سه شنبه 17 شهریور 1394 - 10:16

مسدود کردن برنامه های مزاحم با “کلیر لاک”

اعلان های ارسال شده از اپلیکیشن های مختلف مانند بازی مورد علاقه کاربر، هشدارهای دریافت پیامک و ایمیل و بسیاری موارد دیگر می توانند تمرکز کاربر را از انجام کار و وظیفه اصلی خود منحرف کرده و در نتیجه بهره‌وری وی کاهش یابد.

 به گزارش بویرنیوز، گوشی های هوشمند امروز همانند رایانه های جیبی عمل می کنند و مزایای بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهند. اما این دستگاه های محبوب می توانند به عاملی برای حواس پرتی افراد هنگام کار یا انجام وظایف دیگر نیز تبدیل شوند. اعلان های ارسال شده از اپلیکیشن های مختلف مانند بازی مورد علاقه کاربر، هشدارهای دریافت پیامک و ایمیل و بسیاری موارد دیگر می توانند تمرکز کاربر را از انجام کار و وظیفه اصلی خود منحرف کرده و در نتیجه بهره‌وری وی کاهش یابد.

مسدود کردن اپلیکیشن‌های مزاحم با

به گزارش “گروه علم و فناوری” عصرایران، اگر دوست دارید با تمرکز کامل به انجام وظایف خود بپردازید می توانید یک اپلیکیشن کاربردی به نام ClearLock را روی تلفن هوشمند خود نصب کنید. با استفاده از آن اپلیکیشن هایی که ممکن است موجب حواس پرتی شوند برای مدت زمانی که کاربر تعیین می کند، مسدود می شوند. در ادامه با طرز کار این اپلیکیشن بیشتر آشنا می شویم.

1. اپلیکیشن Clear Lock را از پلی استور به رایگان دانلود کنید.

2. اپلیکیشن این پیغام را به شما خواهد داد که نیازمند کسب اجازه ویژه است. روی Give Permission ضربه زده و وقتی وارد منو تنظیمات اندروید شدید کلید لغزشی کنار ClearLock را فعال کنید. پیش از بازگشت به اپلیکیشن باید کلید لغزشی سبز شده باشد. این اپلیکیشن برای ردیابی اپلیکیشن هایی که مورد استفاده قرار می دهید و مسدود کردن آنهایی که موجب حواس پرتی شما می شوند به این اجازه نیاز دارد.

3. هنگامی که باید روی کار یا هر وظیفه دیگری تمرکز کنید، اپلیکیشن ClearLock را باز کنید.

4. فهرستی از پیش تعیین شده از اپلیکیشن هایی که باید مسدود شوند، قابل مشاهده است. به طور پیش فرض، اپلیکیشن های پیام رسان و شبکه های اجتماعی مسدود شده اند. کاربر می تواند به صورت مستقل روی هر اپلیکیشن کنترل داشته باشد.

5. پس از تهیه فهرست اپلیکیشن های مزاحم روی دکمه Play ضربه بزنید. اپلیکشن ClearLock از شما می خواهد تا یک بازه زمانی را برای مسدود کردن آنها مشخص کنید که چیزی بین 10 دقیقه تا سه ساعت را شامل می شود.

6. اکنون تلفن هوشمند شما مزاحمتی در روند جریان کار یا انجام وظایفتان ایجاد نمی کند. اگر قصد باز کردن اپلیکیشن ها را داشته باشید تلاش‌تان سودی نخواهد داشت و هر گونه اعلان و تغییر از سوی آنها نیز مسدود خواهد شد.

نکته: تنها در صورتی می توانید به اپلیکیشن ها دسترسی داشته باشید که دستگاه خود را راه اندازی مجدد نمایید./عصرایران

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=161460
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما