:روحانی بایستی به شدت بخشی از جلسات خود با مسوولین عالی نظام و مسوولین تصمیم گیر در امر انتخابات و موثر بر شورای نگهبان را به مباحث نامزدهای مورد نظر معطوف نماید.تمامی دستگاههای اجرایی اجرایی و نهادهای که به نوعی در انتخابات ذیل دولت تعریف می شوند بایستی در مورد تایید صلاحیت نامزدهای جریان اصلاحات تلاش جدی به عمل آورند.روحانی بایستی ترغیب شود تا برای انتخابات آنچنان که علاقمند است با تشکیل یک تیم با عنوان «اعتمادسازی» در جهت تایید صلاحیت نامزدهای اصلاحات عمل نماید.هیچ امری در دستگاههای اجرایی اعم از افراد، مسوولین و امکانات نبایستی مانع از پیروزی جریان اصلاحات شود.مباحثی که در محافل سیاسی و رسانه ای مطرح شده که چون دولت یازدهم برخاسته از حزبی به نام «اعتدال و توسعه» است، پس سایر گروههای اصلاح طلب باید دنبال روی آن باشند بایستی به شدت رد شود.هیچ گاه «اعتدال و توسعه» کمترین تاثیری در پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری نداشت. آقای روحانی به صورت منفرد در انتخابات ریاست جمهوری آمد و با نقش آفرینی آقایان هاشمی و رییس دولت اصلاحات و هوشمندی اصلاح طلبان و اقدام آقای عارف به پیروزی رسید.قرار نیست امروز تمام ظرفیت و اقداماتی که اصلاح طلبان در انتخابات 92 و بعد از آن به دست آوردند در پای حزبی به نام «اعتدال و توسعه» بریزیم و آنها بخواهند به نام خود مصادره کنند.روحانی را باید در موضعی قرار دهیم که اگر «اعتدال و توسعه» جلو بیفتد اصولگرایان بهانه به دستشان می آید که دولت در انتخابات دخالت می کند.روحانی وظیفه دارد سوءتفاهمی که بین اصلاح طلبان و حاکمیت بوجود آمده را رفع نماید. وی باید بتواند این موضوع را جا بیندازد که اصلاح طلبان در سال 88 در یک بازی ناخواسته قرار گرفتند وگرنه می خواهند در ذیل رهبری و قانون اساسی در حاکمیت حضور داشته باشند. امروز روحانی نسبت به اعتماد سازی میان اصلاح طلبان و مجموعه نظام مسوولیت دارد و بایستی فضا را تلطیف نماید.اصلاح طلبان با هر سرمایه محدودی که در سال 92 گرد آوردند استراتژی امروزشان بایستی بازگشت به حاکمیت و ایجاد پیوند و بازسازی گذشته است.

انتقاد شدید فرزند آیت الله طالقانی به فرزندان هاشمی و غرضی

سیدمهدی طالقانی فرزند آیت الله طالقانی در گفت و گو با روزنامه جوان گفت، وضعیت مالی و اقتصادی فرزندان طالقانی روشن است،وضعیت فرزندان آقای هاشمی هم روشن است.ببینید آش چقدر شور است که وقتی ظاهرا آنها را می گیرند و به زندان می برند،بعد از چند روز،از آنها 30 تا سکه طلا، تلفن همراه و سایر تجهیزات را کشف می کنند! زندانی که بشود 30 تا سکه به داخل آن برد،زندان نیست، کویت است!ظاهرا درآنجا،خیلی هم به ایشان بد نمی‌گذرد و دارد کار آقای رحیمی و دیگران را راه می‌اندازد! وی در ادامه این گفت و گو در مورد اقای غرضی نامزد ریاست جمهوری یازدهم گفت، مسلما سطح آقای غرضی این نبود که وزیر نفت شود، یا وزیر پست و تلگراف! شایعاتی هم هست که ایشان در اینجاها چه کرده است. بنده معتقدم ایشان لامپ خانه‌اش را هم نمی‌تواند عوض کند و شده است مهندس برق! چه جوری ایشان وزیر نفت و وزیر مخابرات شد؟ نمی‌دانم. در انتخابات هم که تعجب می‌کنم ایشان رد صلاحیت نشد، ولی حضورش در انتخابات آبروریزی بود و باعث خنده! در هر حال اینها جوایزشان را از آقای هاشمی گرفتند.

ترور بابک زنجانی در زندان؟

مشاورعالی رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد می‌گوید «دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی بیشترین کوشش را می‌کنند تا مبادا آن زنجیره‌ای که بابک زنجانی به آن وصل است، او را در زندان بزنند.»جماران نوشت: اکبر ترکان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در کنار دلالان داخلی، دلالان خارجی هم در عرصه اقتصاد حضور داشته اند یا خیر؟ گفت: بابک زنجانی یک آدم نیست، یک جریان است. مگر به قول آقای زنگنه ممکن است میلیاردها دلار نفت خام را تحویل یک آدم یک لا قبا بدهند؟! این یک زنجیره ای است که از داخل کشور ما شروع می شود و تا خارج امتداد می یاید. این زنجیره کشف نشده است؛ یعنی فردی به نام بابک زنجانی همه چیز نیست؛ شاید دستگاههای اطلاعاتی – امنیتی ما بیشترین کوشش خود را می کنند تا مبادا آن زنجیره ای که بابک زنجانی به آن وصل است، او را در زندان نزند! زیرا ما یک نقطه از این زنجیره را داریم و اگر آنها این یک نقطه را بزنند همه زنجیره گم و گور شده و باعث می شود دیگر به جایی دسترسی نداشته باشیم و پولمان گم و گور شود.وی تأکید کرد: این حلقه های زنجیره به هم متصل است؛ مگر می شود ۲/۶ میلیارد دلار به یک فرد یک لا قبا داده شود.

بیانات هسته ای رهبری برای مجلس حکم حکومتی است

احمد چلداوی عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات‌شان از لزوم ورود مجلس به بررسی برجام سخن گفتند که این فرمایشات مقام معظم رهبری برای مجلس حکم حکومتی دارد.وی در ادامه با بیان اینکه مجلس طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مأموریت شرعی برای بررسی برجام دارد، گفت: این درحالی است که دولت از ارائه برجام به مجلس به عنوان لایحه طفره می‌رود. برجام تمام منافع امنیتی کشور را در برمی‌گیرد و باید در مجلس بررسی شود.این استاد دانشگاه ادامه داد: اجرای برجام بدون نظر مجلس خلاف قانون اساسی است و قابلیت پیگیری این موضوع در دادگاه قانون اساسی که شورای نگهبان است، وجود دارد.

اذعان به تاثیر کمپین نخریدن خودرو صفر

ابراهیم احمدی با اشاره به وضعیت صنعت خودرو اظهار کرد: وضعیت رکود تنها مربوط به صنعت خودرو نیست و امروز در بسیاری از صنایع شاهد مشکلاتی هستیم.وی ادامه داد: بسیاری از صنایع با مشکلات روبه‌رو هستند و این مشکلات دامن‌گیر صنعت خودرو نیز شده است، البته پیش‌بینی می‌شود مشکلات هرچه زودتر برطرف شود.رئیس انجمن قطعه‌سازان اتومبیل استان اصفهان بیان کرد: این روزها صحبت‌های زیادی از کمپین تحریم خرید خودرو در میان است اما این اقدامات شاید تا 10 درصد در کاهش فروش خودرو نقش داشته باشد.

افزایش تعرفه خودروهای وارداتی

مهدی کرباسیان، رییس‌کل گمرک به تازگی پیشنهاد جدید گمرک برای افزایش تعرفه واردات خودرو را اعلام کرده است.این نامه در اواخر مردادماه نوشته شده و نظام جدید را برای تعرفه واردات خودرو پیشنهاد می‌کند که بر اساس آن، تعرفه واردات خودروها بر اساس ترکیبی از حجم موتور و قیمت آن‌ها خواهد بود.در نظام جدید تعرفه‌ای پیشنهادی، حداقل تعرفه برای واردات خودروهای بنزین سوز معادل 40درصد در نظر گرفته شده ضمن آنکه واردات خودروهایی با حجم موتور 3000 سی‌سی با تعرفه 150درصدی نیز آزاد شده است.در این راستا محمدرضا نجفی منش عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان ایران در گفتگو با ایلنا اظهار داشت : نقدی که بر این نامه وجود دارد این است که ضرورت دارد برای خودروهایی که نمونه داخلی آن تولید می شود تعرفه بیشتری در نظر گرفته شود.وی با بیان اینکه برای افزایش درآمد دولت افزایش تعرفه ها درست است گفت: برای حمایت از تولیدات داخل و سود معقول برای واردکنندگان پیشنهاد گمرک منطقی است.

تولد تضمینی 8000 کودک به شرط تامین اعتبار

دکتر سید حسن هاشمی در پاسخ به سوال ایسنا درباره بسته حمایت از زوج‌های نابارور در برابر هزینه‌های سنگین دارو و درمان، افزایش مراکز درمان ناباروری و گسترش تجهیزات این مراکز، با بیان اینکه هنوز اقدام جدیدی در زمینه این بسته انجام نشده و به جایی نرسیده است، گفت: این برنامه هنوز به نتیجه نرسیده است؛ چرا که ابتدا باید اعتبار آن تزریق شود و بعد از آن اقدامات خود برای اجرای این بسته را آغاز کنیم. وزیر بهداشت به یکی از طرح‌های وزارت بهداشت در راستای سیاست‌های جمعیتی ابلاغی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: البته در صورت تامین رقمی حدود 100 میلیارد تومان، می‌توانیم 8000 فرزند را با تضمین از بخش خصوصی دریافت خدمت کنیم. یعنی هم بخش خصوصی و هم بخش دولتی آماده‌اند در صورتی که چنین اعتباری تامین شود و به شرط باردار شدن و تولد 8000 کودک، خدمت ارائه دهند.

توصیه مصباح به زندان رفته های قبل انقلاب

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگر سخنان خود با بیان این که متأسفانه هنوز پس از 36 سال از پیروزی انقلاب این مسئله که کار پلیس افزون بر تأمین امنیت، حفظ ارزش‌های اسلامی است جا نیفتاده و برخی مسئولان سطح بالای کشور هنوز به این مسئله باور و ایمان ندارند، گفت: این افراد می‌گویند «کار پلیس حفظ امنیت است، به پلیس چه ربطی دارد که کسی در جامعه با چه لباسی حضور پیدا می‌کند، دزدی که نکرده فقط دلش می‌خواهد آزاد باشد و اگر پلیس در مسئله به عنوان مثال پوشش دخالت کند امری زور است» این سخن به این دلیل است که اصل نگرش این افراد نسبت به اسلام، نظام و انقلاب اسلامی با آنچه که مورد نظر بنیانگذار انقلاب اسلامی و مردمی که در این راه کشته و شهید دادند بود تفاوت دارد.نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که چنین افرادی اسلام را به گونه‌ای دیگر می‌بینند، ابراز داشت: این دسته معتقد هستند « اسلام و دین مردم وسیله‌ای بود تا شاه را ساقط کنیم، حالا خودمان جای شاه هستیم؛ مدتی خانواده پهلوی حکومت کردند و چون ما زندان رفتیم، زحمت کشیدیم و شکنجه شدیم حکومت حق ماست» دولتی هم که این افراد تشکیل می‌دهند همانند دولت‌های دیگری است که وجود دارد.وی عنوان کرد: یکی از علمای بزرگ که مسئولیت دولتی نیز داشت چند سال قبل به یکی از وزرا گفت که اسم وزارت خانه شما وزارت ارشاد اسلامی است شما برای اسلام چه کردید، آن وزیر پاسخ داد این‌ها اسم است آیا انجمن‌های اسلامی واقعا برای اسلام کار می‌کنند؛ در این نظام، اسلامی به عنوان یک پسوند و احترام است والا وظیفه ما همان وظیفه وزارت فرهنگ و هنر شاه است.

شوخی با گاف تاریخی ادعای استقلالی‌ها

در حالی که نتیجه مسابقه میان پرسپولیس و استقلال مبنی بر شش – صفر به نفع پرسپولیس معروف است. چندی پیش مدیرعامل استقلال مدعی نتیجه هشت بر صفر به نفع استقلال شده است. در همین زمینه مدتی قبل، انتشار تصویر یک بریده روزنامه درباره برد 8-0 استقلال مقابل پرسپولیس بحث و جدل زیادی بین طرفداران دو تیم ایجاد کرد؛تصویری که در آن، زمین برگزاری مسابقه «شیرودی» ذکر شده بودد و نمی‌توانست واقعی باشد.به گزارش خبرگزاری آنا هفته پیش فتح الله‌زاده دوباره بحث چنین بازی را مطرح کرد و این بار گفت برای ادعایش سند هم دارد. ادعایی که باعث شد پرسپولیسی‌ها با ساختن بریده روزنامه‌ای از برد 8-0 استقلال مقابل رئال مادرید با این ماجرا شوخی کنند.

یک شنبه

ماجرای تصویر اهانت امیز در اینستاگرام انالیزور تیم ملی

محمدزاده گفت: «در این مدتی که ریاست کمیته اخلاق را بر عهده داشتم حتی برای یکبار بازیکنی را به دلیل خالکوبی محروم نکردیم اما عده‌ای سعی کردند که موضوع استعفای من و همکارانم را به سمت خالکوبی ببرند.»رئیس کمیته اخلاق در پاسخ به این سوال که دلیل اصلی استعفایش از این کمیته چه چیزی بوده است؟ یادآور شد: «مهرداد خانبان، آنالیزور تیم ملی تصویر اهانت آمیزی را در اینستاگرام خود قرار داده بود. ما نیز به همین دلیل وی را از سفر به هند محروم کردیم اما در کمال تعجب دیدیم که نام خانبان در لیست افراد اعزامی به هند قرار دارد و حتی در بازی مقابل هند روی نیمکت تیم ملی هم نشست. وقتی ماجرا را از افشین پیروانی مدیر تیم ملی جویا شدم وی عنوان کرد که کفاشیان اجازه سفر خانبان را به هند داده است. این در حالی بود که ما وی را دو جلسه از همراهی تیم ملی محروم کرده بودیم.»وی تصریح کرد: «اگر در آینده فردی بزرگتر از خانبان تخلفی انجام دهد نمی توانیم وی را به کمیته اخلاق احضار کنیم. استعفای ما هم به دلیل این بود که رای ما برای خانبان را وتو کردند. در حال حاضر هم چند روزی است که به کمیته اخلاق نمی روم. استعفایم نیز نزد آقای کفاشیان است. اینکه گفته می شود استعفایم را پس گرفته ام هم واقعیت ندارد.»

روزه سکوت رییس شورای رقابت

رییس شورای رقابت این روزها روزه سکوت گرفته و به سوالات خودرویی پاسخ نمی دهد.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا شیوا رییس شورای رقابت با اشاره به اتمام حکم اعضای شورا گفت: من تا اعضای جدیدی مشخص نشوند ترجیحا حرفی نمی زنم.وی ادامه داد: چند وقتی می شود مدت حکم اعضای شورای رقابت تمام شده و من دیگر نه در برنامه ای حاضر می شوم و نه حرفی در مورد خودرو و قیمت گذاری آن می زنم.گفتنی است شیوا چند وقتی بود که در برنامه های مختلف تلویزیونی و رادیویی و همچنین در روزنامه ها و خبرگزاری ها حاضر می شد و از قیمت و کیفیت خودروهای تولید داخل گله می کرد.

جرثقیل در مسجد الحرام سجده کرد

“عادل الکلبانی” در تویتر خود نوشت: “باید بررسی کرد که چرا بقیه جرثقیل ها سجده نکردند، شاید آنها لیبرال هستند.”به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهارات متفاوت یک مفتی سعودی در خصوص حادثه مرگبار سقوط جرثقیل در مکه، با واکنش و اعتراضهای فراوانی در عربستان همراه شد. “عادل الکلبانی” در تویتر خود نوشت: “باید بررسی کرد که چرا بقیه جرثقیل ها سجده نکردند، شاید آنها لیبرال هستند.”سایت “الوطن” نوشت، فعالان سعودی در شبکه‌های اجتماعی اعتراضهای بسیاری را علیه الکلبانی مطرح کرده اند، زیرا این اظهارات وی درحالی مطرح شده است که بیشتر مسؤولان سعودی دلیل این حادثه را قضا و قدر و خواست خدا، و همچنین بدی آب و هوا اعلام کردند.جمعه گذشته بر اثر سقوط مرگبار یک جرثقیل غولپیکر در مسجد الحرام در مکه مکرمه 107 نفر از حجاج کشته و 238 تن دیگر مجروح شدند.

راهکار اصلاح طلبان در صورت رد صلاحیت کاندیداها

هادی خامنه ای در پاسخ به سوالی پیرامون امکان ورود اصلاح طلبان به انتخابات مجلس و حضور چهره های شاخص اصلاح طلب با توجه به رد صلاحیت ها گفت: در میان اصلاح طلبان و بالطبع شورای هماهنگی به عنوان مرجع تصمیم گیر در مورد حضور اصلاح طلبان در انتخابات بحث های زیادی مطرح شده است. در میان بحث های انجام شده اصلاح طلبان به این امر واقف هستند که ممکن است رده اول کاندیداهای اصلاح طلب که شامل اصلاح طلبان شناخته شده می باشند، رد صلاحیت شوند. بنابراین ما پیش بینی حضور کاندیداهای رده دوم و سوم را برای حضور در لیست اصلاح طلبان انجام داده ایم و هم اکنون هم مشغول فراهم آوردن مقدمات کار هستیم. البته قضیه رد صلاحیت ها در مجلس ششم هم وجود داشت و تا حدودی این رد صلاحیت ها صورت گرفت. اما امروز بر اساس اخبار، شواهد و تهدیدها پیش بینی می شود ممیزی شدیدتری برای تایید صلاحیت کاندیداهای اصلاح طلب وجود داشته باشد. به هر حال اصلاح طلبان بر اساس وظیفه شرعی و ملی خود در انتخابات اسفندماه به صورت گسترده شرکت خواهند کرد.

حرف های ناجور نامزد ریاست جمهوری آمریکا

حرف های نسنجیده دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری آمریکا، درباره زنان باعث شده اعضای حزبش نگران افزایش خشم مردم از او و کاهش محبوبیتش باشند. این میلیاردر آمریکایی، تازگی ها درباره دخترش گفته است اگر پدرش نبودم حتما با او قرار عاشقانه می گذاشتم. او پیش از این زنان را با نام انواع حیوانات خطاب کرده بود !به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت سیاسی TMP، ترامپ که نامزد حزب جمهوری خواه است، اخیرا در گفتگویی با یک مجله آمریکایی، دخترش لاوانکا را به شکلی نامعقول مورد ستایش قرار داده است و گفته « او بی همتاست! از نظر زیبایی هم حرف ندارد! اگر ازدواجم موفق نبود و پدرش نبودم صد در صد با او قرار عاشقانه می گذاشتم….»او همان کسی است که سه سال پیش هم در یک مصاحبه رادیویی در برنامه ای طنز درباره قد یک متر و 80 سانتی متری دخترش حرف زد و گفت « بدنش هم حرف ندارد»!ترامپ اولین بار نیست که به علت اظهار نظرهای غیرعادی اش درباره زن ها سر زبان ها می افتد به طوری که چندی پیش نیز مگین کلی، مجری فاکس نیوز در گفتگویی رسانه ای به این نکته اشاره کرد که ترامپ زن ها را خوک های چاق، سگ و حیوانات نفرت انگیز خوانده بود.

كارگر در قسمت بار جاماند، هواپيما پريد

يكي از كارگران حمل بار در فرودگاه مشهد، هنگام جابه‌جايي چمدان يكي از مسافران در قسمت بار جا ماند و در حالي كه درها بسته شده بود، همراه هواپيما به پرواز درآمد.يكي از مسوولان شركت هواپيمايي مورد نظر كه نخواست نامش فاش شود، درباره جزييات حادثه به «اعتماد» گفت: «در پرواز امروز (ديروز) يكي از هواپيماهاي ما به مقصد اهواز، يكي از كارگران حمل بار شركت پيمانكاري «…» بدون اطلاع خلبان پرواز براي برگرداندن چمدان يكي از مسافران به قسمت بار هواپيما رفت كه ناگهان هواپيما به پرواز درآمد و كارگر در قسمت بار گير كرد. » به گفته اين مسوول، چند دقيقه پس از پرواز، مسوولان شركت پيمانكاري حمل بار متوجه ناپديدشدن كارگرشان شدند و سريع موضوع را به برج مراقبت اطلاع دادند. با تماسي كه برج مراقبت با خلبان گرفت، هواپيما پس از ١٥ دقيقه به فرودگاه مشهد بازگشت و كارگر از قسمت بار نجات يافت.

محرومیت‌های اجتماعی درانتظار کشف‌ حجاب‌کنندگان‌

مینو اصلانی، رئیس سازمان بسیج زنان کشور در گفت‌وگو با راه دانا، در خصوص تصویب قانون مقابله با بدحجابی و کشف حجاب در مجلس اظهار داشت: مسئله عفاف و حجاب به خصوص بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی در کشورمان یکی از موضوعات بسیار جدی بوده است؛ از ابتدای انقلاب آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های زیادی در دولت‌های متفاوت در این خصوص ابلاغ شده اما کامل‌ترین آن، قانون مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است که در سال 74 مصوب شده و برای 26 دستگاه وظایف و تکالیف مشخصی را تعیین کرده است.وی افزود: اکنون این قانون در شورا و در دبیرخانه‌‌ای که به همین منظور در معاونت اجتماعی وزارت کشور تشکیل شده، در حال بازنگری است؛ چرا که تاکنون ضمانت اجرایی خوبی نداشته است. یکی از مشکلاتی که امروز در زمنیه عفاف و حجاب در کشور وجود دارد به دلیل این بوده است که قانون عفاف و حجاب ضمانت اجرایی نداشته تا هر دستگاه را موظف به رعایت و اجرای آن کند و تعیین کند که در صورت انجام یا عدم انجام آن چه اتفاقی رخ خواهد داد و قانون چه زمینه‌هایی را برای این دو وضعیت پیش‌بینی کرده است.

ارزیابی وزیر کشور از تخلفهای انتخاباتی

عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه شورای معاونین ستاد مبارزه با مواد مخدر و در جمع خبرنگاران در مورد تخلفات انتخاباتی و مکانیزم برخورد با این تخلفات، گفت: با توجه به مکانیزم برگزاری انتخابات امکان تخلف سازماندهی شده در انتخابات صفر است.وی افزود: در اجرای انتخابات هیأت‌های اجرایی در کنار شورای نگهبان که ناظر اصلی محسوب می‌شود و از ابتدا تا انتها موضوع ثبت‌نام و رأی‌گیری را زیرنظر دارد، نمایندگان نامزدها نیز حضور دارند، بنابراین امکان تخلف سازماندهی شده صفر است.وزیر کشور تأکید کرد: اما تخلفاتی خارج از موضوع سازماندهی‌شده انجام می‌شود به مانند اینکه فردی با یک شناسنامه چند بار رأی می‌دهد و یا اینکه با شناسنامه خود در دو شهر مختلف رأی می‌دهد.وی افزود: همچنین افرادی وجود دارند که با شناسنامه فوت‌شدگان و همین‌طور افراد زیر 18 سال رأی می‌دهند که به این منظور سعی کردیم تمام حوزه‌های رأی‌گیری را به پایگاه اطلاعاتی ثبت احوال متصل کنیم تا هویت تمام رأی‌دهندگان کنترل شود.

حمایت اصلاح طلبان از ورود سیدحسن خمینی به خبرگان

آیت الله موسوی بجنوردی گفت: در صورتی که آیت الله سید حسن خمینی برای انتخابات مجلس خبرگان اعلام کاندیداتوری کند یقینا با حمایت اصلاح طلبان همراه خواهد بود.به گزارش «انتخاب» آیت الله موسوی بجنوری عضو مجمع روحانیون مبارز عصر امروز در حاشیه مراسم ترحیم برادر وزیر کشور با بیان اینکه هنوز برای حضورش در انتخابات مجلس خبرگان تصمیم نگرفته است ، اظهار کرد: هنوز برای حضور قطعی ام در انتخابات مجلس خبرگان تصمیم نگرفته ام و برای بررسی این موضوع به زمان بیشتری نیاز است.موسوی بجنوردی در پاسخ به این سوال که آیا در ورود سید حسن خمینی به انتخابات خبرگان اصلاح‌طلبان از وی حمایت خواهند کرد٬ گفت: بله؛ اگر سیدحسن خمینی وارد انتخابات خبرگان شود٬ حمایت اصلاح‌طلبان را خواهد داشت.آیت الله سیدحسن خمینی اخیرا در دیدار با جمعی از اصلاح طلبان استان مازندران گفت: امام به ابوی ما وصیت کردند که «نمی گویم در جمهوری اسلامی کاری را قبول نکن، اگر لازم شد همه کار بکن و هر مسئولیتی را قبول کن؛ اما اگر دیگران هستند بگذار آنها انجام دهند». بنابراین، اگر روزی لازم شد که من کاری را انجام دهم در اینجا شانه خالی کردن کار غلطی است، زیرا مصلحت سنجی شخصى و عافیت طلبی با اندیشه امام و آرمانهای ما سازگار نیست.

ادامه واردات خاک‌ اره، سنگ‌ پا، نان خشک، بند شلوار و ملاقه

در حالی که بسیاری از انتقادات به سوءمدیریت دولت قبل در عدم کنترل واردات، بجا و منطقی است اما آمارهای رسمی نشان می‌دهد در دولت یازدهم هیچ تغییری در مدیریت واردات کشور ایجاد نشده است.به گزارش مشرق، در روزهای اخیر رسانه‌های حامی دولت یازدهم، فهرستی از کالاهای غیرضروری وارداتی در دولت‌های نهم و دهم منتشر کرده‌اند که جای هیچ دفاعی از عملکرد دولت قبل باقی نگذاشته است.واردات ملاقه، بیل، سنگ پا، چوب اره، سنجاق قفلی، داس و … در 8 سال دولت احمدی‌نژاد که آمار آن در رسانه‌های حامی دولت یازدهم منتشر شده نشان می‌دهد در آن سال‌ها به علت عدم مدیریت مناسب، بخش زیادی از منابع ارزی کشور صرف واردات کالاهایی شده که تولید آن‌ها در داخل کشور میسر بوده است اما واردات بی‌رویه این اجناس، فرصت‌های شغلی فراوانی را از اقتصاد کشورمان گرفته است.در حالی که بسیاری از انتقادات به سوءمدیریت دولت قبل در عدم کنترل واردات، بجا و منطقی است اما آمارهای رسمی نشان می‌دهد در دولت یازدهم هیچ تغییری در مدیریت واردات کشور ایجاد نشده و همچنان کالاهای عجیب و غریب و غیرضروری به کشور وارد می‌شود.آمار گمرک از واردات 5 ماه اول سال جاری حاوی ورود کالاها و اجناسی است که واردات آن‌ها در دولت قبل هنوز هم مورد شماتت حامیان دولت فعلی قرار می‌گیرد.

یک شنبه

از مال دنیا فقط قبر احتکار کرده ام

استاد محمود فرشچیان در گفتگو با شهروند گفت: به خدا من مدیون این مردم هستم. همین مردم هستند که سال‌هاست باعث شده‌اند با ذوق و اشتیاق کارم را ادامه بدهم. ما ایرانی‌ها خیلی آدم‌های باهوشی هستیم و درک‌مان نسبت به آثار هنری خیلی وسیع است. من این نکته را بارها در قالب نمایشگاه‌های مختلفی که داشته‌ام، متوجه شده‌ام و به وضوح دیده‌ام مخاطبان از هر قشر و سنی به فراخور برداشت شخصی خود چه تفاسیر زیبایی از تابلوهایی که تصویرکردم، ارایه داده‌اند. همین برای من ارزشمند و کافی است. وجود مردم همیشه در این سال‌ها یکی از ارزنده‌ترین سرمایه‌های زندگی من به شمار می‌رود. واقعا مدیون مردم هستم. واقعا از خداوند چیزی نمی‌خواهم. از نظر زندگی شخصی و کاری همیشه در حد مطلوب برایم خوب بوده است و از این بابت خدا را شکر می‌کنم. من چهار قبر در چهار گوشه این دنیا دارم و هر لحظه آماده رفتن هستم. یکی از این قبرها در آمریکا، یکی در جوار حرم امام رضا(ع)، یکی در کنار آرامگاه صائب تبریزی و دیگری در حرم شاه عبدالعظیم. از مال دنیا فقط قبر برای خودم احتکار کرده‌ام (با خنده) آرزو و کار ناتمامی ندارم.

بدهکار ترین دولت تاریخ ایران

اعتماد نوشت: دولت ایران ٣٠٠ هزار میلیارد تومان بدهی دارد و توان بازپرداخت این بدهی را نیز دارا نیست.» این بخشی از مصاحبه مفصل وزیر راه و شهرسازی با سایت اطلاع‌رسانی دولت است. او در حالی از رقم ٣٠٠ هزار میلیارد تومان تحت عنوان بدهی‌های دولت رونمایی کرده است که پیش از این مقامات وزارت امور اقتصادی و دارایی این رقم را ٢٥٠ هزار میلیارد تومان اعلام کرده بودند. دولت یازدهم از ابتدای سال گذشته با هدف راه‌اندازی بازار بدهی‌های دولت نسبت به اختصاص بدهی‌های دولت اقدام کرد. برآوردها نشان می‌دهد دولت در سال‌های گذشته بدهی‌های فراوانی به پیمانکاران و طرف‌های معامله خود داشته است. افزایش حجم بدهی دولت به پیمانکاران و سازندگان تجهیزات اخلالی در روند اجرایی شدن پروژه‌های عمرانی ایجاد کرد و سبب شد بسیاری از پیمانکاران طرف قرارداد با دولت دچار مشکل مالی شده و نتوانند به فعالیت خود ادامه دهند. با احتساب رقم ٣٤٠٠ تومان برای هر دلار به‌طور متوسط بدهی‌های دولت رقمی بالغ بر ٨٨ میلیارد دلار خواهد شد. بسیاری از کارشناسان بدهی عظیم دولت را میراث به جا مانده از دولت یازدهم تلقی می‌کنند.

حزبی به نام یکتا وجود ندارد

محمدحسین مقیمی معاون سیاسی و امنیتی وزیر کشور در حاشیه مراسم ترحیم برادر وزیر کشور با حضور در جمع خبرنگاران اعلام کرد: نمونه صندوق شفاف را به شورای نگهبان داده‌ایم و مورد تایید قرار گرفته است. این صندوق هم شفاف است و هم آرای آن خوانده نمی‌شود. وی در خصوص انتخابات الکترونیکی گفت: هنوز در این مورد به مرحله‌ای نرسیده‌ایم که بتوانیم اظهارنظر کنیم.معاون سیاسی وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا فعالیت حزب یکتا قانونی است٬ گفت: ما در حال حاضر حزبی به نام یکتا نداریم. افراد اگر بخواهند می‌توانند خودشان فعالیت داشته باشند فعالیت افراد اشکالی ندارد٬ اما ما حزبی در تحت عنوان یکتا نداریم که بخواهد فعالیت سیاسی انجام دهد.

نظر جنتی در رابطه با تئاتر های زیر زمینی

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم ختم برادر وزیر کشور در پاسخ به سوالی در باره اکران تئاترهای زیرزمینی گفت: همانطور که می گویید و از اسم این نوع تئاترها مشخص است، این تئاترها زیرزمینی هستند و نیروی انتظامی به عنوان تامین کننده امنیت باید با وزارت ارشاد در کنترل این اتفاقات همکاری کند. این سوال را بهتر است از مسوولان نیروی انتظامی بپرسید.

شمایل دوازده امام در اینستاگرام ابطحی

محمد علی ابطحی فعال سیاسی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار تصویر زیر نوشت: در آلباني، يك گروه مسلمان هستند كه خود را شيعه دوارده امامي مي دانند. شاخه اي از علوي ها هستند. به جاي مسجد محلي بنام تكيه دارند. از نكات جالب تكيه شان اين بود كه يك عكس بزرگ از دوازده امام بر سر در زده بودند. من كه شمايل دوازده امام را نديده بودم. اينجا ديدم. خيلي هم همه را شبيه هم كشيده اند.

یک شنبه

مشکل اصولگرایان در تعیین مصادیق

اسدالله بادامچیان نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری امروز با اشاره به وحدت اصولگرایان گفت: ما ائتلاف و وحدت با یکدیگر زیر چتر جامعتین و آیت‌الله مصباح یزدی را قبول داریم و مطمئن هستیم با محوریت جامعتین به وحدت خواهیم رسید. نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: همه جریان‌های اصولگرا در اصول یکی هستند و این اصول را قبول دارند، ولی ممکن است مشکل در تعیین مصادیق باشد که امیدواریم در انتخابات پیش‌رو این مشکل وجود نداشته باشد و ما بتوانیم به یک فهرست مشترک برسیم.

جرمی کوربین احمدی نژاد انگلیسی؟!

برخی از رسانه ها اخیرا و در پی انتشار خبر انتخاب جرمی کوربین به عنوان رئیس حزب کارگر انگلیس اقدام به مقایسه رفتار و نوع پوشش و کنش وی با احمدی نژاد کرده اند. اشاره به کاپشن پوشیدن وی و حفظ ریش برای مخالفت با سیاست های نظام حاکم بر انگلستان و همچنین اشاره به پاکدستی او در رسانه های انگلیسی از جمله مشابه سازی رسانه های اصول گرا است.

یک شنبه

نقش مسئول دولتی در ماجرای درگیری های سال 78

سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در دومین دوره آموزش خبرنگاری خبرگزاری بسیج، طی سخنانی به اهمیت فعالیت رسانه ها در خاموش کردن فتنه اشاره کرد و گفت: قبل از فتنه سال ۷۸ که آقای لاریجانی ریاست سازمان صدا و سیما را برعهده داشتند و من جانشین قرارگاه ثارالله تهران بودم، در جلسه ای که با چند تن از دوستان داشتیم، لاریجانی گفت که اخیرا من چند سفر اروپایی داشتم و در این سفرها یک چیزی ذهن من را درگیر کرده است. وی با بیان اینکه لاریجانی در این سفرها متوجه برخی تحرکات کشورهای اروپایی نسبت به ایران شده بود، گفت: لاریجانی گفت در فرانسه و برخی از این کشورها می‌گویند «یک حادثه ای در راه است»! و ما هم گفتیم که تصورمان این است که احتمالا این حادثه امنیتی خواهد بود. سردار فضلی در ادامه اذعان داشت: رئیس سازمان صدا و سیمای وقت به عنوان یک خبرنگار در سفری که به اروپا داشت از صحبت ها، حرف ها و رفتار مسؤولین کشورهای اروپایی برداشت هایی کرده بود که باعث شد ما مدتی قبل از آغاز فتنه ۷۸ متوجه موضوع بشویم. جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حادثه کوی دانشگاه با برنامه ریزی دقیق از مدت ها پیش طراحی شده بود، افزود: منشأ این فتنه نفوذی های غربی در دولت وقت بودند که یکی از کارهایشان این بود که از ورود سپاه به صحنه جلوگیری می‌کردند. وی ادامه داد: من همان شب حادثه با تغییر پوشش به کوی دانشگاه رفتم و دیدم که از سمت دانشجویان باران سنگ و فحاشی است که به طرف نیروهای امنیتی روانه شده است و این کار نیروهای انتظامی را به عکس العمل وا می داشت. در این میان دیدم یک مسؤول دولتی که مسؤولیتی امنیتی داشت به فرمانده ناجا می گفت که شما حمله کنید به معترضین و ساعتی بعد ما از شبکه اطلاعاتی خود فهمیدیم که این شخص به میان دانشجویان رفته و آن ها را تشویق می کرد که شما هم بزنید. سردار فضلی خاطرنشان کرد: آن زمان شمخانی وزیر دفاع بود و شب حادثه با من تماس گرفت و درخواست جلسه اضطراری کرد. در جلسه ای که با وی داشتم گفتند که از ۲۴ وزیر دولت ۲۳ وزیر برای عزل فرمانده نیروی انتظامی به دلیل اتفاقات کوی دانشگاه فشار می آورند و تنها من در حال مقاومت هستم و از من پرسیدند که جریان برخورد نیروی انتظامی با دانشجویان در کوی دانشگاه چه بوده است؟ و من در جواب گفتم که مأمورین نیروی انتظامی از سمت آن مسؤول دولتی برای ورود به کوی دانشگاه و برخورد با دانشجویان اغفال شدند و اتفاقات بعد از آن همگی یک سناریو از پیش طراحی شده بود.

شهرداری بسیاری از درآمدهای آینده خود را پیش خور کرده است

شهردار اسبق تهران با اشاره به اتفاقات تلخ شورای اول و ایجاد مشکلات بر سر راه شهرداری، گفت: نارسائی و ابهامات قانونی در قانون شوراها از یک سو و حضور افرادی در شورای شهر که با عینک سیاسی به مقولات شهری می نگریستند مشکلات فراوانی را به وجود آورد. او در بخشی از این گفت‌وگو در پاسخ به سوال« به نظر شما افزایش بودجه شهرداری در طول این 14 سال، منطقی به نظر می رسد؟» گفت: با توجه به فاصله حدود 14 ساله از آن زمان، تغییر شاخص قیمت ها وجود داشته، از این رو باید تحلیل کارشناسانه ای انجام گیرد که بتوان بودجه 250 میلیارد تومانی سال 78 که در سال پایانی من یعنی 1380 به 900 میلیارد رسید را با آنچه امروز به بیش از 17 هزار میلیارد رسانده، را مقایسه کرد. اما همانگونه که درسیستم دولت با برون سپاری کار ها بهره وری بالامی رود ، در شهرداری نیز چنین است. یکی از شاخص هائی که می توان بهبود و منطقی شدن بودجه شهرداری را محک زد نسبت و درصد بودجه عمرانی در کل بودجه شهرداری است و دیگر اعتباری که به قیمت ثابت(تورم در رفته) برای انجام کار مشخصی هزینه می شود. این تحلیل ها در حوزه بودجه دولتی در دوران هشت ساله احمدی نژاد نتایج تاسف باری را به نمایش می گذارد. بررسیها نشان می دهد حتی اگر ما گرفتار تحریم نمی شدیم, به دلیل مدیریت غلط و کاهش بهره وری در سال 91 و 92 به رشد منفی اقتصادی می رسیدیم. در حقیقت به کارگیری نیروی انسانی بیشتر با بهره وری کمتر و البته با هزینه بیشتر سبب شده که اقتصاد زمین گیر شود. معاون اول رئیس جمهور در جلسه ای یادآور شد که سال 83 ذوب آهن اصفهان 6 هزار نفر نیروی انسانی داشت اما در سال 91 به 23 هزار نفر تبدیل شد در حالی که تولید آن به یک سوم کاهش یافت، این موارد سبب کاهش رقابت پذیری در سطح بین الملل گردیده است. این تحلیل ها را کسانی که دسترسی به آمار ارقام دارند در شهرداری هم میتوانند انجام دهند که بهره وری در شهرداری ارتقا پیدا کرده یا تنزل یافته است. طبق خبرهایی که از وضعیت شهرداری تهران دریافت می کنم، وضعیت فعلی نشان دهنده بدهی کلان شهرداری است. در واقع شهرداری بسیاری از درآمدهای آینده خود را پیش خور کرده که می تواند برای توسعه پایدار مشکل آفرین باشد.

قانون چین برای رقصیدن در اماکن عمومی

شهروندان چینی علاقه شدیدی به رقصیدن در مکان‌های عمومی دارند. اما این امر خالی از مشکل نبوده و درگیری‌هایی میان رقصنده‌ها و ساکنان محلی به وجود آورده است. نهادهای دولتی حال در صدد وضع قوانین برای رقص در اماکن عمومی هستند. خبرگزاری رسمی چین “شینهوا” گزارش داده است که شماری از وزارت‌خانه‌ها اعلامیه‌ای را تنظیم کرده‌اند که در آن از ایجاد “سیستم مدیریت برای رقصیدن در مکان‌های عمومی” سخن به میان آمده است. در این اعلامیه آمده: «رقصیدن در مکان‌های عمومی یکی از فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی شدیدا محبوب عامه مردم به شمار می‌رود و موجب غنی‌تر کردن زندگی معنوی آنان شده است.» هنوز مشخص نیست که قوانین تازه در این زمینه دقیقا شامل چه جزئیاتی خواهند شد. در چین گروه‌های علاقمند به رقص اغلب با جمع‌شدن در پارک‌ها با یکدیگر تمرین می‌کنند. در این میان بانوان سالخورده علاقه شدیدتری نسبت به این فعالیت فرهنگی و ورزشی دارند.

«داعش» مرکز فروش اعضای بدن انسان را افتتاح کرد

گروه تروریستی «داعش»،‌ اولین مرکز فروش اعضای بدن انسان را در «موصل» افتتاح کرد. گروه تروریستی «داعش» با افتتاح اولین مرکز فروش اعضای بدن انسان، اعضای بدن بازداشت شدگان و کشته شدگانش را به حراج گذاشت. خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» با اعلام این مطلب به نقل از یک منبع محلی که نخواست نامش فاش شود، افزود: داعش، با خارج کردن اعضاء از جسم بازداشت شدگان، هر کلیه را به قیمت ۸ هزار دلار می‌فروشد… داعش بالاترین قیمت اعضای بدن را به قلب انسان اختصاص داده است. بر اساس این گزارش، داعش مطب یک پزشک عراقی در موصل را به بیمارستانی برای سرقت اعضای بدن دستگیر شدگان به اتهامات ساختگی تبدیل کرد. پیش از این روزنامه انگلیسی «دلی میل» اعلام کرده بود که داعش پزشکانی را برای خارج کردن اعضای بدن کشته شدگان و گروگان‌ها از جمله کودکان دستگیر شده در سوریه و بغداد استخدام کرده است.

جنجال جدید در انتظار گلشیفته

«دو دوست» فیلم جدید گلشیفته فراهانی از امروز اکران جهانی‌اش را آغاز می‌کند. با توجه به موضوع فیلم و سکانس‌های برهنه‌ای که در این فیلم وجود دارد به نظر در روزهای آتی شاهد موج جدیدی از جنجال حول این بازیگر خواهیم بود.

ماجرای کتک خوردن فوتبالیست سرشناس به خاطر مزاحمت!

یکی از بازیکنان مطرح تیم پرطرفدار پایتخت که در فصل جاری به این تیم پیوسته جنجالی در خیابان تهران به راه انداخت که رسانه ای نشد. وی در شرایطی که تنها چند روز از پیوستنش به تیم تهرانی گذشته و هنوز امضای قراردادش خشک نشده بود، در خیابان برای یک خانم مزاحمت ایجاد کرد که منجر به درگیری وی با همسر این خانم شد. در جریان این درگیری خودروی بازیکن معروف که اتفاقا ملی پوش نیز هست، به شدت آسیب دید اما این بازیکن به خاطر اینکه مقصر شروع درگیری بود و برای اینکه ماجرا کش پیدا نکند قید شکایت را زد.

مخالفت کنگره با برجام کمتر از پایداری‌ها نیست

عابد فتاحی٬ با تاکید بر موفقیت تیم مذاکره هسته‌ای کشورمان در مذاکره با ۱+۵ اظهار داشت: همان‌طور دکتر روحانی وعده داده‌ بود، درپی اجرای برجام هم سانتریفیوژهای کشور خواهد چرخید و هم چرخ زندگی مردم و واقعیت این است که مخالفت‌های نمایندگان کنگره و سنای امریکا با برجام کمتر از مخالفت برادران ما در جبهه پایداری با توافق هسته‌ای نیست.

تحلیل عجیب زیباکلام از فشارها به جنتی

صادق زیباکلام در گفت‌وگو با ندای ایرانیان در خصوص علت فشارها به علی جنتی گفت:اما بحث اقای جنتی با اوصافی که ذکر شد تنها بهانه‌ای برای حمله به دولت است. و قبل از آن باید گفت که به جنتی حمله می‌کنند تا ضرب شستی به خاتمی نشان دهند! یکی دیگر از دلایلی واقعی حمله گروهی از مجلسیان به وزیر ارشاد، تلافی توافق حاصل شده در زمینه هسته‌ای است. و الا که این نمایندگان یک کلام حرف حساب نمی‌زنند و به بهانه‌های واهی سعی دارند تا به دولت حمله کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=162150
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما